mstar написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Uno 0.9 45 към - autobianci 1050 Abarth 70 hp
Collapse
X
-
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
-
mstar написа:Уното ми е голяма слабост и с каквото мога ще помагам.Иначе с флекса,малко заварки и ще преправиш старата.С желание всичко става :DFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Мотора си седи вече сам в коша направихме разни планки приспособления и всичко стана супер не е от най красивите но поне върши работа закачих и днеска и полуоските и генератора утре ще наредя свещи радиатори че трябва да се преправи и единия воден маркуч общо взето доволно днеска че направихме тая прослувута лапа и сега вече всичко е по спокойно другите неща са дребни и утре ще ги навържа даже мисля ако ми остане време да е запаля да видя как са нещата стига да намеря някои болт да запуша масления датчик че не пасва стария .. Доволно двигатела си седи сам вече полуоски закачени супер нямах време да снимам днеска че ем много омазан ем сам и нямаше с коя ръка но ще направя снимки тия дни подробни за това как съм преправил лапатаFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
И днес няма да се пали ..тоя па е бил махнал баипаса на масления радиатор и няма с какво да запуша да видя как работи а и маслото е под минимума няма да бързам за сега утре ще ида да правя щуцерите за маркучите на маслото да зема масло и за скоростите масло за двигатела антифриз да взема всичко.. и тогава днеска свърших единствено преправих инсталацията малко изпонаредих всичко на ново превързах презапоих вкарах по каналите всичко където не можеше прихванах с свински опашки сега поне изглежда по прилично не стърчи кабеляк от всякъде намерих си и един датчик които ще го полазвам за темп на маслото леко по леко ще станат нещатаFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
намерих по читаво Маслено радиаторче от Ауди пак за 10 лева перфектно сега ще търся щуцери маркучи .. един приятел каза че ще провери тая вечер че мисли че има и ако има утре направо отивам да го сложа да му измисля и някакви планки за стоене..но много се чудя къде да го сложа от пред до радиатора има много место но с тия дълги маркучи от зад на мотора до от пред до другия радиатор няма ли да падне налягането ? или да си го монтирам по на зад да са по къси маркучитеFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
S.W.A.T. написа:Скоро да пърха с криле! :DFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
S.W.A.T. написа:7-8mm+ си мисля...Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
mohel написа:S.W.A.T. написа:7-8mm+ си мисля...Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
S.W.A.T. написа:Айде, айде не остана до заветната целFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
колата вече е с всичките си датчици и тем подобни утре отивам да зацепя делкото да направя центровка да сипя маслото в двигателя и паля ако всичко върви по план разбира се нямам търпение да и чуя гласа ако всичко е Ок утре ще има клипче с Първи стартFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Опита за палене днес беше НЕУСПЕШЕН - причина издухано чукче на делкото изпаднали му пъпките и хвърля когато му е кеф на него н 10 оборота хвърли 1 път .. и искрата прескача в самото чукче а не на бобинатагледах сега по нет-а да намеяр подобно мисля че от волга или от лада ще пасне утре ще ходя да търся някакво таковавсичко по мотора е готово иначе нахласих и радиатора масления и водни съединения всичко само това чукче предаде работата ама утре ще търся и дано намеря - на чукчето пише DODUOO - :D (rofl) господ знае па тва кво значи :DFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар