Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто HGT ново начало

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вчера поредната футболна драма:тръгвам да слагам шайбата и се оказа, че на пунтото също е алуминиева и даже има и гумена част, тоест най вероятно е и демферна, кантар нямах за да ги премеря самите ролки, но така на ръка разликата е малка, смисъл оригиналната на пунтото е малко по тежка, поради което се отказах да я слагам тая шайба и другата седмица ще я пращам обратно към Ферариста. Ако някой има мерак да слага такава шайба цената за София е 95лв, неупотребявана и неслагана, на мен с еконта ми стъпи на 102лв, ако до другата седмица няма мераклии я пращам обратно Смених жилата на ръчната спирачка, че старите съвсем се бяха напукали и покрай това смених и задните накладки - марка Ferodo Монтирах и изпускателния колекторДо тука с хубавите новини:1. Покрай тоя колектор и понеже е малко по обемист от оригиналния от толко напъни да го мушнеме счупихме едната перка на водния радиатор, сега ще търся перки или с нещо да се залепи старата, пробвах с локтайт, но държа точно един ден и пак се разлепи. Тръбата на трети цилиндър минава на 5мм от едната перка, а на първи цилиндър на 5мм от тръбата на климатика, няма по тесен моторен отсег от тоя на пунтото Май ще го мотая тоя колектор с лента, че лятото да не се запаля някъде с тия пласмасови перки.2. Оказа се, че болта на паразитната ролка на пистовия ремък е превъртял и няма стягане, от където пистовия ремък още като завъртя на стартер и тръгва да го плюе, голяма драма, минахме с метчик да оправим резбата, но ефекта беше нулев - решението - ролката отпадна, купих един ремък на 1390мм /стария беше към 1800 и нещо мм/ и за момента минавам без тая тъпа ролка. В момента ремъка минава на около 50% през шайбата на коленовия вал, а с ролката която махнахме минаваше на около 70-80% през шайбата, пробвах на ръчка, на климатик и т.н., няма присвирване няма нищо, всичко е ток, мисля изобщо да не се занимавам с тая ролка.3. За капак на всички ядове крушката на късите на левия фар изгоря, че и там си счупих пръстите докато бръкна и я сменя.Голям ден беше петък, надявам се повече да не ми се повтаря такъв ден.Сега остана да събирам някой лев и да бягам за чип, после дино и да видя дали съм докарал поне заводските коне на тая кола
    punto HGT

    Коментар


      Перката я смени а не я лепи за да не правиш и радиатор
      Sedicivalvole (Racing Rosso)now
      GTV 2.0 (612 A)now
      E60 530D now.. hate it big time :D
      Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
      Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

      Коментар


        _power_ написа:
        Перката я смени а не я лепи за да не правиш и радиатор
        Първо ще видя дали мога да си намеря, после ще видя дали има вариант радиатора заедно с перките да мине малко напред към бронята за да е максимално далече от колектора, ако не ще мина на вариант с термолента, но мотаене на място, че втори път не мисля да го свалям тоя колектор.
        punto HGT

        Коментар


          Пак много прах :D Още не съм оправил проблема с перката, че в морга "италианеца" ми искат 120лв за перките, тия не познават парите Дадоха ми акъл да взема бинт и някакво двукомпонентно лепило, в случая епоксидно лепило, мотае се с бинта нещо като армировка да се направи и след това се плеска с лепилото, но си мисля, тая спойка колко ще държи на температура при положение, че колектора е буквално на милиметри от пласмасата ??, най вероятно ще се взима термолента, за да намаля жегата и след това ще мисля за лепенето, че тая изгораля пласмаса вече пробвах с локтайт и нищо не става, просто докато е студено лепилото държи и като покарам колата и позагрее и се разлепва все едно не е лепено ?Някой да даде друг акъл как да си залепя пласмасата на перката ?
          punto HGT

          Коментар


            като цяло има голям риск да я разбалансираш много и да ти разбие лагера в близко бъдеще
            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
            '97 Coupe 16VT 262WHP+

            Коментар


              Незнам какво ще разбие, но за сега ще си е побългарена работата /още не съм го направил, само съм купил бинта и лепилото/ и за да не говоря само приказки ето няколко снимки, които направих преди малко да ми видите резила горната част на корпуса, даже личи където съм го мазал с локтайта, дето уж залепва и ония с обувките за тавана Долната счупена част до колкото се вижда:Тръбата на 3-ти цилиндър минаваща на има няма 5мм от корпуса на перката, тия пичове имам чувството, че са го правили тоя колектор колкото да пасне на главата, от там нататък къде ще опре май им е било през ....... Тръбата на първи цилиндър минава на 5мм над тръбичката на климатика:Снимка как стои самия колектор спрямо всичко останало, ако има вариант да изтегля целия радиатор заедно с перките на 1-2см напред пак ще е в голям плюс, тия дена ще видя да си поръчам една керамична термолента до 1200 градуса и ще се мотае по нататък:
              punto HGT

              Коментар


                Перката наистина можеш да я разбалансираш, може да се пробва с пластмасова заварка, но трябва да се запили и изшкури за да не бие. Това го пробвай като последен опит, преди да си купиш "нова"малко и аз да се запиша, приключих с пролетното почистване, като боядисах на ново дръжките за отваряне и затваряне на вратите и топката на скоростният лостсъщо така свалих задният пепелник като ще боядисам и негоа тук един АД изпотих се няколко пъти докато прибера цд-тоза сега това, тези дни и на сглобеният салон

                Коментар


                  СД-то долу ли си го преместил, защото по принцип там стои сд-чейнджъра ?. аз там си бухнах уредите за маслото и волтметъра, мястото просто е идеално за тях Горе на мястото на СД-то какво ще монтираш ?? или май беше с някакво ДВД ??Перката ще видим какво ще става, може в събота да се сваля и ако си взема термолента до тогава да ги направя на един път и с колектора.
                  punto HGT

                  Коментар


                    горе ми е екранчето, долу е двд-то

                    Коментар


                      Не знам как ще успееш да го увиеш на място преди години и аз тръгнах със същата идея в един съботен ден и след малко умуване го свалих От прочетеното разбрах че перката ти е счупена, дефакто само дифузьора, който го играе и основа за перката виждам счупен на снимките
                      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                      '97 Coupe 16VT 262WHP+

                      Коментар


                        Аз се чудя... при намаляване на ниска предавка не се ли бие колектора в дифузьора ? в смисъл мотора все пак се мести
                        Sedicivalvole (Racing Rosso)now
                        GTV 2.0 (612 A)now
                        E60 530D now.. hate it big time :D
                        Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
                        Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

                        Коментар


                          S.W.A.T. написа:
                          Не знам как ще успееш да го увиеш на място преди години и аз тръгнах със същата идея в един съботен ден и след малко умуване го свалих От прочетеното разбрах че перката ти е счупена, дефакто само дифузьора, който го играе и основа за перката виждам счупен на снимките
                          Със сигурност ще се сваля, на място нищо няма да може да се направи, то тия тръби на колектора си пречат доста, съжалявам ако не съм се изразил разбираемо, но перката се върти и няма никакъв проблем с нея, самия корпус около нея, това което се вижда на снимките е счупено, самата перка/витло е бомба
                          punto HGT

                          Коментар


                            _power_ написа:
                            Аз се чудя... при намаляване на ниска предавка не се ли бие колектора в дифузьора ? в смисъл мотора все пак се мести
                            Като се свалят перките и се залепи корпуса /май се казва дифузьор и аз незнам/ ще се види на място колко е разстоянието м/у него и тръбата на 3-ти цилиндър и ако може ще преместя целия радиатор барабар с перките напред към бронията, или ако не ще го пристегна примерно със свински опашки, защото в крайна сметка и самия радиатор не е на твърда връзка, а ми е монтиран оригинално на 2 тампона, тоест и той играе с някакви милиметри напред назад.
                            punto HGT

                            Коментар


                              аз за лепенето да се включа- пласмасова заварка и ще забравиш проблемите(от "майстори" с поялници бягай на далеч

                              Коментар


                                иии още един съвет... направо перка от туинго много по ’’тънка е’’ + сигурно се намира за 20лв Стоил преди беше слагал на едно типо 2.0 16 турбо
                                Sedicivalvole (Racing Rosso)now
                                GTV 2.0 (612 A)now
                                E60 530D now.. hate it big time :D
                                Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
                                Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

                                Коментар

                                Working...
                                X