Не остана кой да пише в тая тема и това е Днес изкарах картерната вентилация с маркуч покрай кутията на въздушния филтър надолу до долната част на предната броня, а маркуча, който отива към дросела го затапих ... разлика във вървенето или нещо друго не забелязах за момента.
Тая тема трябва да се прекръсти на punto hgt turbo , а аз само да точа лиги riot, пунтото изглежда зверски, направи една снимка на мотора да видя как изглеждат нещата под капака, оригиналните колектори ли ползваш /всмукателен и изпускателен/ на новия мотор или всичко се прави къстъм ?Някакво инфо имаш ли като ускорение 0-100км/ч. 0-400м и т.н., клипче на ускорението можеш ли да направиш biankov, ниски обороти не ми трябват , става интересно след 4000 оборота, а там колата си е ок, за момента мисля да си я оставя атмосферна, най вече защото няма средства за по сериозни подобрения, след време може и аз да мушна някой турбо мотор, но за момента това ми стига. За другото лято ще гледам да отделя някой лев за чип и евентуално малко по широка изпускателна само с резонатор и крайно гърне, че сега си карам даже и със оригиналното средно гърне. Мисля и по въпроса за по леки джанти, пък 17-ките да ги махам, но не бързам за никъде Поздрави момчета, язък че не сме в един град да се видим и запознаем, пък и да почерпя малко инфо и знания от вас
ми нямам снимки по капака ,трябва да направя, иначе входящия е капов, а изпускателния е оригинален с преход за другото турбо, зимата ще правя друг, че тоя е голямо недоразумение. За времената не съм засичал, на италфест дадох някво време, но на 3-та ми изплю маркуча и върнах гаста, иначе мойте хора казаха, че изписало 13,9 ама пък в сайта пиши друго, но не ме интересува много, така и ли иначе онази техника е ..... . Сега ще взема един г-тек да направим някакво замерване, да се види горе долу за какво става въпрос.
Тая тема трябва да се прекръсти на punto hgt turbo , а аз само да точа лиги riot, пунтото изглежда зверски, направи една снимка на мотора да видя как изглеждат нещата под капака, оригиналните колектори ли ползваш /всмукателен и изпускателен/ на новия мотор или всичко се прави къстъм ?Някакво инфо имаш ли като ускорение 0-100км/ч. 0-400м и т.н., клипче на ускорението можеш ли да направиш biankov, ниски обороти не ми трябват , става интересно след 4000 оборота, а там колата си е ок, за момента мисля да си я оставя атмосферна, най вече защото няма средства за по сериозни подобрения, след време може и аз да мушна някой турбо мотор, но за момента това ми стига. За другото лято ще гледам да отделя някой лев за чип и евентуално малко по широка изпускателна само с резонатор и крайно гърне, че сега си карам даже и със оригиналното средно гърне. Мисля и по въпроса за по леки джанти, пък 17-ките да ги махам, но не бързам за никъде Поздрави момчета, язък че не сме в един град да се видим и запознаем, пък и да почерпя малко инфо и знания от вас
Един хубав Чип на хитаЧито е поне 400 лева И една каЧествена генерация е горе-долу още толкова. По-добре събери още малко И сложи турбо мотор. И аз мислех като теб, Че за сега атмосферката си ми е суер, докато не подкарах турбото. Трябва да се повозиш в такава кола, за да прецениш дали да слагаш Чип И генерация или турбо :D
ми нямам снимки по капака ,трябва да направя, иначе входящия е капов, а изпускателния е оригинален с преход за другото турбо, зимата ще правя друг, че тоя е голямо недоразумение. За времената не съм засичал, на италфест дадох някво време, но на 3-та ми изплю маркуча и върнах гаста, иначе мойте хора казаха, че изписало 13,9 ама пък в сайта пиши друго, но не ме интересува много, така и ли иначе онази техника е ..... . Сега ще взема един г-тек да направим някакво замерване, да се види горе долу за какво става въпрос.
Дам по онази техника на Италфеста ->> атмосферна Алфа 33 1.7 16в боксер дава ниска 12ка
biankov, качвал съм се на турбо бензинки и на силни атмосферки и знам, че турбото си е голям кеф, но при положение, че колата ми е ежедневка и си карам с нея детето на градина не виждам смисъл за момента чак такива интервенции да правя, а и все пак карам и на газ, а турбо мотор да го мъча на газ, сигурно доста хора ще кажат, тоя си прави бегачка пък слага газ, не че е невъзможно.
biankov, качвал съм се на турбо бензинки и на силни атмосферки и знам, че турбото си е голям кеф, но при положение, че колата ми е ежедневка и си карам с нея детето на градина не виждам смисъл за момента чак такива интервенции да правя, а и все пак карам и на газ, а турбо мотор да го мъча на газ, сигурно доста хора ще кажат, тоя си прави бегачка пък слага газ, не че е невъзможно.
Че кво и е лошото на газта в комплект с турбо?
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Няма лошо с газ на турбо мотор, но както казах повечето ще кажат - прави бегачка, пък нема пари за бензин и мъчи мотора на газ за икономия, иначе ходи на гонки да дава газ , това ми беше мисълта, иначе много не ме бъркат подобен род коментари, защото колата в крайна сметка си е моя и парите за нея идват от моя джоб Иначе най лесния и ефтин вариант е просто да сменя колата и да си взема готова турбо кола
Това е планката на която се държат жилата И въпросния болт.
Вчера махнах АБ и металната стойка и общо взето "полях" всичко с WD-40, никаква промяна, явно проблема е в жилата ?
Това започна да работи, явно ефекта от поливането не започва да работи веднага, а след време. Скоростния лост вече е ок и се движи леко, даже и сега в студеното време, явно жилата са си ок, а проблема идва в раздвижването на тая планка, външните атмосферни условия и мръсотията не прощават
За по-бърз ефект, трябва да разглобиш стойката на жилата И поЧистиш всиЧко много добре, скед което да го гресираш хубаво.Аз използвах графитна грес. Беше ми останала от едно каре И от тогава проблеми със скоростите не съм имал.
Наскоро си купих един спрей, май е на силиконова основа, трябва да го снимам, с него си раздвижих външната дръжка на дясната врата, преди като отварях и дръжката си оставаше в горно положение и трябваше да я връщам ръчно, от както я "полях" стана перфектна.На жената минах всички панти на голфа с него, че скърцаха вратите, до ден днешен не съм чул нито едно скърцане, мисля да си напръскам съединителя да видя дали ще има ефект, че продължава да си скърца пущината
Коментар