колеги добро утро,цяла нощ не съм спал размишлявайки върху това как да погъделичкам фиата с някой друг кон.Въпроса ми е каква е разликата между МАПНАТ,РЕМАПНАТ и ЧИП и кое е най-добро както за мотора така и за джоба.колата е браво 1.9 жтд 105к.с.моля разяснете ми как стоят нещата,защото до скоро двигателя беше 1.9тд100к.с. и не съм се интересувал тъй-като не подлежеше на ъпгрейд. ако темата не е за този раздел,моля модераторите да я преместят в правилния.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
малко инфо за чип
Collapse
X
-
Re: малко инфо за чип
marinavtom написа:Въпроса ми е каква е разликата между МАПНАТ,РЕМАПНАТ и ЧИП и кое е най-добро както за мотора така и за джоба.колата е браво 1.9 жтд 105к.с.ivailo rachev написа:Обърни се към колегата emzo
Коментар
-
добре де ама има ли ефект и усеща ли се ,защото със стария мотор тд100 съм правил 160 от кръстовището на бул.България и Е.Марков(Гоце Делчев) до Била.Вярно че харчеше и колите отзад отбиваха докато се махне мъглата :D ама пък като стигнеше 3к.об.излиташе.Вярно че и турбото беше с пром.геометрия. Иначе колата няма проблем (засега) да не почнете провери това провери онова.просто малко ми е мудна,но все пак не искам да достигам разхода на стария (10-13).
Коментар
-
ха-ха-ха само да ти кажа ПРИЯТЕЛ че турбото аз съм го слагал и е GARRET GT1749V ,така че не се мисли за много остоумен.А и още нещо гледам че си писал в една тема за стоковото турбо гарет на жтд-то с пром.геометрия,колко ще издържи-НИКОЛКО.защото няма стоково турбо с пром.геометрия на фиат от старите модели до 2001г.ха-ха-ха.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар