Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто гт 1.4----2.0 16 турбо...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    EEE, тук вече не съм съгласен с Вас, искате да кажете че тази окомерна преценка с Пластик..., е по-точна от това което показва индикатора. Иване, нещо май не ме разбра, с индикатор/компаратор/ проверявам тунела на блока и биелите в стегнато състояние, всички основни и биелни лагери стегнати на необходимите килограми. И когато разликата между отвора на стегнатия лагер и диаметъра на шийката ми покаже че е 6 стотни, тогава за мен това значи че е 6 стотни и всякакви Пластици са фантастика и губене на време. Иначе си прав че с микрометър се мери шийката на вала, но след това със същия микрометър се отчитат и показанията на компаратора, ако искаш наистина да имаш реални резултати изразени в цифри, а не резултат от тест за бременност. Казваш 8 стотни на средния основен, откъде си сигурен че проблема е в блока при положение че не си го проверил с компаратора. Попадал съм на серии на Кинг при които точно средния основен е охлабен с 2 стотни спрямо другите основни лагери. С АЕ и Глико наблюдавам същите аномалии, което отдавам на факта че средните основни лагери са отделни партиди и в последствие се окомплектоват като комплект с другите черупки. При превъртане на лагер в леглото, в 90% от случаите, охлабването отива на 10х2 стотни, та се съмнявам проблема да е в блока, но винаги има и изключения де. И да ми кажеш че не проверявам тунела и биелите преди да стегна лагерите в тях, и затова да обвинявам производителите на лагери, за мен си е чисто казано убида. Дал съм хиляди левове за измервателна апаратура, а оставам с впечатлението че Вие не разполагате с такава. Честно казано, ми се струва че сте късметлии щом правите двигатели при които определяте хлабините ЕДИНСТВЕНО и САМО с окомерен тест и те не трещят. Аз нямам този късмет, но затова пък всеки параметър във всеки един двигател е проверен по 5 пъти. И когато стане ТРЯС знам защо е станало. Спирам да пиша в темата, щом ще се убиждаме и Ви пожелавам успех в начинанията.

    Коментар


      #62
      Чакай малко сега,аз никого не съм убидил,това че ти го приемаш така незнам как да го нарека.......Никой не оспорва факта че си инвестирал еди си колко хил.лв. в техника,но това само по себе си нищо не значи.Значи ти вярваш на някакви си показания според които след известно време имаш "ТРЯС",а не искаш да повярваш че Ици има над 7 мотора направени с "окомерен тест" и някои от тях имат доволно над 20 000км вече и нямат никакви грижи Ми продължавайте да се самозаблуждавате,ваше право си е П.П.Едно нещо искам да кажа,никога няма да направя грешката да сложа стари лагери на турбо мотор който ще бъде леко поизнасилен, пък кой какво си иска да приказва
      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

      Коментар


        #63
        Теста с Пластигейдж-а е финалното и заключително измерване, което показва реално какво се случва между всеки лагер и неговата шийка, един вид дава видим отпечатък на масленият клин, и на око трябва да се преценят и съпоставят всичките лагери дали са добре Това го има във всяко фирмено сервизно ръководство като решаваща процедура.Ако тунела се мери с индикатор не става ясно как лежи вала върху всеки лагер, може да има изкривяване в леглата и това не може да се види без отпечатъка с Пластигейдж или с проверка на тунела с калибър за линейност на всички шийки едновременно
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #64
          Стоиле, не се ядосвай за такива неща. Това си е тертип на работа на всеки. Тук сме една шепа хора дето се занимаваме с тея кочини и ако всеки спре да споделя какво е направил и какво е забелязал/установил до никъде няма да я докараме Ици е прав и за проверка на съосие на тунела. Специално го правих това с двигателя на темпрата, защото имах разбит (но не превъртял) среден лагер. Тръбата е на един бургаски състезател дето има 10-на ланчии и я взех от него за теста с някакъв минимален допуск, шлаифана на размер и влиза много плътно. Ако малко е мръднало нещо - не можеш да я вкараш при затегнати по правилата болтове.
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #65
            Това с кочината хич няма да се хареса

            Коментар


              #66
              Ици къде ги видя тези стойности 6 и 4след като максималната за клас А хлабина е 0.061ммП.П. а няма кой да ми отговори на тематаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ight=П.П..п а по какъв начин стягате основните лагери?защото там нещата са написани с малки букви :D

              Коментар


                #67
                hf hpe написа:
                Ици къде ги видя тези стойности 6 и 4след като максималната за клас А хлабина е 0.061ммП.П. а няма кой да ми отговори на тематаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ight=П.П..п а по какъв начин стягате основните лагери?защото там нещата са написани с малки букви :D
                еми ти като знаеш що не споделиш да не се мъчи момчето , или е кНоу Хау
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #68
                  Колеги от какъв материал да направя тапите и втулките?????

                  Коментар


                    #69
                    стомана 3
                    https://www.cialispascherfr24.com/

                    Коментар


                      #70
                      hf hpe написа:
                      Ици къде ги видя тези стойности 6 и 4след като максималната за клас А хлабина е 0.061ммП.П. а няма кой да ми отговори на тематаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ight=П.П..п а по какъв начин стягате основните лагери?защото там нещата са написани с малки букви :D
                      ами щом питаш по тоя начин, значи не си запознат с изискванията за правене на тунинговани мотори, а не стокови за разходка до супермаркета а за основните лагери, ами с двоен контрол ги стягам, айде, всеки си има някакъв стил на работа и малки тайни то това и без това има отражение само при много засилени мотори :D
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        #71
                        ici написа:
                        hf hpe написа:
                        Ици къде ги видя тези стойности 6 и 4след като максималната за клас А хлабина е 0.061ммП.П. а няма кой да ми отговори на тематаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ight=П.П..п а по какъв начин стягате основните лагери?защото там нещата са написани с малки букви :D
                        ами щом питаш по тоя начин, значи не си запознат с изискванията за правене на тунинговани мотори, а не стокови за разходка до супермаркета а за основните лагери, ами с двоен контрол ги стягам, айде, всеки си има някакъв стил на работа и малки тайни то това и без това има отражение само при много засилени мотори :D
                        Демек вие двамата много разбирате но никой няма да му каже как да си стегне лагерите?нали се сещате че няма да ви прати мотора от Благоевград до Х град за да му стегне някой лагерите а ще използва ауто датататука ми се чини яко комерсиял е станало
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #72
                          Аз на драго сърце ще му кажа как да си стегне лагерите, ама не знам дали това му е работата щом пита в който и да е форум.На теория ремонта на мотора изглежда лесен, но си иска определена рутина и усет! Без тях, задачата става малко по трудна!

                          Коментар


                            #73
                            Aз пък не видях някъде да е питал как се стягат лагерите . Спорът тръгна от другаде...
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              #74
                              Питал е мене по телефона , И спор няма човека иска хелп с малко инафо , ама тука нещата са по различни от Преформанце БГ то , тука никой не ти казва , а там 10 човека 10 мнения и поне можеш да отбереш малко по малко както и да е
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #75
                                относно стягането няма нищо тайнопроблема е, че по картинки навсякъде дават основните лагери да се стягат с 20НМ +90 градусаи най-накрая с едни малки букви е написано, че средният се стяга с 20+130 градусазащото горе ставаше въпрос за проблеми точно в средният лагерОрлине за тая работа си има сервизни ръководства които са широко разпространени в нет пространството и не е необходимо да откриваме топлата водатова, че всеки си ги интерпретира по свой начин, вече е негов проблеми подкрепям VET, че това е начина да се премери хлабина в лагеранай-малкото на пластиинджиктиплякотора скалата е през близо безкрайност :D

                                Коментар

                                Working...
                                X