Вчера поредната футболна драма:тръгвам да слагам шайбата и се оказа, че на пунтото също е алуминиева и даже има и гумена част, тоест най вероятно е и демферна, кантар нямах за да ги премеря самите ролки, но така на ръка разликата е малка, смисъл оригиналната на пунтото е малко по тежка, поради което се отказах да я слагам тая шайба и другата седмица ще я пращам обратно към Ферариста. Ако някой има мерак да слага такава шайба цената за София е 95лв, неупотребявана и неслагана, на мен с еконта ми стъпи на 102лв, ако до другата седмица няма мераклии я пращам обратно Смених жилата на ръчната спирачка, че старите съвсем се бяха напукали и покрай това смених и задните накладки - марка Ferodo Монтирах и изпускателния колекторДо тука с хубавите новини:1. Покрай тоя колектор и понеже е малко по обемист от оригиналния от толко напъни да го мушнеме счупихме едната перка на водния радиатор, сега ще търся перки или с нещо да се залепи старата, пробвах с локтайт, но държа точно един ден и пак се разлепи. Тръбата на трети цилиндър минава на 5мм от едната перка, а на първи цилиндър на 5мм от тръбата на климатика, няма по тесен моторен отсег от тоя на пунтото Май ще го мотая тоя колектор с лента, че лятото да не се запаля някъде с тия пласмасови перки.2. Оказа се, че болта на паразитната ролка на пистовия ремък е превъртял и няма стягане, от където пистовия ремък още като завъртя на стартер и тръгва да го плюе, голяма драма, минахме с метчик да оправим резбата, но ефекта беше нулев - решението - ролката отпадна, купих един ремък на 1390мм /стария беше към 1800 и нещо мм/ и за момента минавам без тая тъпа ролка. В момента ремъка минава на около 50% през шайбата на коленовия вал, а с ролката която махнахме минаваше на около 70-80% през шайбата, пробвах на ръчка, на климатик и т.н., няма присвирване няма нищо, всичко е ток, мисля изобщо да не се занимавам с тая ролка.3. За капак на всички ядове крушката на късите на левия фар изгоря, че и там си счупих пръстите докато бръкна и я сменя.Голям ден беше петък, надявам се повече да не ми се повтаря такъв ден.Сега остана да събирам някой лев и да бягам за чип, после дино и да видя дали съм докарал поне заводските коне на тая кола
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
_power_ написа:Перката я смени а не я лепи за да не правиш и радиаторpunto HGT
Коментар
-
Пак много прах :D Още не съм оправил проблема с перката, че в морга "италианеца" ми искат 120лв за перките, тия не познават парите Дадоха ми акъл да взема бинт и някакво двукомпонентно лепило, в случая епоксидно лепило, мотае се с бинта нещо като армировка да се направи и след това се плеска с лепилото, но си мисля, тая спойка колко ще държи на температура при положение, че колектора е буквално на милиметри от пласмасата ??, най вероятно ще се взима термолента, за да намаля жегата и след това ще мисля за лепенето, че тая изгораля пласмаса вече пробвах с локтайт и нищо не става, просто докато е студено лепилото държи и като покарам колата и позагрее и се разлепва все едно не е лепено ?Някой да даде друг акъл как да си залепя пласмасата на перката ?punto HGT
Коментар
-
Незнам какво ще разбие, но за сега ще си е побългарена работата /още не съм го направил, само съм купил бинта и лепилото/ и за да не говоря само приказки ето няколко снимки, които направих преди малко да ми видите резила горната част на корпуса, даже личи където съм го мазал с локтайта, дето уж залепва и ония с обувките за тавана Долната счупена част до колкото се вижда:Тръбата на 3-ти цилиндър минаваща на има няма 5мм от корпуса на перката, тия пичове имам чувството, че са го правили тоя колектор колкото да пасне на главата, от там нататък къде ще опре май им е било през ....... Тръбата на първи цилиндър минава на 5мм над тръбичката на климатика:Снимка как стои самия колектор спрямо всичко останало, ако има вариант да изтегля целия радиатор заедно с перките на 1-2см напред пак ще е в голям плюс, тия дена ще видя да си поръчам една керамична термолента до 1200 градуса и ще се мотае по нататък:punto HGT
Коментар
-
Перката наистина можеш да я разбалансираш, може да се пробва с пластмасова заварка, но трябва да се запили и изшкури за да не бие. Това го пробвай като последен опит, преди да си купиш "нова"малко и аз да се запиша, приключих с пролетното почистване, като боядисах на ново дръжките за отваряне и затваряне на вратите и топката на скоростният лостсъщо така свалих задният пепелник като ще боядисам и негоа тук един АД изпотих се няколко пъти докато прибера цд-тоза сега това, тези дни и на сглобеният салон
Коментар
-
СД-то долу ли си го преместил, защото по принцип там стои сд-чейнджъра ?. аз там си бухнах уредите за маслото и волтметъра, мястото просто е идеално за тях Горе на мястото на СД-то какво ще монтираш ?? или май беше с някакво ДВД ??Перката ще видим какво ще става, може в събота да се сваля и ако си взема термолента до тогава да ги направя на един път и с колектора.punto HGT
Коментар
-
Не знам как ще успееш да го увиеш на място преди години и аз тръгнах със същата идея в един съботен ден и след малко умуване го свалих От прочетеното разбрах че перката ти е счупена, дефакто само дифузьора, който го играе и основа за перката виждам счупен на снимките'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
S.W.A.T. написа:Не знам как ще успееш да го увиеш на място преди години и аз тръгнах със същата идея в един съботен ден и след малко умуване го свалих От прочетеното разбрах че перката ти е счупена, дефакто само дифузьора, който го играе и основа за перката виждам счупен на снимкитеpunto HGT
Коментар
-
_power_ написа:Аз се чудя... при намаляване на ниска предавка не се ли бие колектора в дифузьора ? в смисъл мотора все пак се местиpunto HGT
Коментар
-
иии още един съвет... направо перка от туинго много по ’’тънка е’’ + сигурно се намира за 20лв Стоил преди беше слагал на едно типо 2.0 16 турбоSedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар