Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто HGT ново начало

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Със сигурност не говорим за една торба пари, защото то по добре да си се купи направо турбо кола :D Говорим за втора ръка чарколяци, колектор, който пасва на главата на пунтото /трябва да направя едно замерване и разчертаване на моя фланец към главата и по него да си търся колектор/, турбото към него, кулер пак може от заводска кола да се намери на нормални пари, не говоря за нов алуминиев по 200 и нагоре пари, дюзите си мисля, че може мойте да стигнат, най ме притеснява чипването и оправянето на ЕКУ-то, че както е известно е Хитачи, но ако хитачито може да си направи смесите до 0,5 бара може и без чипване да се мине, така нахвърляно изглежда лесно, ефтино и постижимо, но като дойде времето и финансите ще го мисля
    punto HGT

    Коментар


      biankov написа:
      Това е планката на която се държат жилата И въпросния болт.
      Вчера махнах АБ и металната стойка и общо взето "полях" всичко с WD-40, никаква промяна, явно проблема е в жилата ?
      punto HGT

      Коментар


        Трябва да отвиеш болта, който ти показах на снимката И да го по4истиш И смажеш добре. Само с пръскане със спрей няма да стане.Ако все пак не се оправи, кажи И ще ти дам жила да пробваш.

        Коментар


          Явно пак ще се сваля АБ Интересно нещо, което ми направи впечатление, при двама различни човека на диагностика при проверка на километрите на колата излязоха 2 различни числа, единия път на около 90К километра, а от събота на 104К километра, а на мен на километража ми показва 180К километра В събота си оправих и левия стоп, че нещо беше дискотека, лампата на таблото ми светваше при включване на мигач и при натискане на спирачка, свалих стопа и както винаги се оказа лоша маса, пуснах си едно кабелче от буксата и го вързах на болта на задния колан, сега всичко е бомба, няма лампи няма нищо, всичко е на 6
          punto HGT

          Коментар


            Здравейте от мен, да ви споделя за една болка на бензиновата помпа.Преди две години сложих АГУ, два дни преди датата за монтаж на газта колата спря да върви. Вкарах я в сервиза, налягането отпред не беше достатъчно, свалихме помпата и видяхме едно скъсано уплътнение(формата му е като гумичка за клапани) като проблемът идваше от това уплътнение(добре че не се оказа помпата-премерихме я свалена)Започнах да търся гумичка за клапани със сходни размери, тъй като въпросното уплътнение не се предлага като резервна част а трябва да се вземе помпа или цялата кошница- около400лв), втора употреба ги продавали заедно с помпите и ги продавали бързо-бързо(от там съдя че им е болка) Гумички подобни не намерих и последва побългаряване, на оригиналната гумичка отрязах върха към кошницата, подложих на помпата едно пластмасово цилиндърче и отгоре гумичката- така че гумичката да седи в горния край на помпата и да може да уплътни към кошницата...и така до тази седмица.Свалих пак помпата и гумичката се беше скъсала, пак побългаряване но този път с гориво-устойчив маркуч 8милиметра.Премерих нужната дължина и си отрязах парче, сложих го на помпата, сглобих и пак си давам газ дано да съм полезен на някой, че 100-200- 400 лева не са малко пари, които могат да се инвестират другаде

            Коментар


              Качи ли 9-ките на пунтото, дай някоя снимка да изплакнем окото
              punto HGT

              Коментар


                Или не ми остава врвме или пък нямя свободен подемник за да се заиграя. Само половината ден от съботите имам възможност да се занимавам но се надявам този месец да атане работата

                Коментар


                  Някой има ли идея дали може в Аутодатата да се види каква е гарнитурата на изпускателния колектор, говоря като форма /рових, но нищо не успях да намеря или по скоро незнам къде да ровя, качих си версия 3.18 от замундата/ или някаква друга програма или сайт в който се вижда какви са гарнитурите. Идеята ми е да видя дали може да се намери заводски турбо изпускателен колектор от фиат/алфа/ланча, който пасва на главата на пунто 1,8 директно на болтовете.
                  punto HGT

