Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто гт 1.4----2.0 16 турбо...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Защо се занимаваш с превеждане, не мога да разбера Хората си знаят нещо, а ти искаш да ги убедиш в противното :DХора като теб, Гай Крофт и др. изглеждат като аматьори пред българския гений!

    Коментар


      kaci написа:
      Защо се занимаваш с превеждане, не мога да разбера Хората си знаят нещо, а ти искаш да ги убедиш в противното :DХора като теб, Гай Крофт и др. изглеждат като аматьори пред българския гений!
      Много добро попадение :D винаги ме е било яд когато някой "БГ гений" се опитва да "подобри" нещо с цел икономия и видиш ли "мога да таковам дявола във въздуха" а в крайна сметка след Н-на брой опити се връщат на правилния начин ,обаче с много нерви и излишни средства Ама какво да правиш,имаме си много "родени гении" тука в БГ
      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

      Коментар


        Колеги днес зглобих коляновия вал с нови лагери и човекът който ги стегна премери хлабините и каза че било в нормите, но не каза колко стотни е.....

        Коментар


          Здрасти, значи излиза че основните ти са на първи ремонт, а биелните на втори. Само не разбрах, човека който е стягал лагерите как е проверил хлабината?

          Коментар


            VET написа:
            Здрасти, значи излиза че основните ти са на първи ремонт, а биелните на втори. Само не разбрах, човека който е стягал лагерите как е проверил хлабината?
            Май аз нещо не съм наясно значи с ремонтните размери . Когато е 0.2 десети на диаметър на шийката е първи ремонт, така ли? Значи всяка черупка е с 1 десета по дебела от нормалната. Не съм имал работа с ремонтни размери и си мислех че това дето го пише 0.1 на черупките е за диаметъра...
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              twezzy написа:
              Колеги днес зглобих коляновия вал с нови лагери и човекът който ги стегна премери хлабините и каза че било в нормите, но не каза колко стотни е.....
              Ми това не е много хубаво,в смисъл че води до едни мисли за "криене" на нещо.Пожелавам ти да го подкараш тоя мотор скоро и да нямаш ама никакви проблеми,че се нагледахме последно време на осрани мотори от предишни собственици П.П.Колега извинявай че ще ти ползвам темата ,но искам да напиша нещо което може да е полезно на всички в този раздел и не само.Както споменах в началото на седмицата на такъв блок като на колегата открихме хлабина 0,08мм на средния основен лагер.След няколко телефонни разговора си уредихме в четвъртък(вчера) да го занесем в 8 часа сутринта за да може да го направят в рамките на деня и да си го вземем.Фирмата се казва ЗИГ (З&Г) и се намира в Сливен.Страхотни професионалисти,перфектна модерна техника и ... нямам какво да кажа повече.Хората установиха че освен хлабина на горе на средния лагер,коляновия вал е мърдал във всички 5 основни лагера и странично След ремонта всички хлабини са 0,05мм.Това ни доведе да размисли,че при ревизирането на такъв( а и какъвто и да е турбо) мотор е задължителна проверка на тунела,понеже тия мотори са поне на 100 000км и гаранция имат отклонения от нужния размер.Те това исках да споделя с вас колеги
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                скоро и аз разкоствам моя матор та ще са тамън вече няколко матора чистак бърсак
                alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                Коментар


                  ivanko_rs написа:
                  П.П.Колега извинявай че ще ти ползвам темата ,но искам да напиша нещо което може да е полезно на всички в този раздел и не само.Както споменах в началото на седмицата на такъв блок като на колегата открихме хлабина 0,08мм на средния основен лагер.След няколко телефонни разговора си уредихме в четвъртък(вчера) да го занесем в 8 часа сутринта за да може да го направят в рамките на деня и да си го вземем.Фирмата се казва ЗИГ (З&Г) и се намира в Сливен.Страхотни професионалисти,перфектна модерна техника и ... нямам какво да кажа повече.Хората установиха че освен хлабина на горе на средния лагер,коляновия вал е мърдал във всички 5 основни лагера и странично След ремонта всички хлабини са 0,05мм.Това ни доведе да размисли,че при ревизирането на такъв( а и какъвто и да е турбо) мотор е задължителна проверка на тунела,понеже тия мотори са поне на 100 000км и гаранция имат отклонения от нужния размер.Те това исках да споделя с вас колеги
                  В този форум накрая ще вземе да се окаже че може да се намери и нещо полезно Сега разгледах сайта им и ще взема да ги пробвам с ремонта на една глава!

                  Коментар


                    Здрасти Жоро, ремонтите са през 25 стотни, и за основни, и за биелни.Иване, хубаво е така да си споделяме и съжалявам, че може да ти прозвучи гадно, но това няма как да го хванеш с пластика. Единствения вариант е с компаратор, само тогава се виждат отклоненията. Именно затова меря всичко по 5 пъти и затова имам наблюдения върху качеството на лагерите, защото когато леглото е перфектна окръжност, а лагерите стегнати в лагерното тяло показват значителни отклонения, е ясно откъде идват проблемите ни. Или ще ми кажеш, че тези супер професионалисти са процедирали по по-различен метод от този който аз ползвам?

                    Коментар


                      Здравей Стоиле,за съжаление не видях по какъв начин и с какви уреди правят измерванията,но предполагам че е така както казваш.Страшно много ме е яд че не ги питах вчера точно по тоя въпрос :D Между другото вчера изпитахме комплекс за малоценност като влязохме във фирмата,че ние с нащо детско блокче де бяхме тръгнали,то навсякъде едни чудовища от 6 и 8 цилиндъра,едни многометрови колянови и разпределителни валове
                      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                      Коментар


                        Баси, що не взехте някой друг блок на излизане бре :D . Или поне някой вал от осмак, че да го срежем и да си направим два за нашите малолитражки :D. Абе важното е че сте свършили работа. Успех със сглобяването.

                        Коментар


                          VET написа:
                          Думите ти са доста хапливи колега 2000 20V и не разбирам какво общо има къде живея, това че всички от провинцията си мерят всичко със софиянци не е мой проблем. Мнението ми беше продиктувано от наблюденията ми че такива лагери се слагат на 16 клапановите мотори само защото няма по-долен ремонт от втори, докато старите мотори имат и 3-ти и 4-ти ремонт. Затова когато вала е изтропал и слязал под втори ремонт се ползват такива лагери/биелни/ с дупки както при колегата. А за основните предполагам, че след изтропването също са шлайфани. Та затова предполагам че лагерите са под втори ремонт. Просто използвам главата си, а къде съм си отглеждал очите май няма много общо, не мислиш ли? А относно валовете, стига сте спорили, истината е една, едно е да шлайфаш износен вал, друго е да шлайфаш изтропал вал. И аз карам Фиат Крома вече 70000км с вал на трети ремонт, но вала се шлайфа поради износване е не поради изтропване. Имам и още десетина такива двигателя с шлайфани валове поради износване. Но досега нямам изтропал и после шлайфан вал, който да е издържал повече от 2000 км. А снимките на колегата показват точно това, че на определени места няма маслен клин и топи лагерите. Имам и идна Алфа туин спарк с азотиран и после шлайфан вал и вече 20000 км се кара на уволнение, въпреки че след шлайфа пак биеше 5 стотни - хвала на чудесните лагери, които понасят такова биене. Между другото, азотиран вал е доста по-твърд и от стандартен вал.
                          Колега, не се заяждам, ама ти в предния ти пост не си писал за лагери с "дупки", а, че ти дебелеят лагерите и .... за това ти сторих евалла на зрението Междувременно аз имам опит с тунел на двигател от пистов мотоциклет Ямаха фЗР 1000. Възтанови ми го един юнак от с. Ресен-Краси"Алфата" Понеже и вала беше крив тоз човек го шлайфа и модна за новия размер на блока и шийките на вала и лагери, като заготовките за тях бяха лагери от Тико! Тоз мотоцикъл го карах аз лично 2 сезона и близо 15 000 км. преди да го продам - никакви проблеми! А ДВГ-то въртеше стандартните за него 12-13 000 оборота! Така, че хора оборудвани с техника и знания има, гадно е само, че бачкат или за мноо пара, или за приятели, или работа, която е предизвикателство за самите тях
                          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                          Коментар


                            kaci написа:
                            Обвиненията за неинформираност и свободни съчинения към мен ли са отправени или към човека(и форума му) който съм посочил като източник?
                            няма обвинение към никойедна камара инженери са подготвили за тъпаци като нас ремонтно ръководствопросто трябва най-вече да го прочетем и да го спазвамеП.П. Жоро ремонтните размери с 0.1 са в инчове :D

                            Коментар


                              hf hpe написа:
                              ...П.П. Жоро ремонтните размери с 0.1 са в инчове :D
                              Сега вече ми се вързаха нещата. По горе VET дето каза че са през 0.25мм, ми се губеха стотни с това което пише на лагерите Ама ме досрамя повече да спамя.
                              https://www.cialispascherfr24.com/

                              Коментар


                                колеги намерих си валове от турбо перфектни сега се търси маслена помпа

                                Коментар

                                Working...
                                X