Doduco - марка не лоши неща, ако не е ментак. Трябва ти за Лада - Жигули, освен ако е от тези, дето разстоянието се регулира със специално винтче - доста по-скъпи са.Инак свястно чукче за Жигул не е лесно да откриеш.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Uno 0.9 45 към - autobianci 1050 Abarth 70 hp
Collapse
X
-
muns61 написа:Doduco - марка не лоши неща, ако не е ментак. Трябва ти за Лада - Жигули, освен ако е от тези, дето разстоянието се регулира със специално винтче - доста по-скъпи са.Инак свястно чукче за Жигул не е лесно да откриеш.Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
kal0yanch40 написа:Изгаряме от нетърпение,да чуем гласчето на зверчето.Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Малко съм в застои с колата че снощи попрепих лекичко.. а уж днеска трябваше да съм в гаража ама се едно беше много студено днеска така или иначе.тия дни маи няма да има време за палене в Петък ако има време маи ще бъде въпросното палене в Момента между другото се подготвя Електроно запалване за двигателя от 18 000 V искра на свещите ще стане 35 000 V то е готово в прочем само тря да го изнамеря и да го направято е точно за коли с чукче на делкото чукчето се ползва като оперативен бутон за подаване на сигнал от тук на там вече управлява електрония блок само че с това ще се занимавам малко по на там и между другото понеже имам 1 маховик резервен отиде за олекотяване с 2 кг Wink та развитие ще има и по на там по тоя двигател не кои знае какво ама е такива дребни доработки за сега ще се хвана го запаля да видя всико как е в петък вероятно после се хващам да грундирам цялата кола от долу под калниците после да махна мокет седалки и от вътре да е грундирам цялатаFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Днеска взех Лимонена киселина за промивка на водната системапонеже колкото и старателно да са чистили двигателя като са го правили всяка магистрала след това пак са си му сипали водичка .. и на всеки резултата е ясен котлен камък и раждоляк яко до сега не съм ползвал лимонена киселина за товано баща ми ми каза че е ползвал и каза че светвало като ново след сипването и държане до като си стигне колата 80-тина градуса там работната темп точиш и наливаш свежия антифриз и от други хора съм чул същото ще го направя товатая седмица и ще ви споделя ефекта ако става така както говорят да си знаят хората кво да правят за да чистят котлен камък и ръждоляк от блока Обърнах си къщата не мога да си намеря допълнителните уреди от аутобианчито оригиналните на тях си имаше волтмертемп.масло , налягане масло и ще си ги сложа тях само ако успея да ги намеря къде съм ги забуталFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
muns61 написа:След промивката с киселина промиваш с вода, после със сода бикарбонат за неутрализация на киселината. После пак с вода и накрая антифриз.Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
kal0yanch40 написа:Това моторче и без дредни доработки,ще е доста пъргаво,нищо че е 1000куб,вероятно прави доста обороти..А след доработките няма да дава да му докоснеш педала на газта.Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
mohel написа:kal0yanch40 написа:Това моторче и без дредни доработки,ще е доста пъргаво,нищо че е 1000куб,вероятно прави доста обороти..А след доработките няма да дава да му докоснеш педала на газта.тежък е животът лек...
Коментар
-
jungleraver написа:mohel написа:kal0yanch40 написа:Това моторче и без дредни доработки,ще е доста пъргаво,нищо че е 1000куб,вероятно прави доста обороти..А след доработките няма да дава да му докоснеш педала на газта.Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Днеска чук гласа на мотора :D :D играх си с центровакта малко до къде е наглася но стана супер много ми харесва че пали вече като стария двигател само пипаш и пали без да върти без нищо ( нали аз съм му правил центровката как :D :D ) мотора работи много добре и много хубаво само дето не съм закачил нито едно гърне и звука е .. приятен :D даже се и повозих днеска ! направих едно кръгче около гаража не е зле ама тогава не бях нагласил центровката баш не можах да ви снимам баш като въртя как запали че го изпуснах но запали от първия път без проблемнаправил съм клипче което е с много лошо качество и кратко но се пак да има ..утре ще ида да донаправя центровката въпреки че няма да си играя сега много понеже ще слагам електроното запалване ще си играя с водната система утре да си вържа парното да сваля перката на парното че издава звуци на умрело и трябва едни предходници да правя че тия датчици където искам да сложа аз не стават сложил съм сега едни други става въпрос за масления не можах да видя днеска какво налягане прави има още доста работа но сложното мина запалих днеска и всичко е доволно ще си върна и моя термостат от уно-то стария двигател същия е на захват понеже тоя е избушен Ето и клипчето - http://vbox7.com/play:a1b39f014c - колата е без гърнета ! само една тръба 1 метърFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар