Ми направи 1 лог да я видим таз ламбда .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
имало е някакъв проблем при измерването на смесите най-вероятноА мощността е по-правилно да е с корекция, тя е за 20* на въздуха и при по-нормални атм. налягане и влажност.Другото което е, че този модел дино си мери на гуми, сигурно ли е въпреки че пише мощност на съединителя ?Брезел какво казва ?Иначе графиките са супер, само едно голямо пропадане където има, и едно малко към края.Да не би да е прекъснала тогава колата ?А ако наистина се наложи обогатяване, може да и сложиш метанолова инжекция, само метанол да пръска преди дросела, ще докараш смесите, и малко коне ще качи още.
Коментар
-
ici написа:имало е някакъв проблем при измерването на смесите най-вероятноА мощността е по-правилно да е с корекция, тя е за 20* на въздуха и при по-нормални атм. налягане и влажност.Другото което е, че този модел дино си мери на гуми, сигурно ли е въпреки че пише мощност на съединителя ?Брезел какво казва ?Иначе графиките са супер, само едно голямо пропадане където има, и едно малко към края.Да не би да е прекъснала тогава колата ?А ако наистина се наложи обогатяване, може да и сложиш метанолова инжекция, само метанол да пръска преди дросела, ще докараш смесите, и малко коне ще качи още.punto HGT
Коментар
-
просто трябва да се закачи една широколентова сонда, да се излезе на прав еднопосочен път и да се гледа АФР-а при дадена пълна газ дали е около 12-ки, естествено ако забележиш че скача на над 13 на пълна газ, е най-добре моментално да върнеш газта.При леки натоварвания на частична газ трябва да е около 14 АФРне е нужно да се прави лог, понеже не става така директно и лесно, само ако ще се мапва си струва.а при тия двата срива в графиката, нямаше ли прекъсване на мотора ?
Коментар
-
ici написа:а при тия двата срива в графиката, нямаше ли прекъсване на мотора ?punto HGT
Коментар
-
Днес направихме теста на магистралата за Перник.Празен ход меко казано ужасен, но с тия "агресивни" валове толко http://alfa.kachi-snimka.info/images...4h.jpgТука ускорение от първа-газ, втора-газ, трета-газ до към 130 и след това директно 5-та скорост на моторна спирачкаhttp://alfa.kachi-snimka.info/images...52673p.jpgАз като "прос" инженер гледайки графиката ми се струва, че смесите са повече от ОК, бях сигурен, че умното хитачи няма да се остави да беднее мотора Само незнам проблема с лошия празен ход и придърпването в ниски обороти на какво се дължи, но вече взех да и свиквам, лошото е, че веднъж я дадох на жената да я покара и каза, че повече тая кола няма да я караpunto HGT
Коментар
-
Аз пък си мисля че проблема ти или е в помпата и не и стига гориво или е оня датчик дето ти обяснявам за него, но по скоро е от датчика. Просто напиши в гугъл за симптоми на датчик разпределителен вал и почети, доста често поведение се среща при БМВ с ванос система и проблемае точно при датчика на разпределителните валове.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
didich написа:Е хубаво, но ако е проблемен датчика, защо на диагностика не записва никаква грешка и всичко е тип топ ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Да се похваля, взех си кабелче за диагностика на фиатката, което става и за голфа на жената, буксите са еднакви. Кабелчето има опция за превключване на пиновете за четене на въздушни възглавници, АБС и т.н.Благодарности на Емо, че се логна през моя комп и ми нагласи софтуера, че аз щях да се лутам цял ден и пак нищо нямаше да свърша. Емо, ако имаш идване към София, пиенето и мезето са от менеpunto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар