Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЧИП ТУНИНГ на Фиат Гранде Пунто 1,3 Мултиджет 75 hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Wilson написа:
    на Вас само мощност Ви е в главата, ами гъвкавост, еластичност ..
    Те са следствие от мощността
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #32
      Wilson написа:
      За сведение на колегата съм на 32 и това ми е четвърта кола .. ама на кой му пука .. аз питам за съвети от хора с чипнати коли .. as simple as that
      Извинявам се веднага.Подмладил съм те малко Като гледам всички които са писали в темата ти са с моднати коли.Какво повече искаш?Мога да ти дам списък с местата, където можеш да се "чипираш" на ЛС(да не правя реклама), но няма да го направя, да не стане така, че после ако не останеш доволен, да ме споменаваш с лошо Както казах и преди погледни по форумите какво предлагат, избери си и действай.После чакаме отзиви от теб.

      Коментар


        #33
        emzo написа:
        Wilson написа:
        на Вас само мощност Ви е в главата, ами гъвкавост, еластичност ..
        Те са следствие от мощността
        Това е така, аз просто исках да акцентирам на последните две, за да ме разберат.

        Коментар


          #34
          janyboy написа:
          Wilson написа:
          За сведение на колегата съм на 32 и това ми е четвърта кола .. ама на кой му пука .. аз питам за съвети от хора с чипнати коли .. as simple as that
          Извинявам се веднага.Подмладил съм те малко Като гледам всички които са писали в темата ти са с моднати коли.Какво повече искаш?Мога да ти дам списък с местата, където можеш да се "чипираш" на ЛС(да не правя реклама), но няма да го направя, да не стане така, че после ако не останеш доволен, да ме споменаваш с лошо Както казах и преди погледни по форумите какво предлагат, избери си и действай.После чакаме отзиви от теб.
          Аз обаче май започнах да се разубедавам .. .. а ми беше много мерак .. ма не ми се занимава с пре***ни турбини и изпушили двигатели .. макар че казват, че няма такваз опасност и давали гаранция ..

          Коментар


            #35
            Само да загатна нещо. Този mjet е с управление на Marelli. Много малко тунери в БГ знаят как се смятат таблиците там! Внимавай при кого ще отидеш. Да не стане да ти бутнат картите на горе с 15% и да се чудиш що гори и преминава през режимите с така наречената "спокойна агресия"
            O.E.Motorsport

            Коментар


              #36
              oem написа:
              Този mjet е с управление на Marelli. Много малко тунери в БГ знаят как се смятат таблиците там!
              Точно така е."Умрели" е ЕКУ-то. Иска малко повечко внимание а не само да имаш домос-че за това ЕКУ и да попрепишеш някоя друга карта.

              Коментар


                #37
                Wilson написа:
                Ама Вие само май ме ’оплювате’, а не предлагате разумни доводи. Всеки разумен човек може да се досети откъде идва икономията на гориво, на Вас само мощност Ви е в главата, ами гъвкавост, еластичност .. Освен това твърдо защитавам тезата, че поне всеки е разбирач от всичко, затова сме на тоя хал. Да има и некадърници ’майстори’. Вярно от тях ме страх, но всичко е далавера .. все пак имам приятел, който има ’чип’ на бмв-то си, от 161 на 190 коня, супер доволен, по отношение на разхода не е мръднал се си е същия. А това че съм бил пуснал рекламни абзаци .. о свещена простота .. кой по-точно рекламирам .. да съм споменал някой .. За сведение на колегата съм на 32 и това ми е четвърта кола .. ама на кой му пука .. аз питам за съвети от хора с чипнати коли .. as simple as that
                Кoлега, никой не те оплюва, просто помисли хубаво защо, какво и как се променя при ремапа и ще разбереш какво ще стане с разхода, гъвкавостта, еластичността, мощността и въртящия момент. Гъвкавостта и еластичността са производни на мощността и зависят от нея. За кой колко е доволен - ами това е много субективно. Виждал съм хора които са доволни от ремап, който реално не прави почти нищо. Доволни са щото са си навили на пръста че колата ще им е 200 коня и ще се хвалят че са с чип, което пък автоматично означава че ще харчи по-малко и ще върви супер много. Само че всичко това е причинено от еуфорията и кефа че си направил нещо по колата си и не се основава на факти. Всички дето сме писали в темата сме си пипали таблиците и горе-долу знаем за какво става въпрос, кои таблици сменят "тунерите" и какъв е ефекта от това. Именно за това и пишем тук. Ако чипа ти го направят горе-долу както трябва нищо няма да ти стане нито на турбината нито на двигателя. Ако уцелиш някой некадърник вече е друг въпрос.
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #38
                  vsd написа:
                  Wilson написа:
                  Ама Вие само май ме ’оплювате’, а не предлагате разумни доводи. Всеки разумен човек може да се досети откъде идва икономията на гориво, на Вас само мощност Ви е в главата, ами гъвкавост, еластичност .. Освен това твърдо защитавам тезата, че поне всеки е разбирач от всичко, затова сме на тоя хал. Да има и некадърници ’майстори’. Вярно от тях ме страх, но всичко е далавера .. все пак имам приятел, който има ’чип’ на бмв-то си, от 161 на 190 коня, супер доволен, по отношение на разхода не е мръднал се си е същия. А това че съм бил пуснал рекламни абзаци .. о свещена простота .. кой по-точно рекламирам .. да съм споменал някой .. За сведение на колегата съм на 32 и това ми е четвърта кола .. ама на кой му пука .. аз питам за съвети от хора с чипнати коли .. as simple as that
                  Кoлега, никой не те оплюва, просто помисли хубаво защо, какво и как се променя при ремапа и ще разбереш какво ще стане с разхода, гъвкавостта, еластичността, мощността и въртящия момент. Гъвкавостта и еластичността са производни на мощността и зависят от нея. За кой колко е доволен - ами това е много субективно. Виждал съм хора които са доволни от ремап, който реално не прави почти нищо. Доволни са щото са си навили на пръста че колата ще им е 200 коня и ще се хвалят че са с чип, което пък автоматично означава че ще харчи по-малко и ще върви супер много. Само че всичко това е причинено от еуфорията и кефа че си направил нещо по колата си и не се основава на факти. Всички дето сме писали в темата сме си пипали таблиците и горе-долу знаем за какво става въпрос, кои таблици сменят "тунерите" и какъв е ефекта от това. Именно за това и пишем тук. Ако чипа ти го направят горе-долу както трябва нищо няма да ти стане нито на турбината нито на двигателя. Ако уцелиш някой некадърник вече е друг въпрос.
                  С две думи: би ли обобщил, защото признавам си ме затрудняваш, да те разбера ..Съветваш ме както другите да не пипам нищо по колата... Правилно ли съм те разбрал или .. не ...

                  Коментар


                    #39
                    Не, чипни си я, нищо няма да й стане, просто потърси правилния тунер.
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар

                    Working...
                    X