Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто HGT ново начало

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    600 коня на предно, това трябва да цепи мрака , но ако наистина го направят да е толко коне сигурно ще му се иска да е 4х4. На 402м на предно, трябва да е около 10-11 сек според зависи от гуми и т.н.Най бързата хонда в клас предно даде време 11,6хх, но дали има 600к.с. незнам.
    punto HGT

    Коментар


      Няма как да е 4x4, предно си е с някакъв модерес диф.
      Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

      Коментар


        Пунтото на състезанието беше не повече от 400-420 коня. Колата се караше на 1 бар. Собственика ( Миро ) караше без нито един работещ прибор и направи време от 12.4. Живот и здраве на Сливен ще е видим в пълния и капацитет ( 600+ ). Колата е направена много добре... не са щадени средства за нищо. Съединител, кутия, валове, диференциал... кара се изцяло на Етанол. Има голям потенциал Иначе и аз карах на Кондофрей, но направих много лоши стартове. На единствения добър старт колата имаше missfire на 2-ра и 3-та скорост. Направих 13.4сек време с 2.66 сек /60ft .
        Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
        Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

        Коментар


          А дано да видим бърза преднячка и от Итал сектата, че ми писна в "предно" да гледам само опели и хонди Нещо повече като инфо имаш ли, смисъл всички тия чаркове, които изброи от петака ли са взети, нещо от пунтото останало ли е, предполагам хитачито е изхвърчало първо в кофата , гледам от снимката от линка във фейсбук от ляво на мотора всичко е махнато, горен тампон мотор, разширителен съд, като гледам от там е рязано за да се събере мотора, другия път ако пак съм на кондофрей и пунтото е на пистата задължително ще ходя да му се порадвам отблизо ... тая кола за мен си е все още несбъдната мечта, но аз чак толко далеч не бих отишъл, дано ми остане време и пари някой ден да се турбинирам :D
          punto HGT

          Коментар


            Знам абослютно всичко по колата. Доста от нещата правени по нея са по моя идея. От пунотото няма нищо ... ( освен задния мост ) Преден мост, носачи, амортисьори тампони на мотор са от купе турбо.Валове Colombo & Barini 280/260 . Електроника EMU Quaife Диференциал и мн мн Други
            Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
            Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

            Коментар


              Стана ми интересно, предния мост от купе става ли на пунтото или иска доработки?

              Коментар


                DJ_STIVAN написа:
                Знам абослютно всичко по колата. Доста от нещата правени по нея са по моя идея. От пунотото няма нищо ... ( освен задния мост ) Преден мост, носачи, амортисьори тампони на мотор са от купе турбо.Валове Colombo & Barini 280/260 . Електроника EMU Quaife Диференциал и мн мн Други
                Поздрави за колата, изглежда добре, и твойта много ми харесва, всеки ден я гледам.Предния мост от купето иска преправяне да стане на пунтото.
                Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                Коментар


                  biankov написа:
                  Стана ми интересно, предния мост от купе става ли на пунтото или иска доработки?
                  Иска преправяне и то доста
                  Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                  Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                  Коментар


                    Няма кой да пише в тая така интересна тема , даже и колегите с турбинираните пунтота не са много сговорливи, предполагам че съскат по улиците и нямат време пред клавиатурите Тия дни брах ядове с ал. капак на мотора, след 2 сваляния се установи, че е пукнат и днес успях с/у скромните 40лв. да си купя капак от барчета.Уж еднакви мотори, но забелязах известни различия /мотора беше изваден, че превъртял биелен лагер, красота /Отворите, където се навиват болчетата за захващане на бубините по малки в диаметър, от тези на пунтото ?, добре че успях на намеря болчетата, че бубините вече бяха продадени :D Отгоре при пунтото на самия капак има едни ограничители от където минават самите кабели за бубините и ги държат да не се мятат по самия капак, при тоя от барчетата това го няма?Всмукателния колектор изцяло метален, докато при пунтото е пластмасов, отделно и положението на стъпковото моторче на дросела ми се видя различно, абе уж еднакви мотори, но тия талянците пак са пипнали тук там Водния радиатор ми дрънка на всяка неравност по пътя и ми трови нервите максимално, ще трябва да му подлагам нещо на долния тампон и те така ...
                    punto HGT

                    Коментар


                      HGT

                      Ето го и моето HGT...много време и средства съм отделил.Благодаря и на хората от форума,които са ми помогнали с каквото могат.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        Убавица, те това е тъй наречния "Абарт пакет", а не ония дето имат само лепенки и викат колата е абарт , колега само оригиналните абартови джанти и липсват Тука в софето съм засичал едно такова, само че тъмно синьо със същата джанта на OZ, но свалена малко към земята, просто стои уникално на асфалта, като залепено, мислил ли си за някакво окачване, разкажи повече какво си пипал и правил по нея
                        punto HGT

                        Коментар


                          Малко да се пооплаквам от пунтото, то само с радост неможе Последния месец пунтото ми образува нерви с омасляване на картера, като теча идваше от страната на ангренажния ремък.Забелязваше се леко омасляване от към ал. капак на главата и реших, че е дошло време гарнитурата да се сменява.Купих нова гарнитура, свалих капака, всичко се почисти до блясък, сложи се силикон в двете зони където гарнитурата прави чупка, затворих, но след тестово кръгче се оказа, че сълзенето си продължава и съм сменял гарнитура само за спорта.Реших, че аз като пълен аматьор няма как да се справя с проблема и четейки вечер форума попаднах на една от любимите ми теми във форума, естествено на колегата VET /здрасти Стоиле :D / за реставрирането на колите и реших да се свържа с него да хвърли един поглед. Речено сторено, видяхме се побъбрихме и след бърз поглед се установи, че ал. капак е пукнат в долния ляв ъгъл, намерих капак за скромната сума от 40лв. и пак същата процедура, като се набутах с още 20лв. пак за нова гарнитура , сваляне, чистене, силикон, затваряне и бързам да правя тестовото кръгче, воала вече го няма това сълзене от капака, но пък омасляването на тоя картер продължава ... ма... му и прасе и каръщина, пак нови нерви Викам тая работа отива на семеринги и разкачване на ангренажа и така до днес - оставих колата на приятел автомонтьор - семерингите при разпределителните валове били сухи, обаче при коленовия вал мокро, както и да е смениха се всички семеринги с нови, ангренажния ремък за късмет няма омасляване и не се наложи да купувам нов, всичко почистено с бензин и събрано по обратния ред, паля карам за сега всичко е барут, утре имам 30-40км градско из София и се надявам пак от долу да е барут както трябва да бъде :D п.п. м/у другото да покажа една "убава" снимка на цъфнал цилиндър в сервиза преди да оставя пунтото.На доста места във форума имам спомен, че четох, че блоковете на 1,8 16V моторите на фиат били много здрави, много яки и т.н.Да си дойда на думата, прясно ремонтиран мотор, смисъл сегменти, лагери и т.н. 1,8 16V на стило, същия мотор като на пунтото и много други модели все още в разработка, пича каза, че бил карал с около 50км/ч /може и да послъгва пред баща му незнам / и се чуло гръм като от пукане на гума, след което мотора загубил мощност и изтропал както си трябва, пича веднага изгасил и като отворили пак мотора, това му е 2-ро отваряне в рамките на 2 седмици са видяли това:Яката работа, за съжаление не снимах главата, но единия от четирита клапана над цилиндъра беше скъсан, седеше само стъблото във водача, другата част я нямаше, било е зверски удар, пу пу да не дава Господ никому така да си вижда мотора.Поздрави.
                          punto HGT

                          Коментар


                            питай баща му

                            Коментар


                              hf hpe написа:
                              питай баща му
                              Добре, че сервиза е на баща му, че досега да се беше отрекъл от него, на това момче не му върви с моторите и колите, предната кола, която му беше купил баща му беше пунто МК1 с 1,2 мотор - 3 пъти прави мотор и след това я продаде, сега на това стило за 2 седмици прави за втори път мотора , като оставих пунтото за ремонт малкия си направи устата да му дам колата да ходи до студенски град да видел приятелката, викам баща ти след като ми каза с колко строшени мотора ти е пълно досието моята кола остава в сервиза без даже и да сядаш в нея, гледай я отдалече, хаха.
                              punto HGT

                              Коментар


                                А добър ден на собствниците на мк2 HGT, и аз от 2-3 седмици съм собственник на такава кола. Като бивш собственник на купе( което поразмазах преди 3-4 години) и теи 3-4 години брах ядове с пунто 1.2 спортинг, се реших да си взема мк2 с най- големия мотор. Разбирасе подтикнат от двигателя, при огледа много не гледах какво и как работи по колата, та сега съм без серво и не се сваля левия прозорец, ама лека полека ще ги оправям тия неща. Все пак и да питам халогенните крушки не светят, или са изгорели ( най- вероятно) или изобщо ги няма, ама нещо не мога да вдяна как се свалят фаровете? Цялата броня ли трябва да сваля за да ги извадя, че достъпа до крайните крушки е никакъв иначе ?ПП: май обърках темата

                                Коментар

                                Working...
                                X