flippy89 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Ааа не, шенкели не ми се сменяват, по тая логика да не отидем на вариант, че заради шенкела после и полоски да сменявам, ако не стане директно спирачния апарат въобще няма да се занимавам.На пунтото оригиналните джанти са ET37, на браво и стило мисля, че беше ЕТ40, на мойта влизат и джанти с ЕТ45, така че има на къде да се експериментира по принцип.Като се заговорихме за джанти - най ме блазни варианта с оригиналните джанти от Audi А3 /телефонните шайби/, това е може би най леката заводска джанта, към 5,5-6кг тежи бройката, но тия джанти са на 5х100punto HGT
Коментар
-
Оригиналните джанти за пунто хгт по инфо от Епер са точно 8,25кг, аз лично не съм ги мерил, защото нямам достатъчно точен кантар.С фланци действително нещата се обезмислят, а алуминиеви такива ще струват повече от самите джанти, вариант над който трябва да се помисли е дали може да се монтира главина от А3 на 5х100, което значи, че и спирачните дискове трябва да са от А3, вариант за разпробиване на фиатските незнам до колко е удачен и сигурен ??punto HGT
Коментар
-
Да си споделя дерзанията Миналата седмица след има няма 50 000км вярна служба се наложи да сменям ремонтен комплект на моя изпарител tomasetto alaska /клапана в изпарителя почна да изтърва и се наложи смяна/, ходих при Мишо /под моста Чавдар/ и за 65лв ми смени целия комплект с оригинален + филтрите. До тука всичко добре, но колата взе да попрекъсва във високи обороти, сиреч не и стига горивото, явно преди ремонта мембраните, които се бяха поодървили са пропускали повече газ и аз незнам това дали е възможно или от някъде другаде е пускал повечко газ и колата си вървеше повече от доволно, сега след смяна на всичко взе да не и стига горивото. Днес ходих пак при Мишо, пипна нещо по настройките и ме прати за едно кръгче, за съжаление положението е същото, извода е че трябва да взимам изпарител за повече коне, защото този явно не стига, пак ще повторя преди ремонта колата си вървеше без симптомите, които имам в момента.Обаче и газаджиите са си е.. ма..., навремето като ми монтираха ГИ са сложили изпарител, който да работи почти на макс конете, които е дал производителя, еййй да не се минат и те да сложат по голям изпарител, примерно за 140 или 150к.с. тц тц тц, а се изръсих 1200лв, както и да е, минало заминало.Гледам сега в сайта на фобос и ми попаднаха тези изпарители Vendo http://fobosgas.com/category/51/izpa...pan-butan.html , като гледам са копие на томасето, но самата отливка се правила в БГ, вътре като части всичко е като томасето и са на почти двойно по ниска цена, предполагам, че са в същия клас като томасето.Загледах се по този, който го дават до 180к.с. http://fobosgas.com/product/1108/red...do-180-ks.html , сега гледам, че имат и 10% отстъпка, предполагам че трябва да ми свърши работа, а и присъединяването е пак на тръба 6мм като томасето.Някой ако може да даде мнение и акъл добре дошъл Другия вариант е да си карам с тоя изпарител и да не я напъвам на газ, като ме зачеша крастата на бензин /лошото е, че крастата я има постоянно като седна в тая кола /п.п. дюзите ми са на 3 ома, предполагам няма да има нужда да ги сменям и тях ?п.п. имам опция за още 40-50лв да ми подменят самата медна тръбичка с такава от ПВЦ, по лесно се работело с нея, а и нямало проблем със сгъване, сплескване и т.н. ??Олекна миpunto HGT
Коментар
-
Ама верно са си е*** ма****.Иди и си търси правата.Макар, че ако е сменил всичко, както трябва има едно нещо налягане му викат има едно нещо настройка на екуто му викат.Ако трябва иди на друг гъзаджия, не се харчи за друг изпарител.ГИ се настройва минимум 2 пъти годишно, да не казвам и 4 преди всеки сезон.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Ами Мишо пипна нещо по самата крива и я вдигна нагоре, тоест с цъкане на + /плюса/, сега това дали е по високо налягане или нещо друго нямам идея, но реално промяна няма.Само да кажа, че томасетото, което имам го дават до 130-136к.с., да предположим че съм качил 10-12к.с. с нещата които съм правил по мотора, тоест 140-142к.с., възможно ли е за толко малка разлика в конете на мотора реално тоя изпарител да не смогва ??Да не говорим, че сутрин пак почна да забива муцуни и да не работи равномерно на празен ход, а и тоя газаджия го хвалят много като кадърен, не вярвам да не знае какво прави, като и аз 100 пъти повторих, че времената на газ и бензин трябва да бъдат настроени 1:1, защото се обозва бензиновото ЕКУ.punto HGT
Коментар
-
Аз нали писах, че при него ходих и смени компютъра с фобос обаче настройките си ебаха века, след 2 рия път настройване с +/- ........... колата спря изобщо да може да задържа на газ Ходи другаде да ти я настроят. На него явно не му се занимава да направи фазите спрямо бензиновия комп. И аз съм с томасето изпарител който го дават до 150кс Е такъв. Значи след настройката от този другия човек колата е чук като е загряла на 90 градус. Единственно леко ми играят оборотите на празен ход като е много студено, обаче аз НАМАЛИХ налягането на изпарителя и всичко е в норми в момента. Така че най- вероятно и налягането на изпарителя може да ти е високо а не ниско. В общи линии еби му майката и гЪзаджии. Ако знаех колко проблеми ще имам с тая газ да бех си купил дизел, нищо че си обичам 1.8 мотора на фиат особенно в пунто
Коментар
-
Insane написа:Ако знаех колко проблеми ще имам с тая газ да бех си купил дизел, нищо че си обичам 1.8 мотора на фиат особенно в пунтоF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Insane написа:Ако знаех колко проблеми ще имам с тая газ да бех си купил дизел, нищо че си обичам 1.8 мотора на фиат особенно в пунтоpunto HGT
Коментар
-
didich написа:А това как стана https://www.youtube.com/watch?v=-Dok5NBGmqgF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Дидиш, ако стигнеш скоро до този твоя в Самоков да ми кажеш къде е и аз да ходя :> При мен относително работи, ама нещо все има дребни неща дето ме дразнят. Като я зарежа сега на 20 градуса в топлото да работи 10 минути на място започва да не иска да набира докато не охлади малко като покарам. Ще откача вече с тая кола.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар