аз съм с вал на първи ремонт и лагери АЕ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто гт 1.4----2.0 16 турбо...
Collapse
X
-
има доста силни ланчий с шлаифани валове и нямат проблем,та дори и аз карам с вал на 1-ви ремонт и всичко е наред въпроса е колко добре се шлайфа ако мога така дасе изразя...мастора дет ми прави моя вал ми каза,че тея валове небили на цолски размер за тва е по-прецизно при тях,ако правелно съм разбрал...успеха цена няма.
Коментар
-
ако имаш непотребен вал под ръка с някоя здрава шийка, вземи една хубава пила и пробвай да пилиш по шийката, ами няма да успеееш да я драснеш дори, като стъкло е твърд азотирания слой.после пробвай на някоя задрала шийка, където вече го няма горният слой, който е около 0.02мм само, и ще видиш че си го пилиш с лекота, както всяка друга стоманаминат ли частици през лагера и шийката, и се надира, а като се надере, после и лагера тръгва да се яде
това при шлайфан вал
Коментар
-
ici написа:ако имаш непотребен вал под ръка с някоя здрава шийка, вземи една хубава пила и пробвай да пилиш по шийката, ами няма да успеееш да я драснеш дори, като стъкло е твърд азотирания слой.после пробвай на някоя задрала шийка, където вече го няма горният слой, който е около 0.02мм само, и ще видиш че си го пилиш с лекота, както всяка друга стоманаминат ли частици през лагера и шийката, и се надира, а като се надере, после и лагера тръгва да се яде
това при шлайфан вал
за биелните шийки става дума вала стана супер направо огледало.Минал съм над 3000км при това ходих в хасково при Найден дае настрим колата,абе много бой е яла
и свалих картера преди 10-т дена даги погледна просто супер.Та с няколко думи,ако двигателя работи на маслен клин вал на 1-ви ремон държи тва е мое мнение.
успеха цена няма.
Коментар
-
Думите ти са доста хапливи колега 2000 20V и не разбирам какво общо има къде живея, това че всички от провинцията си мерят всичко със софиянци не е мой проблем. Мнението ми беше продиктувано от наблюденията ми че такива лагери се слагат на 16 клапановите мотори само защото няма по-долен ремонт от втори, докато старите мотори имат и 3-ти и 4-ти ремонт. Затова когато вала е изтропал и слязал под втори ремонт се ползват такива лагери/биелни/ с дупки както при колегата. А за основните предполагам, че след изтропването също са шлайфани. Та затова предполагам че лагерите са под втори ремонт. Просто използвам главата си, а къде съм си отглеждал очите май няма много общо, не мислиш ли? А относно валовете, стига сте спорили, истината е една, едно е да шлайфаш износен вал, друго е да шлайфаш изтропал вал. И аз карам Фиат Крома вече 70000км с вал на трети ремонт, но вала се шлайфа поради износване е не поради изтропване. Имам и още десетина такива двигателя с шлайфани валове поради износване. Но досега нямам изтропал и после шлайфан вал, който да е издържал повече от 2000 км. А снимките на колегата показват точно това, че на определени места няма маслен клин и топи лагерите. Имам и идна Алфа туин спарк с азотиран и после шлайфан вал и вече 20000 км се кара на уволнение, въпреки че след шлайфа пак биеше 5 стотни - хвала на чудесните лагери, които понасят такова биене. Между другото, азотиран вал е доста по-твърд и от стандартен вал.
Коментар
-
kaci написа:Joro написа:нищо чудно да излезе за ремонт с тея лагери...
Коментар
-
kaci написа:Колега veskol - честно да ти кажа не са ти много ясни нещата! Последния ти пост е направо.......Да не изпадаме все пак в излишни спорове!успеха цена няма.
Коментар
-
twezzy написа:Колеги, вчера закарах коляновия вал за да го замерят,казаха че не е за шлайфане. Размерите на основните лагери всичките са 52.75мм, а на биелните е 50.30мм.
Коментар
-
Човек, намери си един вал от 1,9 TD и не се занимавай с шлайфане, за да ти е мирна главата. Не е като да ти няма и не са скъпи.1995 Lancia Dedra 2000 16VT SW Integrale
2005 Lancia Musa 1,4 16V DFN
2000 Lancia Lybra SW 2,0 20V Comfortronic
2002 Alfa Romeo 147 Selespeed
2008 Fiat Panda Climbing
Коментар
-
hf hpe написа:kaci написа:Joro написа:нищо чудно да излезе за ремонт с тея лагери...Превеждам набързо:Има ремонтни размери лагери, защото вала може да се шлайфа, но задължително след това трябва да се АЗОТИРА
Има си име процедурата Тафтрайдинг, нещо като втвърдиране
или вкоравиране се превежда.И Последното което пише е, че вала след азотирането не трябва да се подлага на изправяне, ако се е изкривил след азотирането, трябва да се хвърли и вземе прав и убав
Колегата VET има опит с азотирането и не е надежден резултата, Гай Крофт също не препоръчва азотиране извън завода, понеже брака е голям и не си струва разправията.А иначе има заводски рециклирани валове на ремонтен размер, където вала си е азотиран както си трябва в завода.тук ми се върти идея евентуално с хромиране или примерно титанов нитрид покритие във вакуум камера, има тука такава технология
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар