Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто HGT ново начало

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бош виждам, Хитачито сигурно ще се намръщи.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      16-ките заминаха, на 17ки минах за повече сцепление.
      Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

      Коментар


        emzo написа:
        Бош виждам, Хитачито сигурно ще се намръщи.
        Незнам дали ще се мръщи, но при алфата я няма тази част където влиза самия дебитомер както е при пунтото, нещо друга врътка има най вероятно, но явно няма да я разбера, за съжаление колегата cerwin го няма за да сподели, иначе алфовия дросел ми изглежда доста голям, ще има здраво да смуче Чудя се дали от 156 2,0 туин спарка няма да пасне, но май и там нещата са коренно различни, удрям на камък
        riot написа:
        16-ките заминаха, на 17ки минах за повече сцепление.
        Ако имаш загуба на сцепление ти препоръчвам предни гуми toyo r1r, това как захапва направо вади асфалта.
        punto HGT

        Коментар


          Ежедневно си карам с такива гуми, но аз имам и шпер, ама пак 3-та ви върти, за това имам 16-ки с Toyo R888 .
          Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

          Коментар


            според мен, дросел който директно да замениш с твоя, без преправяне, няма да откриеш. Ако успееш да "научиш" компа си да работи с дебитомери, от другия тип дето бях споменал, то тогава възможностите стават повече пред теб между другото, разпределителни валове от alfa ts 2.0 не се ли водят upgrade за твоя мотор ?
            Nuova Croma - so far...so good
            Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
            Fiat BRAVA JTD - ex love

            Коментар


              nikolay zhelev написа:
              между другото, разпределителни валове от alfa ts 2.0 не се ли водят upgrade за твоя мотор ?
              Аз в момента съм с такива , но идеята е да мога и да вкарам повече и по лесно въздух в мотора, за по лесното преминаване на въздуха съм със спортен филтър в оригиналната кутия, като се замислям по нататък да го заменя с конусен добре изолиран от жегата на мотора, но по голямото количество въздух за да влезе ще трябва и по голямо гърло на мотора да се сложи. За съжаление на колегата cerwin и телефона не отговоря иначе да го бях разпитал какво и как се прави, някой ако има идея къде се подвизава и някакви контакти ако се намерят ще бъде добре. Колегата е от Варна.
              riot написа:
              Ежедневно си карам с такива гуми, но аз имам и шпер, ама пак 3-та ви върти, за това имам 16-ки с Toyo R888
              Возих се в атмосферна хонда около 200к.с. с R1R 195/50/15" и много добре захапва, почти не се усеща превъртане и буксуване от 1-ва към 2-ра скорост, а при мен с тия 17" с гуми 205/40 като изключа TSP-то на първа пада голямо въртене ако не върна газта
              punto HGT

              Коментар


                Защо не сложищ по голмия дросле с преходна планка, а за дебитомера ще си направиш една дупка с две резби за твоя или погледни от браво 1.8, там не е на дросела, друго е темп. сензора той си върви с дебитомера, а тпс-а той е еднакъв дали бош или хитачи няма значение, само трябва да се види кой в коя посока мени волтажа и двата работата на 5 волта, да кажем, че и това не стане се ще се нагласи твой тпс на ония дросел. Варианти има много, само желание да има.
                Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                Коментар


                  Желание има за всичко, по трудно е то да се материализира , отделно винаги е по лесно да почерпиш инфо от човек, който вече го е правил на същия модел и може да даде съвет какво точно да се купи и как да се монтира, но както и да е :D Така до колкото разбирам това, което предлагаш е следното - търси се по голям дросел /да се разбира с по голяма паричка/, който да пасне на отворите на колектора на пунтото. На него трябва да монтирам моя ТПС или да се пробва дали ще работи с този, който ще си е на новия дросел. Също на този дросел трябва да се монтира стъпковото моторче. След това се взима дебитомер от браво 1,8 /тука има снимки http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56859/ , който може да се монтира примерно някъде по тръбата преди дросела или непосредствено преди него с някаква силиконова снадка. Както се вижда от снимките самия дебитомер /пласмасовата част/ при бравото е направено пак с 2 винчета, но са поставени с/уположно спрямо тия на пунтото, тоест ще трябва да се ползва целия комплект дебитомер от бравото, а този от пунтото се премахва и това цялото събрано трябва да се пробва дали ще тръгне без да се пипа нищо по ЕКУ-то п.п. паричката при браво 1,8 дали е еднаква с тази от пунтото ?, защото ако е по голяма може направо да се вземе всичко от браво и да се монтира на пунто, доста по малко главоболия ще има, но най вероятно са еднакви ?
                  punto HGT

