S_BANKOV написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
punto HGT
-
htp_vesko написа:Като на ГТ-та може да сложиш една труба ф60 мисля че беше някъде под номера примерно да змъче въздух. Май видях пост по нагоре че имаш газова или бъркам? Ако имаш газова няма ли да е тегаво ако сложиж по голям дросел?riot написа:То по добре да си караш с оригинална въздушна кутия от колкото да слагаш спортни филтри, трябва да се изолирана от топлината на двигателя и да се направи да смуче студен въздух.punto HGT
Коментар
-
riot написа:Тя кутия също се напича, увия с някаква изолация и пусни една тръба от нея до предната броня, тогава ще има смисъл. помисли за пръскане на метанол смесен с вода преди дросела.punto HGT
Коментар
-
riot, взе ли размерите на дроселчето на 1,8-цата ??към колегите с ГТ-тата, тука се продава нещо доста сериозно http://www.cars.bg/c820307punto HGT
Коментар
-
Преди часове се прибирам от диното и пускам графиката.Общо взето мотора си извади заводките коне при условията при, които беше замерена колата в гр. Годеч. Температура в халето около 30гр, със съответната надморска височина за района и съответната влажност на въздуха. При други условия, да ги наречем идеални диното прави корекция с коефициент 1,09, при което мощността която би показал мотора е 142к.с., съответно и 154Nm, но това при идеални условия, които за конкретното дино при тази надморска височина, влажност на въздуха и околна температура няма как да се получат.Това, което ме учуди е, че въртящия момент е доста по нисък от заводския указан такъв, заводко я дават 164Nm, а днес показа 141,5NmДругото, което е най важно и по-притеснително е, че колата изкара тия коне при доста бедни смеси /втората снимка/, даже на втория рън се вижда, че диното неможа да отчете изобщо каквито и да било смеси преди 5500 оборота.Колата преди да монтирам изпускателния колектор е мерена с широколентова сонда и всичко според сондата беше ок, незнам дали само от монтаж на спортен колектор може да обеднее толко, но ще видя ако може да я замеря пак със същата сонда при монтиран колектор да видя какво ще покаже.Тука идва питането, как да си оправя смесите при положение, че ЕКУ-то не се пипа ??Горивния регулатор в помпата ли беше, че и аз не се сещам?Предполагам, че първо трябва да си премеря налягането на горивото да видя какво става и след това да се действа нататък.Едно е сигурно, мотора на фиат 1,8 държи на бедна смесpunto HGT
Коментар
-
emzo написа:130 коня ?Язък ти за основния ремонт, за олекотената шайба и ТС валовете.Карай си я, не я пипай повече и следващата кола, гледай да е с турбина :Dpunto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар