Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто гт 1.4----2.0 16 турбо...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Ако беше питал тук, щях да му кажа. Не чета перформанса (по незнайни причини не мога да се регистрирам-пробвал съм поне 4 пъти), но hf hpe го написа вече.Едит: Играл съм си да засичам силата на стягане на средния лагер с другите. При този начин както е описан по горе на всички лагери (включително и средния) се получава някъде около 9.5-10 нм. Просто на средния лагер болтовете са по дълги за това е с няколко градуса повече.
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #77
      Орлине, виж че Еньо си задава гатанки, никой нишо не е питал За средният лагер буквите са си толкова ясно видими, колкото и за другите Стойността там е по-голяма, понеже болта е по-дълъг и се разпъва еластично повечеТук вече навлизаме в инженерната част по съпромат и теорията за стягане на резбови съединения Нещата стават и с много усет, освен само със следене на градуси и НмА за пластигейджа, който не е разбрал още, той дава цялостната визуална картина от край до край на конткта на вала с лагерите, вече е въпрос на наблюдение да се усети наред ли е всичко.И въобще не мешайте несвързани една с друга самостоятелни цифри, които нищо не казват за цялостната картинка
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #78
        На мене ми се струва че който разбра,разбра.Който не е и 100 пъти да го напишеш няма да има ефект Както каза Жоро,доста хора се занимават с ремонт на мотори и всеки си има тертип на работа и следва някакъв ред.Не е важно да се убеждаваме на кой реда на работа е най-добър,то накрая се вижда от резултатите.Жоро,тая тръба да не си я взел от адаша ти - Жоро Чудото
        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

        Коментар


          #79
          ivanko_rs написа:
          Жоро,тая тръба да не си я взел от адаша ти - Жоро Чудото
          Аха От него... :D
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #80
            Мерси колеги Утре ще стягам лагерите и ще затварям картера. Остава да си намеря читави валове и да меткам мотора на пунтото след това ще си играя с инсталациите Мерси на колегите който ми помогнаха кой с каквото може. Интересувах се как да стегна лагерите защото тук в благоевград всички майстори(почти) ми казаха да стягам на ръка затова се поинтересувах малко точно за това Иначе с другите неща засега всичко е супер. Искам да помоля който знае къде има валове да ми каже трябват ми спешно

            Коментар


              #81
              С валовете ще удариш голямо търсене.Ние тука пак търсим един вал и ..... за сега греда.Отвори мобиле-то и карс.бг и почвай да записваш телефони на обяви в които се продава Купе 2.0 16 на части,това е единствения шанс и ако ти кажат цена повече от 100лв за вал просто звъниш на другата обява :D
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                #82
                ivanko_rs написа:
                С валовете ще удариш голямо търсене.Ние тука пак търсим един вал и ..... за сега греда.Отвори мобиле-то и карс.бг и почвай да записваш телефони на обяви в които се продава Купе 2.0 16 на части,това е единствения шанс и ако ти кажат цена повече от 100лв за вал просто звъниш на другата обява :D
                и все пак търсенето определя цената
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #83
                  Намерих си валовееее..... От атмосверна 2.0 16в,но са перфектни....

                  Коментар


                    #84
                    twezzy написа:
                    Намерих си валовееее..... От атмосверна 2.0 16в,но са перфектни....
                    и сега остава и да почерпиш ( като запали )
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #85
                      Много ясно. Ще дойда задължително до софия. Иначееее днес шлайфах клапаните, смених гумичките. Извадих балансиращите валове и искам да попитам как се набиват тия втулки вътре в средата на блока мамка му нещо не мога да го направя

                      Коментар


                        #86
                        С тръба, която да води втулката. Стругова се в началото да влезе вътре във втулката малко - нещпо такова:---------------------------------------------- |___________ | | | ----------------- |----------------------------------------------
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          #87
                          С тръба или плътно желязо, която да води втулката. Стругова се в началото да влезе вътре във втулката, по големия диаметър да по голям от вътрешния на втулката и по малък от външния - нещо такова:Edit...И като я набиваш, внимавай да не подминеш, ако втулката няма ръб , както ти беше казал Veskol.
                          Прикачени файлове
                          https://www.cialispascherfr24.com/

                          Коментар


                            #88
                            точно така се прави....прависе мъжко от някво желязо тип ’’фи’’ зада влиза плътничко по-вътрешния размер на втулката зада нее изтърваваш и така набиваш до стъпката усештасе кога е опряло в нея и тва тие филма...
                            успеха цена няма.

                            Коментар


                              #89
                              По лесно става като обърнрш камък от гедорията по размер с тънката част на обратно и дълго одаължение.

                              Коментар


                                #90
                                Ето малко снимки от днес....
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Working...
                                X