                  Коментар


                    Принципно да, но не знам какъв дросел може да стана на колектора, но и да няма такъв с преходна планка може да сложиш всякакъв, за дросела от браво, мога да ти дам отговор утре колко е голям, ще раглобявам едно браво 1.8.
                    Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                    Коментар


                      riot написа:
                      Принципно да, но не знам какъв дросел може да стана на колектора, но и да няма такъв с преходна планка може да сложиш всякакъв, за дросела от браво, мога да ти дам отговор утре колко е голям, ще раглобявам едно браво 1.8.
                      Диаметъра отзад при паричката ако можеш да го измериш ще е супер, отпред при пунтото е на около 80мм, отзад не съм го мерил, но и това ще го разбера колко е.
                      punto HGT

                      Коментар


                        Дидо, просто помисли как да вкараш СТУДЕН ВЪЗДУХ В ДРОСЕЛА, причината е че е доста по богат на кислород от горещия въздух който мотора смуче от коша на колата. Мислил ли си за система с кислород? Много прилича на обикновенна газова само дето е друг газа вътре и притока е доста по малък, виждал съм на две коли такива системи и двете бяха си показали буталата да видят кой кара.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          S_BANKOV написа:
                          Дидо, просто помисли как да вкараш СТУДЕН ВЪЗДУХ В ДРОСЕЛА, причината е че е доста по богат на кислород от горещия въздух който мотора смуче от коша на колата. Мислил ли си за система с кислород? Много прилича на обикновенна газова само дето е друг газа вътре и притока е доста по малък, виждал съм на две коли такива системи и двете бяха си показали буталата да видят кой кара.
                          За нитро система ли иде реч ? далеч съм от такова нещо, а и малко хора май знаят какво и как се прави /тия дето знаят сигурно взимат колкото да си купя 2 нитро системи /, предпочитам ако ще се вкарват толко пари на един път да се търси начин с втора ръка компресор или турбо.По нататък като се събирате пак за някакъв ремонт пиши да мина да погледна при твойто браво как са подредени дросела, датчиците и т.н., че ми писна да гледам снимки от нета, на живо си е друга работа. Също ако имаш време бих искал да погледнем картерната вентилация и там разните му клапанчета ли са, какво са и аз незнам.п.п. все още чакам от теб един уред за налягане на маслото, не съм те забравил
                          punto HGT

                          Коментар


                            Не за нитро система, казах ти система за кислород, представлява бутилака, тръба кран клапан смесител, направо чупи буталата Скоро видях един такъв двигател на една ланча дето буталото и биалата бяха излезли през картера и то само защото някой се беше увлякъл от усорението.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              S_BANKOV написа:
                              Не за нитро система, казах ти система за кислород, представлява бутилака, тръба кран клапан смесител, направо чупи буталата Скоро видях един такъв двигател на една ланча дето буталото и биалата бяха излезли през картера и то само защото някой се беше увлякъл от усорението.
                              Една бутилка за газовата вече си имам, втора няма да слагам , следващата стъпка е добре изолиран конус.
                              punto HGT

                              Коментар


                                didich написа:
                                S_BANKOV написа:
                                Не за нитро система, казах ти система за кислород, представлява бутилака, тръба кран клапан смесител, направо чупи буталата Скоро видях един такъв двигател на една ланча дето буталото и биалата бяха излезли през картера и то само защото някой се беше увлякъл от усорението.
                                Една бутилка за газовата вече си имам, втора няма да слагам , следващата стъпка е добре изолиран конус.
                                Който обаче да поема чист въздух идващ извън коша. пп Бутилките за кислород са доста по малки.
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X