Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Coupe 1.8 16v Спортен филтър и евентуален силов тунинг

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Coupe 1.8 16v Спортен филтър и евентуален силов тунинг

    Привет на всички колеги ! След доста четене тук във форума (поради седенето вкъщи със счупен крак), реших да сложа спортен конусен филтър. Слязох до колата да огледам как евентуално ще стане. Видях и на колегата МЕМО снинка как го е направил и ми направи впечатление една допълнителна кутиика с гумена тръбичка на моята кола, която е разположена долу пред кутията за въздушния филтър. Тръбичката, която излиза от нея отива в тръбата за кутията с филтъра.Към колегата МЕМО: колега. до колкото видях на твоята кола си махнал цялата тръба от решетката до кутията за филтъра, нали така? Вътре предполагам си е нормалния филтър. Звука и държанието на колата подобрява ли се по този начин?Също се замислих се евентуално за добавянето на някакво турбо, някой правил ли е такова нещо на 1.8 16v? Удачно ли е за цялата разправия и ще има ли положителен ефект?Други вариянти освен турбо за усилване на мощността на двигателя има ли? Не искам да става 500 коня, но ми се иска да е по пъргава.Дочух също за някаква интервенция наречена "предверие на центровката". Има ли ефект от него?Благодарности предварително на всички за отделеното внимание!

    #2
    Ако ще слагаш тубро на атмосферка, по удачен е варианта да си вземеш направо турбо купе, по евтино ще ти излезе.....
    Alfa 156 2.0 TS
    Alfa 156 20VTurbo
    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
    Locost TF1 3.0V6

    Коментар


      #3
      ФЕРАРИСТ написа:
      Ако ще слагаш тубро на атмосферка, по удачен е варианта да си вземеш направо турбо купе, по евтино ще ти излезе.....
      Принципно съм напълно съгласен с теб! Но купето го взех преди 3 години на лизинг и още го изплащам. Също така е страшно запазено! А и друг въпрос: отнстно изпускателната система, понеже съм намислил да махам катализатора и да сложа спортно гърне в края, се чудя кое е по добре: с цяла тръба от меката връзка до ауспуха или да се сложи резонаторно гърне?

      Коментар


        #4
        Чувал съм,че на атмосферки слагат компресор,на ниско налягане (0,2-0,5).Ефект със сигурност има,но немога да кажа,с колко по-мощна ще стане и какъв компресор,евентулано ще пасне.Също така чипче може да му направиш,сгъстяване на мотора,портване,пасване на клапани,олекотени биели и бутала,по-големи дюзи,.Всичко това,на пръв погледа дреболий,съберат ли се на куп,става ненормална история,стига да се направи както трябва.Просто идеи ти давам,а за възможността на изпълнение,трябва някой компетентен да каже.
        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

        Коментар


          #5
          Re: Fiat Coupe 1.8 16v Спортен филтър и евентуален силов тун

          noelz написа:
          Привет на всички колеги ! След доста четене тук във форума (поради седенето вкъщи със счупен крак), реших да сложа спортен конусен филтър. Слязох до колата да огледам как евентуално ще стане. Видях и на колегата МЕМО снинка как го е направил и ми направи впечатление една допълнителна кутиика с гумена тръбичка на моята кола, която е разположена долу пред кутията за въздушния филтър. Тръбичката, която излиза от нея отива в тръбата за кутията с филтъра.Към колегата МЕМО: колега. до колкото видях на твоята кола си махнал цялата тръба от решетката до кутията за филтъра, нали така? Вътре предполагам си е нормалния филтър. Звука и държанието на колата подобрява ли се по този начин?Също се замислих се евентуално за добавянето на някакво турбо, някой правил ли е такова нещо на 1.8 16v? Удачно ли е за цялата разправия и ще има ли положителен ефект?Други вариянти освен турбо за усилване на мощността на двигателя има ли? Не искам да става 500 коня, но ми се иска да е по пъргава.Дочух също за някаква интервенция наречена "предверие на центровката". Има ли ефект от него?Благодарности предварително на всички за отделеното внимание!
          Разлика аз усетих лятото като мина 30 градуса- преди направо умираше сега е добре а звука е страхотен.

          Коментар


            #6
            Най-добре си намери донор с турбо мотор, най евтино ще ти излезе. В Англия се намират ударени за по 4-500 паунда. И аз карам 1.8 и преди се бях ровил доста за турбинирането на този мотор. Чесно казано Coupe 1.8 турбо не съм виждал, а доста се ровя из фенклубовете на модела. Ако си с новия мотор, ще имаш проблеми с електрониката. До колкото знам ЕКУ-то не може да се разглоби за да се свали ЕПРОМ-а. Ако си със стария мотор с металните колектори, мисля че няма проблем. Ето една турбинирана Barchetta http://www.jw-quellhorst.com/ . Щом си със счупен крак и имаш време, ако ти се занимава може да се разровиш в puntomk2.co.uk има доста информация, при тях HGT-то е същия мотор. Друг вариант ти е supercharger, NOVITEC имат кит за този мотор, но цената по спомени беше около 8000$. Rotrex май също имат кит, но и там цената е доста дебела. Ето и темата за едно Punto HGT TURBO http://forums.puntomk2.co.uk/showthread.php?8045-lini
            ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
            Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
            Jet Black E46 M3

            Коментар


              #7
              При евентуална смяна на двигателя с друг турбиниран, друго трябва ли да се сменя? Ще потърся дали някъде ина ударено турбо купе и ще видя като цени. Иначе от 2 месеца действам лекичко по съживяването на двигателя, че 3 години я карам без да съм правил почти нищо по нея. Смених ремъци и ролки, сега събирам пари за смяна на повдигачите. Накой знае ли колко струват? Гледах в един сайт на цена от 18 до 22 лева на повдигач. Нужно ли е да се сменят всичките, при положение че примерно кукат 2-3?

              Коментар


                #8
                noelz написа:
                При евентуална смяна на двигателя с друг турбиниран, друго трябва ли да се сменя? Ще потърся дали някъде ина ударено турбо купе и ще видя като цени. Иначе от 2 месеца действам лекичко по съживяването на двигателя, че 3 години я карам без да съм правил почти нищо по нея. Смених ремъци и ролки, сега събирам пари за смяна на повдигачите. Накой знае ли колко струват? Гледах в един сайт на цена от 18 до 22 лева на повдигач. Нужно ли е да се сменят всичките, при положение че примерно кукат 2-3?
                Всички на куп се сменят.
                Sedicivalvole (Racing Rosso)now
                GTV 2.0 (612 A)now
                E60 530D now.. hate it big time :D
                Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
                Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

                Коментар


                  #9
                  Днес направих като колегата МЕМО: отрязах тръбата от кутията с въздушния филтър и я махнах чак до гумената връзка. Разлика не можах да чуя в звука, не съм я тествал дали ще има промяна в работата и движението на колата заради зарастващия ми крак :D . Утре ще я дам на жената да ме повози пък ще видиме :D . Макар че не очаквам да видя разлика и в движението, така че ще си я тествам по обстойно като ми зарасне крака.

                  Коментар


                    #10
                    Определено ще има разлика.При мойто се усети добре тази промяна.
                    <<KARKELANOV>>

                    Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
                    Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                      #11
                      Самовнушението е страшно нещо :D

                      Коментар


                        #12
                        kaci написа:
                        Самовнушението е страшно нещо :D
                        Мани ужас е :D Мне не говоря за няква супер голяма промяна.Полувин идея по-добре е :P НО има разлика!
                        <<KARKELANOV>>

                        Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
                        Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM

                        Коментар

                        Working...
                        X