                  Коментар


                    Гарнитурата сие стандартна, там разлика няма да имаш.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      S_BANKOV написа:
                      Гарнитурата сие стандартна, там разлика няма да имаш.
                      Не ме разбра, по формата на гарнитурата искам да видя дали мога да си намеря заводски турбо колектор от друг бензинов/дизелов мотор от фиат/алфа/ланча.От един сайт ми излезе, че е еднаква с алфа 156 1,9ЖТД 136к.с., но такъв мотор по каталозите не намирам, има 136к.с., но се води 2,4 ЖТД, на тия сайтове не може да се вярва за това питам в Аутодатата дали мога да сравнявам гарнитурите или някаква друга програмка с технически характеристики на марките
                      punto HGT

                      Коментар


                        Колега, замислял ли си се за турбо компресор? Всмисъл, не е ли по удачно с такъв вместо стандартно турбо за атмосферен двигател? Имаше едно време в алфа форума един пичага, дето беше сложил компресор на алфа комби (не помня модела). По темата съдя че не е толкова заигравка и резултата ми се струваше доста задоволителен. Мисля че я беше настроил на 0,3 - 0,4 бара. На мен ми се въртят в главата някакви такива неща за колата на жената, ама ше видиме.
                        Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
                        Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

                        Коментар


                          htp_vesko написа:
                          Колега, замислял ли си се за турбо компресор? Всмисъл, не е ли по удачно с такъв вместо стандартно турбо за атмосферен двигател? Имаше едно време в алфа форума един пичага, дето беше сложил компресор на алфа комби (не помня модела). По темата съдя че не е толкова заигравка и резултата ми се струваше доста задоволителен. Мисля че я беше настроил на 0,3 - 0,4 бара. На мен ми се въртят в главата някакви такива неща за колата на жената, ама ше видиме.
                          И по този въпрос съм мислил даже намерих една много добра оферта, НО под предния капак на пунтото няма място за компресор, всичко е доста набутано, при алфа, капа и т.н. моторния отсег е доста по обемен и там стават нещата. Имам комшия от който щях да взема нещата, той беше сложил компресора на капа 2,0 20В, но при мен не става даже да махна и компресора на климатика, просто компресора е обемен и ще удари в изпускателния колектор. В момента комшията е качил компресора на пунто 1,2 60к.с., но още е в процес на експерименти, трябва да се пипне софтуерно, защото като надуе и компа се шашка и му спира веднага горивото и влиза в авариен режим, сега си кара пунтото с откачен ремък към компресора, ще видя кога да взема да направя малко снимки, но там мотора е 1,2 8В и има място за компресор, при мен е много тегаво.За това си мислех, че ако намеря заводски турбо колектор с някоя по малка турбина евентуално може да се поберат нещата, в момента събирам само инфо от какво може да се вземе и т.н., не съм се засилил да го правя, защото и финанси си трябват, не гоня някакви големи резултати, 30 к.с. да дойдат е повече от добре Компресора, който гледах за мойта е Еатон М45, ти някакъв друг компресор ли имаш предвид ?, давай линкове и инфо да видя ?
                          punto HGT

                          Коментар


                            Намерих темата! http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=20&t=32413Колегата е ползвал даже същия компресор, който си гледал.
                            Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
                            Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

                            Коментар


                              htp_vesko написа:
                              Намерих темата! http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=20&t=32413Колегата е ползвал даже същия компресор, който си гледал.
                              , това ми е комшията, от който щях да взимам всички тия части , сега са качени на пунто 1,2 60к.с.
                              punto HGT

                              Коментар


                                каталозите не лъжатна 16 клапановите ЖТД-та гарнитурата е същата

                                Коментар

                                Working...
                                X