Слагай и не му мисли. Аз с това се занимавам. На седмица правя по 3, 4 коли. И нови дори.Разхода няма да се качи ако е сметнато всичко както трябва. Турбото ще изкара по-малко време но говорим за след 10 години чак. Ако с оригиналния софтуер се счупи на 400 000 км. с тунинга ще сдаде на 350 000 да речем. Съединителя няма да е проблем точно на тази кола. Имаш много запас. И не е проблем тази кола да стане и 100 к.с.Само преди да отидеш при когото и да било се постарай да разбереш нещо повече. Как и какво ще се промени в софтуера. Много пишман тунери бутат калибрациите на дюзите за по-лесно да ти вдигнат горивото и това води до пушене, повече нагар в мотора и турбото, което е лошо. Също и за разхода. Един добре направен мап не трябва да пуши. И трябва всичко да си е сметнато. Никакви процентни увеличения. Само ще ти кажа, че един тунинг качествено сметнат може да запази мотора много дълго дори на по-висока мощност от друг такъв с по-малко мощност писан от пишман хора които бутат с 15% калибровката на инжекторите и си мислят, че всичко е ок. Вземат ти парите и хайде по-живо по здраво. Мога да ти кажа доста известни фирми в БГ със високи цени които съм чел техни файлове и точно такива глупости виждам.Разпитай хубаво кой кой е и каква ще я свърши.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ЧИП ТУНИНГ на Фиат Гранде Пунто 1,3 Мултиджет 75 hp
Collapse
X
-
бе това с 400000 км на турбина е възможно ако колата е карана от маняк ( иначе 200 000-250 000 и заминават ) точно като излязат от гаранция , да не говорим че мнооого фалират и в гаранционния период , а едно турбо е 1000 ++++ лева ако го понадуеш ( което няма как да не стане ) заминава по бързо има една поговорка : Ако те е страх от мечки , не ходиш в гората !същото е и с тунингаPower Under Pressure
Коментар
-
oem написа:Разхода няма да се качи ако е сметнато всичко както трябва.oem написа:писан от пишман хора които бутат с 15% калибровката на инжекторите и си мислят, че всичко е ок.
Коментар
-
Wilson написа:Sev написа:не виждам какво не и е "разработено" на колатанищо няма да му стане на моторадействай смело
Коментар
-
janyboy написа:oem написа:Разхода няма да се качи ако е сметнато всичко както трябва.oem написа:писан от пишман хора които бутат с 15% калибровката на инжекторите и си мислят, че всичко е ок.O.E.Motorsport
Коментар
-
oem написа:Братле, защо гледаш само горивото? Мога да ти кажа, че и 60 мг да пръснеш максимално това не значи, че винаги ще си в този режим и не значи че сместа ще е много богата за да скочи разхода както ти изхождаш. Ако си поне малко кадърен ще се сетиш кога, как и защо разхода може да падне дори с 1.5/100.
Коментар
-
Винаги като се заговори за разход след чип тунинг се има предвид цялостното измерване на разхода. Разбира се под пълен товар, ще харчи повече. То няма от къде да дойде повечето мощност иначе Но като погледнем цялостно на нещата общия разход за определен пробег ще е по-нисък от преди. Това се има предвид.O.E.Motorsport
Коментар
-
oem написа:Винаги като се заговори за разход след чип тунинг се има предвид цялостното измерване на разхода. Разбира се под пълен товар, ще харчи повече. То няма от къде да дойде повечето мощност иначе Но като погледнем цялостно на нещата общия разход за определен пробег ще е по-нисък от преди. Това се има предвид.O.E.Motorsport
Коментар
-
janyboy написа:oem написа:Разхода няма да се качи ако е сметнато всичко както трябва.oem написа:писан от пишман хора които бутат с 15% калибровката на инжекторите и си мислят, че всичко е ок.
Коментар
-
[quote:3749bddde2="Wilson"]БългаринЪТ всичко сам си прави и от всичко разбира. То затова сме на тоя хал.[b:3749bddde2][i:3749bddde2]Разбира се, че след чип тунинг разхода може да падне .. то това е логично .. двигателя освен по-мощен става и по-гъвкав, за да достигне определена скоростсе налага по-малко да го настъпваш.Ети една извадка .. ЧЕТИ ... ’От къде идва икономията на гориво при чип тунинг? Винаги когато заговорим за чип тунинг става ясно, че мощността е само едната страна. Другата положителна страна е икономията на гориво. Тук идва следния въпрос от почти всеки клиент:Как става хем да е по-мощна, хем и по-икономична? Как става това?Отговорът е лесен. След оптимизация на горивните процеси, автомобилът става по-мощен. По този начин по-лесно преодолява теглото си и се налага да го ,,настъпватеFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Защо се самозалъгвате тука? Не само от това, че натискаме по-педала. От това икономията е малка и общо взето това важи за атмосферните мотори или турбо моторите без възможност за електронно управление на надува. В този случай по логиката на колегата разхода ще падне, но при големите мотори в леките автомобили и камионите.При моторите с електронно управление на турбото ако имате малко компетентност по принципа на работа на тези мотори и системи ще се досетите от къде другаде идва икономията. Не ми е фикс сега да ви давам ноу хау, но за тези които не вярват има си услуги които го застраховат. Има защити и криптиране на чипа които се инсталира. Защита против четене и копиране, и защита чрез криптиране на разбираем език само на ЕКУ-то. С това аз винаги предлагам на клиентите си, ако до месец решат че не са доволни могат да дойдат да им върна оригинала и парите. Ако на някой не му е дало икономия значи или кара постоянно в лютеницата или е попаднал на кофти мапер.Също от чип до чип има разлика. Има няколко вида чип тунинг. Обикновено това са : ЕКО (много икономия + 3/5% мощност), НОРМАЛ (икономия+15/20% мощност), МОЩЕН ТУНИНГ (никаква икономия + мощност на предела на възможностите на мотора)Всеки си избираO.E.Motorsport
Коментар
-
[quote:217109614b="Wilson"]БългаринЪТ всичко сам си прави и от всичко разбира. То затова сме на тоя хал.Ети една извадка .. ЧЕТИ ... ’От къде идва икономията на гориво при чип тунинг? Винаги когато заговорим за чип тунинг става ясно, че мощността е само едната страна. Другата положителна страна е икономията на гориво. Тук идва следния въпрос от почти всеки клиент:Как става хем да е по-мощна, хем и по-икономична? Как става това?Отговорът е лесен. След оптимизация на горивните процеси, автомобилът става по-мощен. По този начин по-лесно преодолява теглото си и се налага да го ,,настъпвате
Коментар
-
[quote:374f413789="Wilson"]БългаринЪТ всичко сам си прави и от всичко разбира. То затова сме на тоя хал.[b:374f413789][i:374f413789]Отговорът е лесен. След оптимизация на горивните процеси, автомобилът става по-мощен. По този начин по-лесно преодолява теглото си и се налага да го ,,настъпвате
Коментар
-
[quote:15e1077143="vsd"][quote:15e1077143="Wilson"]БългаринЪТ всичко сам си прави и от всичко разбира. То затова сме на тоя хал.[b:15e1077143][i:15e1077143]Отговорът е лесен. След оптимизация на горивните процеси, автомобилът става по-мощен. По този начин по-лесно преодолява теглото си и се налага да го ,,настъпвате
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар