Намерих 4 дюзи барабар с рейката от купе 2001г., дюзите са 1:1 с тези на пунтото, изчистих новите дюзи, преплакнах хубаво рейката с бензин, която също е 1:1 с тая на пунтото и директно ги монтирах.Вече палим на 4-ри цилиндъра и на бензин , ако има некой дизел за сверка да свирка п.п. за тия, които нямат чувство за хумор, последните думи от последното изречение са шега
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Причината да остана пак на 3 цилиндъра се оказа бобина, за съжаление имам още една сцепена, но само от едната страна и за сега работи, но трябва и нея да сменя.Ето една красива снимка Незнам дали се вижда добре, но тази е сцепена и от двете страни и отказа тотално.Дали е възможно чрез заварка да се възстанови и да работи пак или е директно за боклука ?punto HGT
Коментар
-
Еми на мен точно това ми е проблема и от известно време и на бензин се усеща, особенно като рязко и подам газ на 1500-600 оборота, все едно спира и после почва нов такт, във високите обороти се форсира, ама при маневриране тръгва да тръгва, тръгва да гасне и така. А свещи имам 3 комплекта и с всичките е горе долу еднакво положението. Аз в кофтито опит с газта все обвинявам и газта, компа на газта, ама може и тия бубини долни да са. На купето навремето проблем такъв нямах, една ми изгоря, ама както влезнах в тунела на Люлин с 4 цилиндъра просто излезнах все едно карам харли дейвидсън с неравномерна отчетлива работа на 3 цилиндъра. Ще ги сваля днес да гледам и аз, че не знаех, че там е проблема.
Коментар
-
Свалях ги днес, няма пукнатини, но на едната гуменото, което е вътре в тръбата набобината беше скъсано. Или аз го скъсах. Поръчах си една бобина утре би трябвало да ми я докарат, че мен ме сънняваше от извевтно време та ще я менкам по цилиндрите да видя ще има ли промяна. Свещите са на 3-4к киломера. Нещо тоя тъп дебитомер? Да свалям ли целия дросел да чистя и мия всичко наред
Коментар
-
Дросела и дебитомера не чак толко, колкото играе роля стъпковия мотор, при мен колата вече си държи обороти и не гасне по светофарите.Сваляш стъпковия, закачаш му буксата в свалено положение и почваш да даваш на контакт, така няколко пъти докато буталцето не излезе напред, след това със спрей за чистене на карбуратори хубаво го измиваш до блясък, след това пак го закачаш на буксата и пак на контак за да се прибере, след това монтираш и караш, ефекта не е мигновен, просто трябва да я покараш за да се адаптира сама п.п. от къде си поръча бобина ??punto HGT
Коментар
-
На мен проблем, че ми играят оборотите не ми е належащ. Дразниме че няма мощност, осезяемо флегматично набира поне до 4000 оборота. Но как точно се мие моторчето не бях наясно. Ще го мия тия дни. Благодаря ти.А бобината я поръчах за 30 кинта от фиат купе от края на 2000 год. От мегапартс. Че са счупени от каране чаркове вярно е щ. Но взимах за едно служебно сузуки скоростна кутия за 50 тина лева и се оказа доста читава. Та ще видим.
Коментар
-
didich написа:п.п. от къде си поръча бобина ??
Коментар
-
Insane, какво направи с бобината от мегапартс, защото аз взех другата, която беше обявена на 20лв и като я монтирах колата си запали на 4-ри цилиндъра, но ми светна чека на таблото, преди малко BO я закачи на диагностика и се оказа, че бобината не работи, утре най вероятно ще ходя да я върна, интересно колата си върви, но в ниски обороти набира доста мудно, върнах си едната сцепена бобина, която работи и колата направо излетя, доста голяма разлика се усеща в ниски обороти.С тия бобини е голяма мъка, по трудно се намират и от дюзиpunto HGT
Коментар
-
Проблема при бобините е, че материала, който е в другия край на буксата, тоест при свеща е някаква керамика и няма как да се завари, първоначално ми се стори, че е някаква метална сплав, но не е, чудя се ако това пукнато се пристегне с някаква метална скоба дали ще свърши пак някаква работа, колкото за закърпване на положението или там метал е недопустим като материал ??punto HGT
Коментар
-
Дидич, дойде бубината. В общи линии колата работи както преди, но както казваш е някаква мудна в ниските обороти. Карам едно служебно сузуки 1.0 мотор дето ще се разпадне, свещи, кабели не е виждало никога имам чувството, че до 80 ускорява в пъти по- бързо от кола почти 3 пъти повече коне.Не ми свети чека. Тъпата газ продължава да не работи. В момента в който мине на газ почва да тропа на 3 цилиндъра. Сега съм с нов комп на газта, фобос 4 което като гледах в интернет го дават едва ли не за висок клас газови инжекциони. Ходих при Мишо в Хаджи Димитър го слага и я настрои. Колата работеше перфектно 30 км и рязко спря да иска да върви на газ. Той и той каза или свещи или бубини. Ама нямам никой свестен познат да я закачи на комп да каже точно и ясно какво да правя или дори и на сервиз да я карам да кажат това и е, да сменим и да си тръгна с работеща нормално кола. Както ти казваш колата като я купих преди да се занимавам да и слагат газ като и давах газ чупеше врат, сега се едно имам 6 турбота и е в лаг постоянно и не отлепя грам :> От друга страна онзи ден карах не през дефилето а през Костинброд- на 4 та си удари прекъсвача на 178км/ч и то след 4300-4500 оборота приемливо набира. Не знам какво да я правя вече ще се застрелям ама преди това ще я запаля в някое дере. Yellow_Flash_Colorz_PDT_45 За понеделник имам донякъде уговорка с едни хора от бгдиагностика, че поне гледам в сайта всичко диагностицират и ремонтират, а не да ходя на газаджия и да ми казва газта е ок, колата не е ходи си я оправи. Иначе ако има къде при някой съфорумец да ида да си платя и да ми каже с прости думи ще ли върви тая кола или не ще е още по- добре ? Yellow_Flash_Colorz_PDT_29
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар