един познат имаше на опела и за вредните газове беше истина, мериха му ги в един сервиз и беше под нормите без катализатор, и освен това също беше много доволен как вървеше колата
ми колата не съм му я карал но тои беше доволен, повече вървяла и по добре ускорявала, само съм 100% сигурен за изгорелите газове понеже съм го виждал с очите си сега след като прочетох линка дето ми даде сериозно се замислих , а в 2 часа имам среща да ми го монтират, между другото преди седмица е слагал на фиат 2.0 кубика е може и да лъже..също каза че за моита 1.8, понеже нямало дистрибуторна капачка, работата била повече и устроиството от по скъпите аз лично за мен си мисля че ако не скапва нищо по колата, то само заради изгорелите газове си струва, особенно след като катализатора стане задължителен, аз ще мога без катализатор да карам заради тая плазма, а доколкото имам спомени един катализатор към 500 лв излизаше, а тва ще ми струва 200 лв или греша
За тези пари можеш да си смениш кабелите, свещите и бобините, ако са с влошени параметри. Мислиш ли, че двигател на Фиат, при това 1.8 16V се нуждае от подобрения, чийто принцип на действие е измислен преди 40-50 години и за който очевидно инженерите на Фиат знаят, т.к. е реализиран в процеса на запалване на студен двигател? Или просто "инженера" Христо незнамкойси се нуждае от наивници да им изтръска джобовете? След като имаш толкова много пари направи следното:
Смени си всичко по запалването. Мини диагностика.
Премери конете и въртящия момент на динамометър
Сложи си устройството
Премери конете и въртящия момент на динамометър
Сканирай резултатите преди и след и ги сложи във форума
всичко по запалването ми е ОК, колко ще струва и къде да ида да ми премерят конете и въртящият момент ?също така дори само с цел избягването на катализатара не си ли струва ?
ами това е, отивам да го слагам пък ако съм се прекарал прекарал съм се, ако иска някои по разбиращ от мене да види след това колата и да каже дали съм се минал
Не мога да препоръчам, не съм им ползвал услугите. Знам, че има в Проспийд. То ако така се избягваха катализаторите, всички коли щяха да са с революционното запалване.
Първо не мога да разбера кой и защо още си остава катализаторите, макар че при некой извратени нови двигатели с 2 ламбда сонди едната след катализатора ако се махне се преебават...то прегледите ги прават на много места само по талон така че какъв е смисъла от катализатор..П.С>не искам да коментирам тва остройство,но според мене е долна лъжа и измама
понеже ми стана интересна темата и се позачетох малко та попаднах на това:http://www.autofieldguide.com/articles/100202.htmlне съм сигурен, че plasma booster=плазмен катализатор,но ми направи впечатление това:
Arens claims that, in volume production, the OEM could add the Plasma Booster to his current system for about $1/car without having to add a separate box under the hood.
въпросното устройство си има сайт http://www.ignitionsolutions.com/ като там има няколко дино графики, но повечето изглеждат доста рекламни. попаднах и на няколко "независими" ревюта на списания/сайтове за автомобили в сащ и общо взето има ефект.на техническо ниво аз до колкото го разбирам е, че понеже искрата минава по-бързо за това се получава ефект подобен на това да се измести напред кривата на запалването, което си е ясен начин за покачване на мощността, но ще е добре някой да поясни подробноститеп.с. сега като поразгледах съм почти сигурен, че plasma booster не е същото като плазмен катализатор, но мисля че и това е по темата
устроиството е монтирано, доволен съм наистина върви повече, за разхода още не знамискрата става много по дебела и е постоянно, не е както иначе едно мижаво присветкване
Коментар