Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЧИП ТУНИНГ на Фиат Гранде Пунто 1,3 Мултиджет 75 hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Слагай и не му мисли. Аз с това се занимавам. На седмица правя по 3, 4 коли. И нови дори.Разхода няма да се качи ако е сметнато всичко както трябва. Турбото ще изкара по-малко време но говорим за след 10 години чак. Ако с оригиналния софтуер се счупи на 400 000 км. с тунинга ще сдаде на 350 000 да речем. Съединителя няма да е проблем точно на тази кола. Имаш много запас. И не е проблем тази кола да стане и 100 к.с.Само преди да отидеш при когото и да било се постарай да разбереш нещо повече. Как и какво ще се промени в софтуера. Много пишман тунери бутат калибрациите на дюзите за по-лесно да ти вдигнат горивото и това води до пушене, повече нагар в мотора и турбото, което е лошо. Също и за разхода. Един добре направен мап не трябва да пуши. И трябва всичко да си е сметнато. Никакви процентни увеличения. Само ще ти кажа, че един тунинг качествено сметнат може да запази мотора много дълго дори на по-висока мощност от друг такъв с по-малко мощност писан от пишман хора които бутат с 15% калибровката на инжекторите и си мислят, че всичко е ок. Вземат ти парите и хайде по-живо по здраво. Мога да ти кажа доста известни фирми в БГ със високи цени които съм чел техни файлове и точно такива глупости виждам.Разпитай хубаво кой кой е и каква ще я свърши.
    O.E.Motorsport

    Коментар


      #17
      бе това с 400000 км на турбина е възможно ако колата е карана от маняк ( иначе 200 000-250 000 и заминават ) точно като излязат от гаранция , да не говорим че мнооого фалират и в гаранционния период , а едно турбо е 1000 ++++ лева ако го понадуеш ( което няма как да не стане ) заминава по бързо има една поговорка : Ако те е страх от мечки , не ходиш в гората !същото е и с тунинга
      Power Under Pressure

      Коментар


        #18
        oem написа:
        Разхода няма да се качи ако е сметнато всичко както трябва.
        Какво значи "както трябва"?Щом имаме увеличаване на исканото гориво при пълен товар то няма как разходът да е един и същ а за по-нискък да не говорим!Примерно сток това Пунто пръска 45 мм^3/и гориво при 2000 об.Чипираш го и вече пръска 55 мм^3/и.Какво ще стане с разхода?Същият,по-нискък или по-висок?Въпрос за 100 000 лв
        oem написа:
        писан от пишман хора които бутат с 15% калибровката на инжекторите и си мислят, че всичко е ок.
        Само ще ти кажа че "най-добрите" в момента тунери в бг когато са прохождали а и не само тогава са правили така.Имам и доказателсвен материал и не е само 15% Колега чипирай я смело.Само че цена от 600 лв ми се вижда малко височка.Ти си знаеш де.След като видях какви софтове предлагат за по 350-500лв не бих дал и 50 лв за чип За това сам си правя софта за колата,поне знам че ако нещо стане аз съм си виновен

        Коментар


          #19
          Wilson написа:
          Sev написа:
          не виждам какво не и е "разработено" на колатанищо няма да му стане на моторадействай смело
          Ами принципно мотор-ЪТ се разработва до 20 хил. км. Който отрича това, значи нищо не разбира.Това, че видиш ли двигателите вече били готови разработени на стенд са ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ.Един вид купуваш си нова кола ама двигателят -- вече е на 80 хил. км разработен - на стенд .. хехехПо отношение на червения болд .. Сигурен ли си, щот аз не съм сигурен и зат’ва се допитвам
          не казвам че разбирам особено...но и аз съм пазарил колата от магазинане съм забелязал никаква разлика вече 40 000 км, освен това че след първите 3000 км разходът падна и се задържа такъвслед това нищо не е мръднало
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #20
            janyboy написа:
            oem написа:
            Разхода няма да се качи ако е сметнато всичко както трябва.
            Какво значи "както трябва"?Щом имаме увеличаване на исканото гориво при пълен товар то няма как разходът да е един и същ а за по-нискък да не говорим!Примерно сток това Пунто пръска 45 мм^3/и гориво при 2000 об.Чипираш го и вече пръска 55 мм^3/и.Какво ще стане с разхода?Същият,по-нискък или по-висок?Въпрос за 100 000 лв
            oem написа:
            писан от пишман хора които бутат с 15% калибровката на инжекторите и си мислят, че всичко е ок.
            Само ще ти кажа че "най-добрите" в момента тунери в бг когато са прохождали а и не само тогава са правили така.Имам и доказателсвен материал и не е само 15% Колега чипирай я смело.Само че цена от 600 лв ми се вижда малко височка.Ти си знаеш де.След като видях какви софтове предлагат за по 350-500лв не бих дал и 50 лв за чип За това сам си правя софта за колата,поне знам че ако нещо стане аз съм си виновен
            Братле, защо гледаш само горивото? Мога да ти кажа, че и 60 мг да пръснеш максимално това не значи, че винаги ще си в този режим и не значи че сместа ще е много богата за да скочи разхода както ти изхождаш. Ако си поне малко кадърен ще се сетиш кога, как и защо разхода може да падне дори с 1.5/100. Лично ще ти дам номерата на клиенти чиито колите им са правени от мен и обосновани с дино графики и ще ти кажат какъв е бил разхода преди и сега.За всички които мислят, че това са фантастики! ДА чипната кола може да харчи по-малко. Разбира се при нормално шофиране е това. При максимално натоварване моментния разход ДА ще бъде по-висок от преди, но този разход няма да окаже кой знае какво влияние върху цялостния разход за 100 км пробег или пробега изминат с цял резервоар.БТВ: Всички сме правили така както най-добрите тунери в момента Те и сега си правят така когато ги мързи. Аз имам доказателствен материал пък за това и то пресен, пресен И то точно от тези скъпите тунери.
            O.E.Motorsport

            Коментар


              #21
              oem написа:
              Братле, защо гледаш само горивото? Мога да ти кажа, че и 60 мг да пръснеш максимално това не значи, че винаги ще си в този режим и не значи че сместа ще е много богата за да скочи разхода както ти изхождаш. Ако си поне малко кадърен ще се сетиш кога, как и защо разхода може да падне дори с 1.5/100.
              Ми само горивото я какво да гледам.Нали от него зависи разхода.Както бях написал говоря за пълен товар.Не може да се пръска повече гориво за единица време и разходът да е по-нисък.Каквито и магии да се правят със сместа,старта на инжекцията и т.н.Никой не може да избяга от законите на физиката и математиката.Ти ми говориш за лежерно каране с 20-40% товар.Ми то там нищо не е барано от към гориво.Разбира се че няма да е по-висок разхода.Тук вече даже може и да се смъкне с няколко интервенции по софта.Гледам има колеги с разход под 4 тук във форума.Значи ако се чипират разходът им ще стане 2.5л/100км.Много добре Приключвам че оспамихме темата на колегата.

              Коментар


                #22
                Винаги като се заговори за разход след чип тунинг се има предвид цялостното измерване на разхода. Разбира се под пълен товар, ще харчи повече. То няма от къде да дойде повечето мощност иначе Но като погледнем цялостно на нещата общия разход за определен пробег ще е по-нисък от преди. Това се има предвид.
                O.E.Motorsport

                Коментар


                  #23
                  oem написа:
                  Винаги като се заговори за разход след чип тунинг се има предвид цялостното измерване на разхода. Разбира се под пълен товар, ще харчи повече. То няма от къде да дойде повечето мощност иначе Но като погледнем цялостно на нещата общия разход за определен пробег ще е по-нисък от преди. Това се има предвид.
                  При някои мотори които още от завода за произведени и настроени с максимално КПД, тези които се нариат иначе overengineered при тях икономия е почти невъзможна без да има лошо последствия или тя ще е много малка. Но поне като ти се прииска да изпревариш бързо и да имаш в даден момент върхова мощност след чип тунинг това се постига. така, че всичко е според мотора. При някои може много при други малко...
                  O.E.Motorsport

                  Коментар


                    #24
                    janyboy написа:
                    oem написа:
                    Разхода няма да се качи ако е сметнато всичко както трябва.
                    Какво значи "както трябва"?Щом имаме увеличаване на исканото гориво при пълен товар то няма как разходът да е един и същ а за по-нискък да не говорим!Примерно сток това Пунто пръска 45 мм^3/и гориво при 2000 об.Чипираш го и вече пръска 55 мм^3/и.Какво ще стане с разхода?Същият,по-нискък или по-висок?Въпрос за 100 000 лв
                    oem написа:
                    писан от пишман хора които бутат с 15% калибровката на инжекторите и си мислят, че всичко е ок.
                    Само ще ти кажа че "най-добрите" в момента тунери в бг когато са прохождали а и не само тогава са правили така.Имам и доказателсвен материал и не е само 15% Колега чипирай я смело.Само че цена от 600 лв ми се вижда малко височка.Ти си знаеш де.След като видях какви софтове предлагат за по 350-500лв не бих дал и 50 лв за чип За това сам си правя софта за колата,поне знам че ако нещо стане аз съм си виновен
                    БългаринЪТ всичко сам си прави и от всичко разбира. То затова сме на тоя хал.[b:20f9c41868][i:20f9c41868]Разбира се, че след чип тунинг разхода може да падне .. то това е логично .. двигателя освен по-мощен става и по-гъвкав, за да достигне определена скоростсе налага по-малко да го настъпваш.Ети една извадка .. ЧЕТИ ... ’От къде идва икономията на гориво при чип тунинг? Винаги когато заговорим за чип тунинг става ясно, че мощността е само едната страна. Другата положителна страна е икономията на гориво. Тук идва следния въпрос от почти всеки клиент:Как става хем да е по-мощна, хем и по-икономична? Как става това?Отговорът е лесен. След оптимизация на горивните процеси, автомобилът става по-мощен. По този начин по-лесно преодолява теглото си и се налага да го ,,настъпвате

