Днес си купих гарнитура за главата на Спесо, семеринги за всички валове, всм-исп.гарнитури.... Разни други работи. Колеги искам да ви помоля който знае къде продават валове за 2.0 16ВТ да казва че мойте са заминали...имат по 2-3 кръгли гърбици.... Утре ще разглобя и картера да видя там работата как е с лагерите и с маслената помпа и .....следва продължение
дай-едно снимка на таз гарнитура за главата спесо,тя с рингове лие?и от къде се снабди с нея и за колко ако не е таина?
Днес си купих гарнитура за главата на Спесо, семеринги за всички валове, всм-исп.гарнитури.... Разни други работи. Колеги искам да ви помоля който знае къде продават валове за 2.0 16ВТ да казва че мойте са заминали...имат по 2-3 кръгли гърбици.... Утре ще разглобя и картера да видя там работата как е с лагерите и с маслената помпа и .....следва продължение
дай-едно снимка на таз гарнитура за главата спесо,тя с рингове лие?и от къде се снабди с нея и за колко ако не е таина?
Ами тук от едно магазинче в благоевград. Иначе е обикновенна на спесо,но тази ми казаха че е мн добра и се доверих и я взех. Иначе цената на кочто ч взех е 58лв
Днес си купих гарнитура за главата на Спесо, семеринги за всички валове, всм-исп.гарнитури.... Разни други работи. Колеги искам да ви помоля който знае къде продават валове за 2.0 16ВТ да казва че мойте са заминали...имат по 2-3 кръгли гърбици.... Утре ще разглобя и картера да видя там работата как е с лагерите и с маслената помпа и .....следва продължение
дай-едно снимка на таз гарнитура за главата спесо,тя с рингове лие?и от къде се снабди с нея и за колко ако не е таина?
Ами тук от едно магазинче в благоевград. Иначе е обикновенна на спесо,но тази ми казаха че е мн добра и се доверих и я взех. Иначе цената на кочто ч взех е 58лв
...Колеги искам да ви помоля който знае къде продават валове за 2.0 16ВТ да казва че мойте са заминали...имат по 2-3 кръгли гърбици.... Утре ще разглобя и картера да видя там работата как е с лагерите и с маслената помпа и .....следва продължение
Не се занимавай с турбо валове,много трудно се намират ,а освен това с атмосферни е доста по-добре,имаги повече(не достатъчно все пак) и се въртят около 100лв на вал Колегата от ланча форума явно си мисли че продава "колумбийци" на тая цена,съмнява ме някой да даде повече от 200лв за тях.Ние тука агитката за 2 месеца купихме 7 вала ама си падна бая търсене
Добруз замисал за много бърза кола на предно Предполагам си чел в английския форум темите на някои колеги и проблемите с който са се зблъсквали ако не си ще ти кажа че няма да е зле от сега да мислиш за охлаждането на този двигател в този малък кош. Ще ти се наложи да си вземеш афтър маркет тънък и доста ефективен воден радиатор с афтърмаркет перки поне две пак от тънките.Иначе успех с начинанието ще следим :P
Днес разглобих двигателя, след като свалих картера, прегледах лагерите който не са изобщо зле.. учудващо добре са, малко надраскани,но не са за смяна,въпреки това ще ги сменя Малко по късничко снимките че си забравих фотоапаратчето в колата
Браво за Проекта Пепка като го довариш живи и здрави пак ще ти се обадя да направим някое драг дей на Дупница както стана миналата седмица, за следващия път сме сабрали бая коли дето искат да дойдат за сега бройката е някаде кам 15 но ще видим кога ще го организираме , ако до тогава не си готов с колата ще ти звана да дойдеш поне като зрител.
Днес разглобих двигателя, след като свалих картера, прегледах лагерите който не са изобщо зле.. учудващо добре са, малко надраскани,но не са за смяна,въпреки това ще ги сменя Малко по късничко снимките че си забравих фотоапаратчето в колата
Питай колегата VET какво мисли за лагерите по родните магазини. Ако наистина са ти добре основните, препоръчително е да не ги сменяш И ФЕРАРИСТ-а затвоти турбо петака със старите лагери. Дай една снимка да ги видим все пак и особенно средния основен.
немога да намеря блутута за компиутъра и немога да кача снимките. Иначе средния лагер е мннн леко надран даже може да се каже че е най-здрав от всичките. Другите са надраскани много малко и аз се чудех дали да ги сменям. Намерих на Глико лагери към 90лв са биелните и основните. А за тапите за балансиращите валове ми трябват схемите и размерите да ги направя че искам да ги махам
Здрасти, я качи снимки на горните черупки на биелните лагери, и на долните основни, че новички като си вземеш, хлабините отиват направо на ремонт. И гледай да не ги разместваш лагерите, а ги бележи коя черупка от къде е. Сега сглобих един двигател със стари лагери от най-различни мотори които съм разглобявал и резултатите са повече от добри.
Като стана дума за оригинални лагери - днес точно под терасата ми рязаха за скрап едно фиорино дизел. Помислих си че е 1.9 ама в последствие се оказа 1.7. Обаче му обрах основните лагери - оказаха се същите като на 1.8, 2.0 и 1.9d и интересното е че са с минимални следи от употреба. Та да има резерва оргиналдъ...
Коментар