Привет на всички колеги ! След доста четене тук във форума (поради седенето вкъщи със счупен крак), реших да сложа спортен конусен филтър. Слязох до колата да огледам как евентуално ще стане. Видях и на колегата МЕМО снинка как го е направил и ми направи впечатление една допълнителна кутиика с гумена тръбичка на моята кола, която е разположена долу пред кутията за въздушния филтър. Тръбичката, която излиза от нея отива в тръбата за кутията с филтъра.Към колегата МЕМО: колега. до колкото видях на твоята кола си махнал цялата тръба от решетката до кутията за филтъра, нали така? Вътре предполагам си е нормалния филтър. Звука и държанието на колата подобрява ли се по този начин?Също се замислих се евентуално за добавянето на някакво турбо, някой правил ли е такова нещо на 1.8 16v? Удачно ли е за цялата разправия и ще има ли положителен ефект?Други вариянти освен турбо за усилване на мощността на двигателя има ли? Не искам да става 500 коня, но ми се иска да е по пъргава.Дочух също за някаква интервенция наречена "предверие на центровката". Има ли ефект от него?Благодарности предварително на всички за отделеното внимание!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Coupe 1.8 16v Спортен филтър и евентуален силов тунинг
Collapse
X
-
ФЕРАРИСТ написа:Ако ще слагаш тубро на атмосферка, по удачен е варианта да си вземеш направо турбо купе, по евтино ще ти излезе.....
Коментар
-
Чувал съм,че на атмосферки слагат компресор,на ниско налягане (0,2-0,5).Ефект със сигурност има,но немога да кажа,с колко по-мощна ще стане и какъв компресор,евентулано ще пасне.Също така чипче може да му направиш,сгъстяване на мотора,портване,пасване на клапани,олекотени биели и бутала,по-големи дюзи,.Всичко това,на пръв погледа дреболий,съберат ли се на куп,става ненормална история,стига да се направи както трябва.Просто идеи ти давам,а за възможността на изпълнение,трябва някой компетентен да каже.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Re: Fiat Coupe 1.8 16v Спортен филтър и евентуален силов тун
noelz написа:Привет на всички колеги ! След доста четене тук във форума (поради седенето вкъщи със счупен крак), реших да сложа спортен конусен филтър. Слязох до колата да огледам как евентуално ще стане. Видях и на колегата МЕМО снинка как го е направил и ми направи впечатление една допълнителна кутиика с гумена тръбичка на моята кола, която е разположена долу пред кутията за въздушния филтър. Тръбичката, която излиза от нея отива в тръбата за кутията с филтъра.Към колегата МЕМО: колега. до колкото видях на твоята кола си махнал цялата тръба от решетката до кутията за филтъра, нали така? Вътре предполагам си е нормалния филтър. Звука и държанието на колата подобрява ли се по този начин?Също се замислих се евентуално за добавянето на някакво турбо, някой правил ли е такова нещо на 1.8 16v? Удачно ли е за цялата разправия и ще има ли положителен ефект?Други вариянти освен турбо за усилване на мощността на двигателя има ли? Не искам да става 500 коня, но ми се иска да е по пъргава.Дочух също за някаква интервенция наречена "предверие на центровката". Има ли ефект от него?Благодарности предварително на всички за отделеното внимание!
Коментар
-
Най-добре си намери донор с турбо мотор, най евтино ще ти излезе. В Англия се намират ударени за по 4-500 паунда. И аз карам 1.8 и преди се бях ровил доста за турбинирането на този мотор. Чесно казано Coupe 1.8 турбо не съм виждал, а доста се ровя из фенклубовете на модела. Ако си с новия мотор, ще имаш проблеми с електрониката. До колкото знам ЕКУ-то не може да се разглоби за да се свали ЕПРОМ-а. Ако си със стария мотор с металните колектори, мисля че няма проблем. Ето една турбинирана Barchetta http://www.jw-quellhorst.com/ . Щом си със счупен крак и имаш време, ако ти се занимава може да се разровиш в puntomk2.co.uk има доста информация, при тях HGT-то е същия мотор. Друг вариант ти е supercharger, NOVITEC имат кит за този мотор, но цената по спомени беше около 8000$. Rotrex май също имат кит, но и там цената е доста дебела. Ето и темата за едно Punto HGT TURBO http://forums.puntomk2.co.uk/showthread.php?8045-lini
Коментар
-
При евентуална смяна на двигателя с друг турбиниран, друго трябва ли да се сменя? Ще потърся дали някъде ина ударено турбо купе и ще видя като цени. Иначе от 2 месеца действам лекичко по съживяването на двигателя, че 3 години я карам без да съм правил почти нищо по нея. Смених ремъци и ролки, сега събирам пари за смяна на повдигачите. Накой знае ли колко струват? Гледах в един сайт на цена от 18 до 22 лева на повдигач. Нужно ли е да се сменят всичките, при положение че примерно кукат 2-3?
Коментар
-
noelz написа:При евентуална смяна на двигателя с друг турбиниран, друго трябва ли да се сменя? Ще потърся дали някъде ина ударено турбо купе и ще видя като цени. Иначе от 2 месеца действам лекичко по съживяването на двигателя, че 3 години я карам без да съм правил почти нищо по нея. Смених ремъци и ролки, сега събирам пари за смяна на повдигачите. Накой знае ли колко струват? Гледах в един сайт на цена от 18 до 22 лева на повдигач. Нужно ли е да се сменят всичките, при положение че примерно кукат 2-3?Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар
-
Днес направих като колегата МЕМО: отрязах тръбата от кутията с въздушния филтър и я махнах чак до гумената връзка. Разлика не можах да чуя в звука, не съм я тествал дали ще има промяна в работата и движението на колата заради зарастващия ми крак :D . Утре ще я дам на жената да ме повози пък ще видиме :D . Макар че не очаквам да видя разлика и в движението, така че ще си я тествам по обстойно като ми зарасне крака.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар