Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто HGT ново начало

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не трябва да я има...
    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
    '97 Coupe 16VT 262WHP+

    Коментар


      А каква е причината да я има ??, да чакам още да уляга феродото ли ?
      punto HGT

      Коментар


        според мен има нещо сбъркано :D има ли феродо изобщо там където е линията ?
        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
        '97 Coupe 16VT 262WHP+

        Коментар


          S.W.A.T. написа:
          има ли феродо изобщо там където е линията ?
          Явно ще трябва да сваля пак джанта и да видя дали има, защото и от двете страна е така, както съм показал на снимката.
          punto HGT

          Коментар


            Вчера качвах колата на канал, от вътрешната страна диска е огледален по цялата площ, явно отвън ще трябва още време да се покара за да може накладката да легне по цялата площ на диска ??
            punto HGT

            Коментар


              Да се похваля и аз сега.. Пунтото вече е с валове от алфа 1.8/2.0 и се държи доста добре. На пръв поглед валовете изглеждат еднакви, но като наложа петите върху заводските валове има малък луфт а при новите петите лягат плътно (петите са за алфа 1.8/2.0) Оказа се обаче че в шайбата на изпускателния вал има разлика и с тази от алфа пунтото не пали, та се наложи отново да разглобявам.. Утре ще сменя маслото и ще направя нова настройка на газта и ще видим как ще се държи. Иначе двигателя работи равномерно и спокойно и съм доволен. Смених също и датчика за оборотите че от доста време даваше грешка

              Коментар


                Смених също и датчика за оборотите че от доста време даваше грешка
                Колега, тоя датчик сменява ли се лесно в гараж без канал? може ли да ми кажеш къде точно се намира, че в нета нещо намирам различни неща и никъде не с точност. Че и моя беше записвал някаква грешка и донякъде предполагам, затова колата се държи смотано при по- ниски оборотиМерси предварително и безавариионо с новите валове

                Коментар


                  Без канал няма шанс да го смениш. Намира се точно под стартера и от горе няма никакъв достъп. Иначе отдолу е лесно, държи се на едно болче. При мен нямаше нужда да се сменя май ама вече го бях купил. Буксата беше много омаслена защото сълзеше от гарнитурата на капака на главата и май за това даваше грешка

                  Коментар


                    честит ни форум първо :-d

                    колеги един въпрос към разбиращите - мисля сега в жегите да изолирам отоплението на дросела, че не се пипа като загрее колата в задръстванията, идеята е ясна - да се намали температурата на входящия въздух, но има ли негативен ефект от тая процедура.
                    ще се раздвам на градивни и обосновани мнения :-d
                    punto HGT

                    Коментар


                      Аз го спрях на моята Алфа, не намирам никаква разлика. Зимата не съм имал проблем.
                      1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                      Коментар


                        Четох доста противоречиви мнения по форумите и за това реших да питам, някъде имаше теории, че едва ли не от образуването на конденз можело дросела да замръзне зимата, но пък интересно при някои коли предполагам това отопление го няма по принцип, едва ли им замръзват дроселите зимата ??

                        Колега Тempas, при теб как си го изолирал, с тръбичка и да си циркулира или си запушил маркуча, който отива към дросела, съответно и връщащия маркуч към казанчето за антифриза ??
                        punto HGT

                        Коментар


                          карал съм Типото 2-3 зими при зловещи температури -20 градуса като беше и не е замръзвал дросела без отоплението
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            Бензинов T.S. след CF3 например, няма отопление.
                            При мен излиза тънък маркуч от термостата, влиза в тялото на клапата, излиза от нея, влиза в разш.съд.
                            Аз просто пуснах маркуч направо от термостата до разш.съд.
                            От този маркуч, до колкото знам, се самообезвъздушава системата. В никакъв случай не го премахвай.
                            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                            Коментар


                              Tempras написа: Преглед на мнението
                              При мен излиза тънък маркуч от термостата, влиза в тялото на клапата, излиза от нея, влиза в разш.съд.
                              1:1 e и при мен, ще видя утре ако намеря подходяща тръбичка или дълъг маркуч ще го изолирам и при мен.

                              Искам да направя и интейк да влиза студен въздух директно в кутията, но кога ще го направя и аз незнам.
                              punto HGT

                              Коментар


                                Колеги, някой играл ли си е да сменя заводските крушки на стоповете и мигачите с "ЛЕД" такива, индикацията на таблото за неработеща крушка дали ще светне ако се сменят всички ?

                                Като оставя колата на аварийки примерно по продължително време и АБ е на нулата, причината не е в АБ, нито в алтернатора, имам волт метър в купето и си зарежда нормално, но се чудя тия крушки толко голяма ли консумация имат, че да изтощат АБ ??
                                punto HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X