                    Коментар


                      #25
                      [quote:3749bddde2="Wilson"]БългаринЪТ всичко сам си прави и от всичко разбира. То затова сме на тоя хал.[b:3749bddde2][i:3749bddde2]Разбира се, че след чип тунинг разхода може да падне .. то това е логично .. двигателя освен по-мощен става и по-гъвкав, за да достигне определена скоростсе налага по-малко да го настъпваш.Ети една извадка .. ЧЕТИ ... ’От къде идва икономията на гориво при чип тунинг? Винаги когато заговорим за чип тунинг става ясно, че мощността е само едната страна. Другата положителна страна е икономията на гориво. Тук идва следния въпрос от почти всеки клиент:Как става хем да е по-мощна, хем и по-икономична? Как става това?Отговорът е лесен. След оптимизация на горивните процеси, автомобилът става по-мощен. По този начин по-лесно преодолява теглото си и се налага да го ,,настъпвате
                      FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                      Коментар


                        #26
                        Защо се самозалъгвате тука? Не само от това, че натискаме по-педала. От това икономията е малка и общо взето това важи за атмосферните мотори или турбо моторите без възможност за електронно управление на надува. В този случай по логиката на колегата разхода ще падне, но при големите мотори в леките автомобили и камионите.При моторите с електронно управление на турбото ако имате малко компетентност по принципа на работа на тези мотори и системи ще се досетите от къде другаде идва икономията. Не ми е фикс сега да ви давам ноу хау, но за тези които не вярват има си услуги които го застраховат. Има защити и криптиране на чипа които се инсталира. Защита против четене и копиране, и защита чрез криптиране на разбираем език само на ЕКУ-то. С това аз винаги предлагам на клиентите си, ако до месец решат че не са доволни могат да дойдат да им върна оригинала и парите. Ако на някой не му е дало икономия значи или кара постоянно в лютеницата или е попаднал на кофти мапер.Също от чип до чип има разлика. Има няколко вида чип тунинг. Обикновено това са : ЕКО (много икономия + 3/5% мощност), НОРМАЛ (икономия+15/20% мощност), МОЩЕН ТУНИНГ (никаква икономия + мощност на предела на възможностите на мотора)Всеки си избира
                        O.E.Motorsport

                        Коментар


                          #27
                          [quote:217109614b="Wilson"]БългаринЪТ всичко сам си прави и от всичко разбира. То затова сме на тоя хал.Ети една извадка .. ЧЕТИ ... ’От къде идва икономията на гориво при чип тунинг? Винаги когато заговорим за чип тунинг става ясно, че мощността е само едната страна. Другата положителна страна е икономията на гориво. Тук идва следния въпрос от почти всеки клиент:Как става хем да е по-мощна, хем и по-икономична? Как става това?Отговорът е лесен. След оптимизация на горивните процеси, автомобилът става по-мощен. По този начин по-лесно преодолява теглото си и се налага да го ,,настъпвате

                          Коментар


                            #28
                            [quote:374f413789="Wilson"]БългаринЪТ всичко сам си прави и от всичко разбира. То затова сме на тоя хал.[b:374f413789][i:374f413789]Отговорът е лесен. След оптимизация на горивните процеси, автомобилът става по-мощен. По този начин по-лесно преодолява теглото си и се налага да го ,,настъпвате
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #29
                              големи оптимизатори имало тук :D да ви вземат на работа във FPT, щом умеете да "оптимизирате"...колегата, който се занимава с "тунинг" - има си раздел в който може да се рекламираш
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар


                                #30
                                [quote:15e1077143="vsd"][quote:15e1077143="Wilson"]БългаринЪТ всичко сам си прави и от всичко разбира. То затова сме на тоя хал.[b:15e1077143][i:15e1077143]Отговорът е лесен. След оптимизация на горивните процеси, автомобилът става по-мощен. По този начин по-лесно преодолява теглото си и се налага да го ,,настъпвате

                                Коментар

                                Working...
                                X