Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЧИП ТУНИНГ на Фиат Гранде Пунто 1,3 Мултиджет 75 hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ЧИП ТУНИНГ на Фиат Гранде Пунто 1,3 Мултиджет 75 hp

    Колеги има едно питане и държа да ми отговарят само реално компетентни хора ...Kарам ново Гранде Пунто 1.3 Мултиджет 75 hp.След стандартен чип тунинг (ремап - смяна на софтуера - говорих с 1-на фирма) конете скачат на 90 hp и разхода на гориво се оптимизира респ. пада.Интересувам ме следните неща:1. Едно такова вдигане на мощността крие ли рискове за двигателя? Скъсява ли се реално живота на моторчето? 2. Това че моторът е сравнително нов и неразработен (11 000 км) проблем ли е? В смисъл доколко е удачно да се прави ремап на неразработен двигател? 3. Въобще има ли от какво да се притеснявам или да си правя чип тунинга и да си свиркам?Благодаря Предварително на всички компетентни по темата, които се включат

    #2
    Направи 30-40 хиляди км поне и тогава мисли за такива щуротии Ако аз имах чисто нова кола първо бих я разработил добре както си е и после такива инициативи
    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
    '97 Coupe 16VT 262WHP+

    Коментар


      #3
      S.W.A.T. написа:
      Направи 30-40 хиляди км поне и тогава мисли за такива щуротии Ако аз имах чисто нова кола първо бих я разработил добре както си е и после такива инициативи
      И аз така си мислех първоначално. Да не правя глупости, все пак колата е нова.Обаче ------------има един един такъв момент, че аз след 40-50 хил. км ще я сменя на 99%, все пак излизат и нови модели - по-актуални .. тогава за чийда я правя по-мощна .. аз сега искам да и се кефя. От друга страна не съм на принципа след мен и потоп .. иска ми се да не я скапвам преди да я продам.Наистина.От трета страна пък от тунинг фирмата ми казват ’ ... Оооо няма проблеми, ни сме чипосвали коли току що излезли от сервиза ... ’От четвърта ти викат ’ ... и се пак няма да я силиме много вместо 90 hp ще я направим 85 .. те конете не са най-важното за мощността .. Пък и всепак двигателя е нов и неразработен ..’Е сега иди ги разбери .. ту нямало проблем, ту .. абе все пак да не я ръчкаме много. Е как много .. то от 75 на 90 hp е стандартен чип тунинг .. та затова реших да пишатук да посъбера още малко инфо .. парите не са ми проблем 600 лева е ремап-а .. ама все пак за кола говорим .. що да я силим излишно ако това ще я скапе

      Коментар


        #4
        И ние в сервиза слагаме чипове на идиотите, дето си купуват някви коли на 0 Км и нямат никво вървене... който издържи 30-40 хиляди осъзнава кога идва силата на нов двигател
        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
        '97 Coupe 16VT 262WHP+

        Коментар


          #5
          S.W.A.T. написа:
          И ние в сервиза слагаме чипове на идиотите, дето си купуват някви коли на 0 Км и нямат никво вървене... който издържи 30-40 хиляди осъзнава кога идва силата на нов двигател
          Абе то е ясно, че силата на нов ДВГ идва след 20 хил. км, преди карах нова Опел Корса .. разработи се точно след 20 хил км и малко след първата смяна на масло, която беше на 15 хил. км.Ама дори и разработен ДВГ, все пак 90 коня са повече от 75.п.п Нещо не ми стана ясно ти с чип тунинг ли се занимаваш Щот ако е така няма логика, да наричаш хората дет’ си слагат чипове идиоти.Напротив.

          Коментар


            #6
            не виждам какво не и е "разработено" на колатанищо няма да му стане на моторадействай смело
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #7
              Sev написа:
              не виждам какво не и е "разработено" на колатанищо няма да му стане на моторадействай смело
              Ами принципно мотор-ЪТ се разработва до 20 хил. км. Който отрича това, значи нищо не разбира.Това, че видиш ли двигателите вече били готови разработени на стенд са ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ.Един вид купуваш си нова кола ама двигателят -- вече е на 80 хил. км разработен - на стенд .. хехехПо отношение на червения болд .. Сигурен ли си, щот аз не съм сигурен и зат’ва се допитвам

              Коментар


                #8
                Аз като гледам на теб всичко ти е ясно, даже се чудя защо задаваш въпроси по форума.

                Коментар


                  #9
                  dancoo написа:
                  Аз като гледам на теб всичко ти е ясно, даже се чудя защо задаваш въпроси по форума.
                  Абе не е точно така да знаеш. Щом се интересувам значи имам някакви неясноти и задръжки и затова се допитвам.Може да попадна ТУК на някой, който си е правил чип тунинг и той да ми сподели в прав текст има ли и каквиса рисковете от СТАНДАРТЕН чип тунинг за ДВГ.

                  Коментар


                    #10
                    Риска е един - за портфейла.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      Риска е един - за портфейла.
                      Е то е**ти риска бе emzo .. 600 лв .. ама таксето е скъпо .. 25 К лева съм го плащал на АутоИТ със се отстъпките Не знам явно трябва аз сам да преценявам .. тука в тоя форум полезно и достоверно инфо май няма до получа ..

                      Коментар


                        #12
                        Не, няма да получиш, ние тука само трупаме бройки мнения и си губим работното време.Недостатъци:- висок разход, за да върви иска нафта , нали ? - по-бързо износване на съединител/маховик, в зависимост от това, кой колко ще я пипнеПредимства:- не можеш да си познаеш колата
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Не се занимавам с чип тунинг, просто тея дето си ръгат чипове на чисто новите неразработени коли не ме радват
                          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                          '97 Coupe 16VT 262WHP+

                          Коментар


                            #14
                            emzo написа:
                            Не, няма да получиш, ние тука само трупаме бройки мнения и си губим работното време.Недостатъци:- висок разход, за да върви иска нафта , нали ? - по-бързо износване на съединител/маховик, в зависимост от това, кой колко ще я пипнеПредимства:- не можеш да си познаеш колата
                            Не те разбрах .. карай да върви. К’ъв по-висок разход, к’ви пет лева, пък и съединителят се износвал .. Май и ти не си ме разбрал ..

                            Коментар


                              #15
                              Ако се поразровиш и прочетеш, какво точно прави един "чип тунинг" ще си отговориш сам на въпроса.Всяко набиване на някакви незнайни "тунинг’ таблици в екуто без реално да се види какво се случва при различно натоварване на двигателя са си пари дадени на вятъра и освен плацебо ефект могат да ти счупят мотора.Така, че всичко опира до качество. И ако се замислиш над написаното, ще разбереш, че при така зададения от теб въпрос няма как да ти се отговори.При кадърно написани таблици има само плюсове, защото софтуера от завода е така написан, че автомобила да покрива действащите еко норми, което води до своите минуси за перформънса.Дерзай.

                              Коментар

                              Working...
                              X