Мерси и на двама ви ще има още снимков материал ще има и видео разбира се на първото палене ама днеска ще си почина че ходя като робокоп такава мускулна треска .. :D
Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Търся масло радиаторче Радиаторче вече намерих за 10 лева от ква кола е никои не знае ама все едно ще го направя да стане плана е утре да изкърпя бомбетата че нещо не ме кефат минавам после на 2 ръце грунд и 1 ръка бяла боя в кош-а става въпрос и после вторник сряда мисля да слагам двигателя вече после ще извадя сичко вътре от купето което мога да съживя и него а и да грундирам цялата кола от долу под мокета и от долу което ме подсеща че и мокет ми трябва тоя моя се е свил някакъв не стига по краищата вече)) Благодаря много на колегата stef много е точен от него купих предния капак калника и реиката частите са супер и цените са перфектни
Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Таа днеска изкърпих бомбетата стана много добре поне на мен ми харесва направих 1 бърза снимка с гсм и си тръгнахпонеже нямаше кои да виси по дискотеките до 5 часа ... та ме цепи глава и съм спал само 2 часа свърших само тая работа днеска да изкърпя бомбетата утре продължавам мисля да слагам мотора направо утре
Прикачени файлове
Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
имам проблем с изпускателния колектор тоя които си е на Autobianchi-то е на вид много по добре като плетена генерация е но някои го е мързяло да го сваля и го е резнал с флекса моя колектор от 0.9 мотора пасва идеално но тойизглежда първобитен сравнение с тоя и имам чувството че ще има един вид загуби с моя колектор а грам не ме бива с преправянето на тия гърнета а и нямам вече телоподаващо колектора на аутобианчито се вижда на предишните снимки ще снимам и моя да погледнете след малко отивам в гаража ще грундирам коша там където мога да добарам с ръка и после ще мина с бяла боя няма да е много красиво ама .. поне ще пази от ръжда а и то в момента не е много красиво като гледка .. :D и даже имам планове днеска да съм пуснал мотора в коша ама ще се види както ще стане
Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
малко снимки от слагането на двигателя без 1 лапа седи тук подпрян
Прикачени файлове
Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
карай сложих моя колектор другия ще се прави по на там..Сега имам проблем с едната лапа на мотора мислех че ще е лесно преправянето ама .. Аз и сега съм го измислил как да стане де.. ама се пак да чуя и други идеи никога не е в повече пробвах с старата планка и тампон не става модифицирах я ама се охлаби много и провисна ск.кутия понеже тоя мотор идва малко по на ляво от двигатела на уно-то си та ще правя с някакъв тампон и с винкел някакъв ще се мъча тия днимотора иначе е в коша днеска погрундирах на разни места които няма да са удобни след като се пусне мотора които вече пуснах ...а на уно-то на гредата от там има някакви други гайки вътре и ми е интересно на не би там да седи някои друг тампон за другите модели и какво представлява или е за нещо друго товаето малко Снимки от днешната работа
Прикачени файлове
Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Здравей колега!Много се радвам,че има и други хора като теб и мен,занимаващи се с Фиат Уно :D Вече останаха много малко.Много хубаво проектче си захванал и хубав двигател.Добре ще е,да оправиш оригиналния колектор,че с тоя ще умре някой-друг кон.По главата нещо пипано ли е?Може да я позагладиш малко :D И успех!
Здравей колега!Много се радвам,че има и други хора като теб и мен,занимаващи се с Фиат Уно :D Вече останаха много малко.Много хубаво проектче си захванал и хубав двигател.Добре ще е,да оправиш оригиналния колектор,че с тоя ще умре някой-друг кон.По главата нещо пипано ли е?Може да я позагладиш малко :D И успех!
Мерси колега. По главата са пипали ония в завода на Abarth аз не съм :D относно изпускателния колектор си много прав днеска го мерих разликата е 1 мм че и повече от моя и Abarth-овия .. тва е най малкия проблем аз лапата да оправя и ще ида да ми оправят колектора че това вече няма да мога да си го направя аз..
Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
някой случайно да може да ми снимка под капака на пандата си и предимно тампона на ск.кутия не че някои му е интересна тая тема и чете де ама се пак ако някой види случайно ако може да направи една снимка че искам да видя че като свалиха мотора от аутобиа.... го бяха сложили на падна
Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Бензин аз мразя газ-та аз HGT-to си карам на бензин та камоли на това да сложа газ
Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Незнам колко ще ти помогне снимката.Като гледам,местата за захващане са същите.Предполагам ще ползваш твойте скорости,захвани ги навсякъде със всичко,полуоски,тампони,към тях мотора.Закачи го да виси на нещо,подравнен със скоростите,без да напряга тампоните и тогава ще видиш да преправиш другата лапа,от към мотора.[/img]http://juppy.maranellohouse.com/myPictures/juppy_engine_bay_before_painting.jpg[img][/img]
Коментар