Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто HGT ново начало

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    hf hpe написа:
    каталозите не лъжатна 16 клапановите ЖТД-та гарнитурата е същата
    Можеш ли конкретно да ми кажеш модел кола, защото от 16V JTD, до 16V JTD има доста разлика, мисля че и в турбините и в мощността също ?
    punto HGT

    Коментар


      Ето това ми харесва, не заема много място, ама цената е убиец. Ако можеш да намериш втора ръка примерно може да се получи добре http://tuning-parts.bg/Supercharger/707/
      Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
      Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

      Коментар


        Мда, тия компресори са малко по съвременни и по компактни, но не съм попадал на подобно втора ръка.За тия пари ако се пазарят готови части втора ръка предполагам ще се влезе в тая цена да се турбинира атмосферния мотор + една мега
        punto HGT

        Коментар


          Може да потърсиш по моргите за някой мерцедес, катастрофирал примерно. За съжаление незнам компресорите какви са и с какви размери. Този на твоя съсед горе долу какви размери е, че ми стана любопитно ? Няма ли начин да се вмести някъде около двигателя?
          Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
          Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

          Коментар


            Ето ти го компресораhttp://www.capa.com.au/eaton_m45data.htmПрасето хич не е малко и трябва така да се монтира, че да е в една ос с шайбата от коленовия вал, която ще го върти, другата седмица ако остане време ще прескоча до комшията да снимам как е под капака на пунтото.При мен пред мотора няма никакво място, единствения вариант е някъде зад него, но там пречи вмукателния колектор или отгоре в/у мотора, но ако е отгоре това значи да режа предния капак и ще стана като американските драгстери
            punto HGT

            Коментар


              didich написа:
              Ето ти го компресораhttp://www.capa.com.au/eaton_m45data.htmПрасето хич не е малко и трябва така да се монтира, че да е в една ос с шайбата от коленовия вал, която ще го върти, другата седмица ако остане време ще прескоча до комшията да снимам как е под капака на пунтото.При мен пред мотора няма никакво място, единствения вариант е някъде зад него, но там пречи вмукателния колектор или отгоре в/у мотора, но ако е отгоре това значи да режа предния капак и ще стана като американските драгстери
              Мислех да ти предложа това с капака, ама си викам да не натискам нещата . Но ако се замислиме сериозно, защо не! Стига да не пречи може да се направи, пък нека изглежда като драгстер . А за да не режеш твоя капак може да вземеш един втора ръка за експерименти и ако се получи добре само една боя. :D
              Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
              Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

              Коментар


                Хората са го измислили, ама май беше към 4000-5000 евро http://www.plracing.com/puntohgt.htmТук малко по надолу има сложен и на 1,2 16V http://www.plracing.com/volumetrici.htm , но като гледам как е набутано всичко, просто си е мисия невъзможна за HGT.Ето сложен на фиат купе със същия мотор 1,8 16V http://www.youtube.com/watch?v=9LRy8KpJo6w , даже човека е написал, че си е със стоковото ЕКУ, но при купето мястото е доста повече от при пунтото.
                punto HGT

                Коментар


                  Като размери не ми изглежда голям (обемен). На купето много ми хареса как е изпълнено! Можеш ли да пуснеш една снимка на твоя кош, не съм виждал как е под капака такъв мотор като твоя. Дали има вариянт да се поразместят част от карантийте вътре, по тънка перка на радиатора примерно?
                  Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
                  Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

                  Коментар


                    Ето ти снимка свалена от нета, мисия невъзможна, даже ще трябва да се реже отпред при левия фар
                    punto HGT

                    Коментар


                      Ехаа, то почти като на Купе! Опциите не са много... Даже бих казал че почти няма :D . Така като гледам или отпред пред мотора "някакси" или отзад над/около горивната рейка... Незнам отдолу някъде как е с пространството... На съседа ти изглеждаше доста елементарно! :D
                      Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
                      Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

                      Коментар


                        Като сложиж, че при мен има друг изпускателен колектор, който е по обемен от оригиналния + че минават и разни маркучи и кабели при рейката от газовия инжекцион, от долу няма къде, защото картера не е хич малък, единствения вариант беше на мястото на компресора на климатика, но изпускателния колектор пак пречи и няма как да стане, отделно не бих си махнал климатика от колата, макар че не го ползвам толко често, но тая екстра не бих я премахнал
                        punto HGT

                        Коментар


                          Компактният компресор е преработено турбо. Във фолкваген форума съмгледал тема за подобни компресори, студенатст се ползва- топлата от зубни колела в казанче с масло. На кратко е това, някой кадърен стругар-тунер би трябвало да се справи с преправянето

                          Коментар


                            bagera написа:
                            Компактният компресор е преработено турбо. Във фолкваген форума съмгледал тема за подобни компресори, студенатст се ползва- топлата от зубни колела в казанче с масло. На кратко е това, някой кадърен стругар-тунер би трябвало да се справи с преправянето
                            Мда тези са по компактни като размери и до колкото се рових из нета се водят Центрофугален суперчарджър (centrifugal supercharger) (наричан още центробежен или центрифуген) и са за вадене на коне от мотора, докато другите /Винтов суперчарджър/ като Еатон са за повече въртящ момент.Със сигурност като, че ли тези видове компресори са по лесни за преправяне на атмосферка, защото изискват по малко доработки по мотора.Примерно не е нужно да се модифицира изпускателния колектор, отделно не е нужно да се пуска маслена магистрала към него, защото са с независимо мазане, минуса е, че покачването на мощността не е толко голяма колкото с турбокомпресора, но мисля е съвсем достатъчно покачването на мощността с 30-40% при ежедневка, все пак не сме тръгнали на състезание
                            punto HGT

                            Коментар


                              Днес се ровя по нета да видя при наще "кошници" МАП сензора колко баров го дават, но нищо не успях да открия, тЪ питането ми е някой има ли инфо колко баров е МАП-а, подозирам, че е 1-баров на повечето атмосферки, но само предполагам.Ако си представим, че мотора не е с хитачи ами с някакво друго ЕКУ, което се чипва/ремапва без проблем и ако наистина МАП-а е до макс 1бар, може ли софтуерно да се направи оригиналния МАП да кажем на 2 или 3бара или това става само ако се смени с друг ?
                              punto HGT

                              Коментар


                                Къв МАП те гони ве ?
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X