Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто гт 1.4----2.0 16 турбо...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    аз съм с вал на първи ремонт и лагери АЕ
    Power Under Pressure

    Коментар


      WhitePower написа:
      аз съм с вал на първи ремонт и лагери АЕ
      твоя вал е чугунен а вала на двулитровия е стоманен с повърхностно азотиране, което след шлайф вече го няма и се джитка на чиста мека стомана, която не е никакъв проблем да се надере след време
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        има доста силни ланчий с шлаифани валове и нямат проблем,та дори и аз карам с вал на 1-ви ремонт и всичко е наред въпроса е колко добре се шлайфа ако мога така дасе изразя...мастора дет ми прави моя вал ми каза,че тея валове небили на цолски размер за тва е по-прецизно при тях,ако правелно съм разбрал...
        успеха цена няма.

        Коментар


          ако имаш непотребен вал под ръка с някоя здрава шийка, вземи една хубава пила и пробвай да пилиш по шийката, ами няма да успеееш да я драснеш дори, като стъкло е твърд азотирания слой.после пробвай на някоя задрала шийка, където вече го няма горният слой, който е около 0.02мм само, и ще видиш че си го пилиш с лекота, както всяка друга стомана минат ли частици през лагера и шийката, и се надира, а като се надере, после и лагера тръгва да се яде това при шлайфан вал
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            ici написа:
            ако имаш непотребен вал под ръка с някоя здрава шийка, вземи една хубава пила и пробвай да пилиш по шийката, ами няма да успеееш да я драснеш дори, като стъкло е твърд азотирания слой.после пробвай на някоя задрала шийка, където вече го няма горният слой, който е около 0.02мм само, и ще видиш че си го пилиш с лекота, както всяка друга стомана минат ли частици през лагера и шийката, и се надира, а като се надере, после и лагера тръгва да се яде това при шлайфан вал
            ами по-принцип азотирания слой наистина е много малък,но хубаво шлайфан вал на 1-ви шлайф държи без проблем,но след шлайфането е хубаво дасе полират шийките на вала щото остават едни микроскопични неизбежни следи от самия камък,аз ги полирах с водна шкурка 1200 на струг,с малки обороти и един пистов ремък на ексцентрични движения за биелните шийки става дума вала стана супер направо огледало.Минал съм над 3000км при това ходих в хасково при Найден дае настрим колата,абе много бой е яла и свалих картера преди 10-т дена даги погледна просто супер.Та с няколко думи,ако двигателя работи на маслен клин вал на 1-ви ремон държи тва е мое мнение.
            успеха цена няма.

            Коментар


              Колега veskol - честно да ти кажа не са ти много ясни нещата! Последния ти пост е направо.......Да не изпадаме все пак в излишни спорове!

              Коментар


                Думите ти са доста хапливи колега 2000 20V и не разбирам какво общо има къде живея, това че всички от провинцията си мерят всичко със софиянци не е мой проблем. Мнението ми беше продиктувано от наблюденията ми че такива лагери се слагат на 16 клапановите мотори само защото няма по-долен ремонт от втори, докато старите мотори имат и 3-ти и 4-ти ремонт. Затова когато вала е изтропал и слязал под втори ремонт се ползват такива лагери/биелни/ с дупки както при колегата. А за основните предполагам, че след изтропването също са шлайфани. Та затова предполагам че лагерите са под втори ремонт. Просто използвам главата си, а къде съм си отглеждал очите май няма много общо, не мислиш ли? А относно валовете, стига сте спорили, истината е една, едно е да шлайфаш износен вал, друго е да шлайфаш изтропал вал. И аз карам Фиат Крома вече 70000км с вал на трети ремонт, но вала се шлайфа поради износване е не поради изтропване. Имам и още десетина такива двигателя с шлайфани валове поради износване. Но досега нямам изтропал и после шлайфан вал, който да е издържал повече от 2000 км. А снимките на колегата показват точно това, че на определени места няма маслен клин и топи лагерите. Имам и идна Алфа туин спарк с азотиран и после шлайфан вал и вече 20000 км се кара на уволнение, въпреки че след шлайфа пак биеше 5 стотни - хвала на чудесните лагери, които понасят такова биене. Между другото, азотиран вал е доста по-твърд и от стандартен вал.

                Коментар


                  kaci написа:
                  Joro написа:
                  нищо чудно да излезе за ремонт с тея лагери...
                  Само че според хора които са със статут на "икони" при ремонта на тези двигатели, вала НЕ подлежи на шлайф! Заменя се с нов или годен, но със стандартен размер шийки!
                  не е точно такапросто човек трябва да е информиран, и да не прави свободни съчинениявсе пак фиат официално продават лагери ремонтен размер

                  Коментар


                    Обвиненията за неинформираност и свободни съчинения към мен ли са отправени или към човека(и форума му) който съм посочил като източник?

                    Коментар


                      Колеги, вчера закарах коляновия вал за да го замерят,казаха че не е за шлайфане. Размерите на основните лагери всичките са 52.75мм, а на биелните е 50.30мм.

                      Коментар


                        kaci написа:
                        Колега veskol - честно да ти кажа не са ти много ясни нещата! Последния ти пост е направо.......Да не изпадаме все пак в излишни спорове!
                        ами на един от нас нещата наистина неса му ясни,невиждам какво чудно и неясно има в поста,просто описах кво съм направил с моя вал на 1-ви шлайф по-указание на едни от най-добрите тунинг сервизи в бг....а те тва нещо най-вероятно неса го прочели в книгата с’’Рецептите на баба’’....
                        успеха цена няма.

                        Коментар


                          Твойта е малко като в този виц:"Питат циганче:- Ял ли си някога луканка?То отвърнало:- Не, ама баща ми е гледал как ядат... "Кой е най добрия тунинг сервиз в България?

                          Коментар


                            twezzy написа:
                            Колеги, вчера закарах коляновия вал за да го замерят,казаха че не е за шлайфане. Размерите на основните лагери всичките са 52.75мм, а на биелните е 50.30мм.
                            Хм... или нещо не са го измерили правилно, или е на много ремонти - излиза че основните са ти на 2-ри ремонт, а биелните на 4-ти поне...
                            Прикачени файлове
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              Човек, намери си един вал от 1,9 TD и не се занимавай с шлайфане, за да ти е мирна главата. Не е като да ти няма и не са скъпи.
                              1995 Lancia Dedra 2000 16VT SW Integrale
                              2005 Lancia Musa 1,4 16V DFN
                              2000 Lancia Lybra SW 2,0 20V Comfortronic
                              2002 Alfa Romeo 147 Selespeed
                              2008 Fiat Panda Climbing

                              Коментар


                                hf hpe написа:
                                kaci написа:
                                Joro написа:
                                нищо чудно да излезе за ремонт с тея лагери...
                                Само че според хора които са със статут на "икони" при ремонта на тези двигатели, вала НЕ подлежи на шлайф! Заменя се с нов или годен, но със стандартен размер шийки!
                                не е точно такапросто човек трябва да е информиран, и да не прави свободни съчинениявсе пак фиат официално продават лагери ремонтен размер
                                хм, май някой не знае английски Превеждам набързо:Има ремонтни размери лагери, защото вала може да се шлайфа, но задължително след това трябва да се АЗОТИРА Има си име процедурата Тафтрайдинг, нещо като втвърдиране или вкоравиране се превежда.И Последното което пише е, че вала след азотирането не трябва да се подлага на изправяне, ако се е изкривил след азотирането, трябва да се хвърли и вземе прав и убав Колегата VET има опит с азотирането и не е надежден резултата, Гай Крофт също не препоръчва азотиране извън завода, понеже брака е голям и не си струва разправията.А иначе има заводски рециклирани валове на ремонтен размер, където вала си е азотиран както си трябва в завода.тук ми се върти идея евентуално с хромиране или примерно титанов нитрид покритие във вакуум камера, има тука такава технология
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X