Със сигурност не говорим за една торба пари, защото то по добре да си се купи направо турбо кола :D Говорим за втора ръка чарколяци, колектор, който пасва на главата на пунтото /трябва да направя едно замерване и разчертаване на моя фланец към главата и по него да си търся колектор/, турбото към него, кулер пак може от заводска кола да се намери на нормални пари, не говоря за нов алуминиев по 200 и нагоре пари, дюзите си мисля, че може мойте да стигнат, най ме притеснява чипването и оправянето на ЕКУ-то, че както е известно е Хитачи, но ако хитачито може да си направи смесите до 0,5 бара може и без чипване да се мине, така нахвърляно изглежда лесно, ефтино и постижимо, но като дойде времето и финансите ще го мисля
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Явно пак ще се сваля АБ Интересно нещо, което ми направи впечатление, при двама различни човека на диагностика при проверка на километрите на колата излязоха 2 различни числа, единия път на около 90К километра, а от събота на 104К километра, а на мен на километража ми показва 180К километра В събота си оправих и левия стоп, че нещо беше дискотека, лампата на таблото ми светваше при включване на мигач и при натискане на спирачка, свалих стопа и както винаги се оказа лоша маса, пуснах си едно кабелче от буксата и го вързах на болта на задния колан, сега всичко е бомба, няма лампи няма нищо, всичко е на 6punto HGT
Коментар
-
Здравейте от мен, да ви споделя за една болка на бензиновата помпа.Преди две години сложих АГУ, два дни преди датата за монтаж на газта колата спря да върви. Вкарах я в сервиза, налягането отпред не беше достатъчно, свалихме помпата и видяхме едно скъсано уплътнение(формата му е като гумичка за клапани) като проблемът идваше от това уплътнение(добре че не се оказа помпата-премерихме я свалена)Започнах да търся гумичка за клапани със сходни размери, тъй като въпросното уплътнение не се предлага като резервна част а трябва да се вземе помпа или цялата кошница- около400лв), втора употреба ги продавали заедно с помпите и ги продавали бързо-бързо(от там съдя че им е болка) Гумички подобни не намерих и последва побългаряване, на оригиналната гумичка отрязах върха към кошницата, подложих на помпата едно пластмасово цилиндърче и отгоре гумичката- така че гумичката да седи в горния край на помпата и да може да уплътни към кошницата...и така до тази седмица.Свалих пак помпата и гумичката се беше скъсала, пак побългаряване но този път с гориво-устойчив маркуч 8милиметра.Премерих нужната дължина и си отрязах парче, сложих го на помпата, сглобих и пак си давам газ дано да съм полезен на някой, че 100-200- 400 лева не са малко пари, които могат да се инвестират другаде
Коментар
-
Някой има ли идея дали може в Аутодатата да се види каква е гарнитурата на изпускателния колектор, говоря като форма /рових, но нищо не успях да намеря или по скоро незнам къде да ровя, качих си версия 3.18 от замундата/ или някаква друга програма или сайт в който се вижда какви са гарнитурите. Идеята ми е да видя дали може да се намери заводски турбо изпускателен колектор от фиат/алфа/ланча, който пасва на главата на пунто 1,8 директно на болтовете.punto HGT
Коментар
-
S_BANKOV написа:Гарнитурата сие стандартна, там разлика няма да имаш.punto HGT
Коментар
-
Колега, замислял ли си се за турбо компресор? Всмисъл, не е ли по удачно с такъв вместо стандартно турбо за атмосферен двигател? Имаше едно време в алфа форума един пичага, дето беше сложил компресор на алфа комби (не помня модела). По темата съдя че не е толкова заигравка и резултата ми се струваше доста задоволителен. Мисля че я беше настроил на 0,3 - 0,4 бара. На мен ми се въртят в главата някакви такива неща за колата на жената, ама ше видиме.Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
htp_vesko написа:Колега, замислял ли си се за турбо компресор? Всмисъл, не е ли по удачно с такъв вместо стандартно турбо за атмосферен двигател? Имаше едно време в алфа форума един пичага, дето беше сложил компресор на алфа комби (не помня модела). По темата съдя че не е толкова заигравка и резултата ми се струваше доста задоволителен. Мисля че я беше настроил на 0,3 - 0,4 бара. На мен ми се въртят в главата някакви такива неща за колата на жената, ама ше видиме.punto HGT
Коментар
-
Намерих темата! http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=20&t=32413Колегата е ползвал даже същия компресор, който си гледал.Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
htp_vesko написа:Намерих темата! http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=20&t=32413Колегата е ползвал даже същия компресор, който си гледал.punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар