Бош виждам, Хитачито сигурно ще се намръщи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
emzo написа:Бош виждам, Хитачито сигурно ще се намръщи.Чудя се дали от 156 2,0 туин спарка няма да пасне, но май и там нещата са коренно различни, удрям на камък
riot написа:16-ките заминаха, на 17ки минах за повече сцепление.punto HGT
Коментар
-
според мен, дросел който директно да замениш с твоя, без преправяне, няма да откриеш. Ако успееш да "научиш" компа си да работи с дебитомери, от другия тип дето бях споменал, то тогава възможностите стават повече пред тебмежду другото, разпределителни валове от alfa ts 2.0 не се ли водят upgrade за твоя мотор ?
Nuova Croma - so far...so good
Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
Fiat BRAVA JTD - ex love
Коментар
-
nikolay zhelev написа:между другото, разпределителни валове от alfa ts 2.0 не се ли водят upgrade за твоя мотор ?, но идеята е да мога и да вкарам повече и по лесно въздух в мотора, за по лесното преминаване на въздуха съм със спортен филтър в оригиналната кутия, като се замислям по нататък да го заменя с конусен добре изолиран от жегата на мотора, но по голямото количество въздух за да влезе ще трябва и по голямо гърло на мотора да се сложи. За съжаление на колегата cerwin и телефона не отговоря иначе да го бях разпитал какво и как се прави, някой ако има идея къде се подвизава и някакви контакти ако се намерят ще бъде добре. Колегата е от Варна.
riot написа:Ежедневно си карам с такива гуми, но аз имам и шпер, ама пак 3-та ви върти, за това имам 16-ки с Toyo R888punto HGT
Коментар
-
Защо не сложищ по голмия дросле с преходна планка, а за дебитомера ще си направиш една дупка с две резби за твоя или погледни от браво 1.8, там не е на дросела, друго е темп. сензора той си върви с дебитомера, а тпс-а той е еднакъв дали бош или хитачи няма значение, само трябва да се види кой в коя посока мени волтажа и двата работата на 5 волта, да кажем, че и това не стане се ще се нагласи твой тпс на ония дросел. Варианти има много, само желание да има.Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++
Коментар
-
Желание има за всичко, по трудно е то да се материализира, отделно винаги е по лесно да почерпиш инфо от човек, който вече го е правил на същия модел и може да даде съвет какво точно да се купи и как да се монтира, но както и да е :D Така до колкото разбирам това, което предлагаш е следното - търси се по голям дросел /да се разбира с по голяма паричка/, който да пасне на отворите на колектора на пунтото. На него трябва да монтирам моя ТПС или да се пробва дали ще работи с този, който ще си е на новия дросел. Също на този дросел трябва да се монтира стъпковото моторче. След това се взима дебитомер от браво 1,8 /тука има снимки http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56859/ , който може да се монтира примерно някъде по тръбата преди дросела или непосредствено преди него с някаква силиконова снадка. Както се вижда от снимките самия дебитомер /пласмасовата част/ при бравото е направено пак с 2 винчета, но са поставени с/уположно спрямо тия на пунтото, тоест ще трябва да се ползва целия комплект дебитомер от бравото, а този от пунтото се премахва и това цялото събрано трябва да се пробва дали ще тръгне без да се пипа нищо по ЕКУ-то
п.п. паричката при браво 1,8 дали е еднаква с тази от пунтото ?, защото ако е по голяма може направо да се вземе всичко от браво и да се монтира на пунто, доста по малко главоболия ще има, но най вероятно са еднакви ?
punto HGT
Коментар
-
riot написа:Принципно да, но не знам какъв дросел може да стана на колектора, но и да няма такъв с преходна планка може да сложиш всякакъв, за дросела от браво, мога да ти дам отговор утре колко е голям, ще раглобявам едно браво 1.8.punto HGT
Коментар
-
Дидо, просто помисли как да вкараш СТУДЕН ВЪЗДУХ В ДРОСЕЛА, причината е че е доста по богат на кислород от горещия въздух който мотора смуче от коша на колата. Мислил ли си за система с кислород? Много прилича на обикновенна газова само дето е друг газа вътре и притока е доста по малък, виждал съм на две коли такива системи и двете бяха си показали буталата да видят кой кара.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Дидо, просто помисли как да вкараш СТУДЕН ВЪЗДУХ В ДРОСЕЛА, причината е че е доста по богат на кислород от горещия въздух който мотора смуче от коша на колата. Мислил ли си за система с кислород? Много прилича на обикновенна газова само дето е друг газа вътре и притока е доста по малък, виждал съм на две коли такива системи и двете бяха си показали буталата да видят кой кара./, предпочитам ако ще се вкарват толко пари на един път да се търси начин с втора ръка компресор или турбо.По нататък като се събирате пак за някакъв ремонт пиши да мина да погледна при твойто браво как са подредени дросела, датчиците и т.н., че ми писна да гледам снимки от нета, на живо си е друга работа. Също ако имаш време бих искал да погледнем картерната вентилация и там разните му клапанчета ли са, какво са и аз незнам.п.п. все още чакам от теб един уред за налягане на маслото, не съм те забравил
punto HGT
Коментар
-
Не за нитро система, казах ти система за кислород, представлява бутилака, тръба кран клапан смесител, направо чупи буталатаСкоро видях един такъв двигател на една ланча дето буталото и биалата бяха излезли през картера и то само защото някой се беше увлякъл от усорението.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Не за нитро система, казах ти система за кислород, представлява бутилака, тръба кран клапан смесител, направо чупи буталатаСкоро видях един такъв двигател на една ланча дето буталото и биалата бяха излезли през картера и то само защото някой се беше увлякъл от усорението.
, следващата стъпка е добре изолиран конус.
punto HGT
Коментар
-
didich написа:S_BANKOV написа:Не за нитро система, казах ти система за кислород, представлява бутилака, тръба кран клапан смесител, направо чупи буталатаСкоро видях един такъв двигател на една ланча дето буталото и биалата бяха излезли през картера и то само защото някой се беше увлякъл от усорението.
, следващата стъпка е добре изолиран конус.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар