Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто HGT ново начало

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ми направи 1 лог да я видим таз ламбда .
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      emzo написа:
      Ми направи 1 лог да я видим таз ламбда .
      Може, но мисля да и закача и широколентова сонда да видя какво ще покаже, но кога ще стане за момента не мога да кажа :D
      punto HGT

      Коментар


        имало е някакъв проблем при измерването на смесите най-вероятноА мощността е по-правилно да е с корекция, тя е за 20* на въздуха и при по-нормални атм. налягане и влажност.Другото което е, че този модел дино си мери на гуми, сигурно ли е въпреки че пише мощност на съединителя ?Брезел какво казва ?Иначе графиките са супер, само едно голямо пропадане където има, и едно малко към края.Да не би да е прекъснала тогава колата ?А ако наистина се наложи обогатяване, може да и сложиш метанолова инжекция, само метанол да пръска преди дросела, ще докараш смесите, и малко коне ще качи още.
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          ici написа:
          имало е някакъв проблем при измерването на смесите най-вероятноА мощността е по-правилно да е с корекция, тя е за 20* на въздуха и при по-нормални атм. налягане и влажност.Другото което е, че този модел дино си мери на гуми, сигурно ли е въпреки че пише мощност на съединителя ?Брезел какво казва ?Иначе графиките са супер, само едно голямо пропадане където има, и едно малко към края.Да не би да е прекъснала тогава колата ?А ако наистина се наложи обогатяване, може да и сложиш метанолова инжекция, само метанол да пръска преди дросела, ще докараш смесите, и малко коне ще качи още.
          Мерси за коментара Ици, диното мери конете на мотора, има опция да ги мери и на гуми, но за мен беше по важно да си ги премери на мотора за да се сравнят с тези дадени от производителя.Както писах и по нагоре с корекцията на диното показанията са 142к.с. и 154Нм на мотор, просто Брезел ни изпринти графиката при самото замерване, то и на самия файл горе в дясно пише, че е без корекция. Отделно диното показваше в халето температура от 30 градуса, така че при създадени опримални условия нормално конете да са малко отгоре, пък и аз не съм съвсем в стоково състояние на мотора. Пак отделно в момента на замерването въздушния филтър макар и спортен не е пипан от доста време и е на минимум 10К километра, предполагам и това ще окаже влиание.Това са показанията на мотора без да се пипа нищо по ЕКУ-то, аз си мисля, че при ремап на хитачито и при идеални условия 20 градуса, подходящо атмосферно налягане, влажност и т.н. би следвало на мотора да дойдат едни 150к.с., което за тая атмосферка си мисля, че е предостатъчно на "любителско" ниво По нататък може да се помисли за евнтуално сгъстяване и така.Как се прави лог на ламбдата, може ли при работа на място или се прави в движение ?
          punto HGT

          Коментар


            просто трябва да се закачи една широколентова сонда, да се излезе на прав еднопосочен път и да се гледа АФР-а при дадена пълна газ дали е около 12-ки, естествено ако забележиш че скача на над 13 на пълна газ, е най-добре моментално да върнеш газта.При леки натоварвания на частична газ трябва да е около 14 АФРне е нужно да се прави лог, понеже не става така директно и лесно, само ако ще се мапва си струва.а при тия двата срива в графиката, нямаше ли прекъсване на мотора ?
            sigpic
            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
            475HP 11,5/1,9/191
            YouTube

            Коментар


              ici написа:
              а при тия двата срива в графиката, нямаше ли прекъсване на мотора ?
              Като страничен наблюдател не съм усетил прекъсване на мотора, от клипчето по нагоре ако може да се разбере нещо ?Като усещане при каране на колата е, че точно след 4000 оборота се усеща едно по добро ускорение, все едно като в-тека при хонда, просто те изтегля доста по добре, докато преди 4000 оборота колата си набира равномерно без някакви прекъсвания, забавяния, замисляния и т.н. е като изключим момента, че преди 2000 оборота се опитва да ми придърпва, но това се получи като, че ли когато качих главата с алфовите валове, отделно празният и ход е толко неравномерен, че ако някой я слуша отстрани ще предположи, че съм с най агресивните спортни валове, точно "боботи" като драгстер
              punto HGT

              Коментар


                Днес направихме теста на магистралата за Перник.Празен ход меко казано ужасен, но с тия "агресивни" валове толко http://alfa.kachi-snimka.info/images...4h.jpgТука ускорение от първа-газ, втора-газ, трета-газ до към 130 и след това директно 5-та скорост на моторна спирачкаhttp://alfa.kachi-snimka.info/images...52673p.jpgАз като "прос" инженер гледайки графиката ми се струва, че смесите са повече от ОК, бях сигурен, че умното хитачи няма да се остави да беднее мотора Само незнам проблема с лошия празен ход и придърпването в ниски обороти на какво се дължи, но вече взех да и свиквам, лошото е, че веднъж я дадох на жената да я покара и каза, че повече тая кола няма да я кара
                punto HGT

                Коментар


                  сондата си работи коректно, но така пак не можеш да разбереш да ли колата или бедна с точност. сложете една широколентова да се видат смесите, при различни обороти и натоварвания.
                  Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                  Коментар


                    Чакам колегата със сондата да се прибере от почивка и при първа възможност ще я закачим да видим какво ще покаже, но съм сигурен, че от към гориво би трябвало да е ОК, иначе да бях хвърлил мотора до сега.
                    punto HGT

                    Коментар


                      Аз пък си мисля че проблема ти или е в помпата и не и стига гориво или е оня датчик дето ти обяснявам за него, но по скоро е от датчика. Просто напиши в гугъл за симптоми на датчик разпределителен вал и почети, доста често поведение се среща при БМВ с ванос система и проблемае точно при датчика на разпределителните валове.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        Е хубаво, но ако е проблемен датчика, защо на диагностика не записва никаква грешка и всичко е тип топ ?
                        punto HGT

                        Коментар


                          didich написа:
                          Е хубаво, но ако е проблемен датчика, защо на диагностика не записва никаква грешка и всичко е тип топ ?
                          Защото ще запише грешка чак когато загуби сигнал от него, а сега просто може да дава грешни сигнали.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            До колкото се ориентирам с английския език номер 3 е въпросният датчик, нали ?Как може да се направи тест дали работи, без да се разглоби половината двигател ...
                            punto HGT

                            Коментар


                              абе Банков пак глупости ръси, ако имаш проблем с датчика, просто забрави да запалиш
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                Да се похваля, взех си кабелче за диагностика на фиатката, което става и за голфа на жената, буксите са еднакви. Кабелчето има опция за превключване на пиновете за четене на въздушни възглавници, АБС и т.н.Благодарности на Емо, че се логна през моя комп и ми нагласи софтуера, че аз щях да се лутам цял ден и пак нищо нямаше да свърша. Емо, ако имаш идване към София, пиенето и мезето са от мене
                                punto HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X