Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто гт 1.4----2.0 16 турбо...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Че какво им е на новите лагери по магазините?
    Прикачени файлове

    Коментар


      #47
      В случая не говорим за Recambi originali ,а за глико и АЕ П.П ако не е тайна от къде и какви пари са?
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #48
        Joro написа:
        Като стана дума за оригинални лагери - днес точно под терасата ми рязаха за скрап едно фиорино дизел. Помислих си че е 1.9 ама в последствие се оказа 1.7. Обаче му обрах основните лагери - оказаха се същите като на 1.8, 2.0 и 1.9d и интересното е че са с минимални следи от употреба. Та да има резерва оргиналдъ...
        Ами колега мойте като състояние са същите. Да не ги сменявам освен????

        Коментар


          #49
          Ако са така, не ги сменяй!
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #50
            Добре мерси. Значи лагерите отпадат... супер няма да има разработка иначе колега дай размери за тия тапи и как се слагат и къде се слагат.Говоря за тези на балансиращите валове.

            Коментар


              #51
              twezzy написа:
              Добре мерси. Значи лагерите отпадат... супер няма да има разработка иначе колега дай размери за тия тапи и как се слагат и къде се слагат.Говоря за тези на балансиращите валове.
              ами днес тъкмо затапих баланс валовете на едно фиат купе...след като искараш баланс валовете и избиеш втулковия лагер в средата на блока,отиваш при бай-стругар и ти прави реално две тапи с отвор вътрешно този отвор се приема,че при разширяването от температурата макар и нетолкова голямо затапващата втулка разширява повече отколкото самия отвор кадето е набита.И така аз ползвах втулки с размери;външен диаметър 40мм и 3-4стотни задасе набие плътничко и външно я омазвам на тънко с течен метал държи на температура няма ядове,дължина 25мм с една стъпчица в която втулката опиракато се набие от 41мм в минус една две десети зада премине през отвора откъдето ще я вкараш,а отвора вътре е произволен примерно 20мм.аз съм така на ланчата и няма проблем,а ако не схвашташ от писаното утре ще ти снимам блока с набити втулки и щети стане ясно...
              успеха цена няма.

              Коментар


                #52
                аз съм с лагери АЕ на 1 ремонт и вече 10000 на драг няма драма
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #53
                  последно правих ревизия на един Ланчов мотор и му сложих нашенско Глико основни и биелни СТД размер и хлабините си излязоха перфектни
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #54
                    Здрасти Илияне, какво значи перфектни хлабини? Какво показаха компаратора и микрометъра? По стандарт мисля че бяха 3-5 стотни, пък аз по-малка хлабина от 6 стотни не съм виждал. Говоря и за основни и за биелни.Колега Данкоо, за какъв двигател са тези лагери, от къде ги взе, за какви пари и какъв цвят е маркировката, че нещо не я различавам?

                    Коментар


                      #55
                      Това са лагери за по новите мотори - туинспарковите и основните стават и са петаците.
                      https://www.cialispascherfr24.com/

                      Коментар


                        #56
                        Лагерите са за 2.0 20VT маркировката е червена - STD.Купувани са преди близо 2 години от Александър Ауто - Биелни 130 лв, основни 250 лв.Тогава за тези пари можех да си купя 3 комплекта АЕ.Ако човек има желание се намират читави части, но както казват - хубавите и евтини ги има, но са на различни рафтове/цени.

                        Коментар


                          #57
                          Оригиналните лагери за петаците (и за други мотори на марката) така или иначе се предлагат само като стандартни, но има три стандартни размера за тях! Купуват се тези които ти трябват по размер!

                          Коментар


                            #58
                            Мерси колега Данкоо, за цените си прав, а червена маркировка не значи стандарт, а Клас на лагерите. Има стандартни и с други цветове, именно затова меря всеки лагер преди да сглобя двигател.

                            Коментар


                              #59
                              VET написа:
                              ..... Какво показаха компаратора и микрометъра? По стандарт мисля че бяха 3-5 стотни, пък аз по-малка хлабина от 6 стотни не съм виждал. Говоря и за основни и за биелни.....
                              Това е абсолютно грешно С микрометъра се проверя само дали шийките на вала са на нужния размер.Меренето на хлабините на лагерите се прави САМО и ЕДИНСТВЕНО с ПЛАСТИКГЕЙДЖ при монтиран вал и лагери ,стегнати на нужните килограми Всичко друго е фантастика и излишно губене на време П.П.По въпроса с лагерите,досега всички които са закупувани са били точни,но преди 2 часа Ици мери с упоменатия ПЛАСТИКГЕЙДЖ хлабините на един вал и се оказа че централния лагер е с 8 стотни хлабина,което от своя страна излиза извън границите и ..... блока ще ходи за правене на тунела на ново.Така че има ли размазан централен лагер е 100% СИГУРНО че е разпъната петата и извода от тук е че няма калпави лагери ,а необърнато внимание на разпънати пети на блока
                              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                              Коментар


                                #60
                                VET написа:
                                Здрасти Илияне, какво значи перфектни хлабини? Какво показаха компаратора и микрометъра? По стандарт мисля че бяха 3-5 стотни, пък аз по-малка хлабина от 6 стотни не съм виждал. Говоря и за основни и за биелни.
                                както Иван спомена, меря реалната хлабина с Пластигейдж, при тия мотори 4 стотни е идеалната хлабина за биелни а 6 стотни за основни.ако мотора няма да се ползва за "спорт" може да се кара и с по-малки хлабини, но и маслото е добре тогава да не е повече от ..W40
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X