Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто HGT ново начало

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    kaci написа:
    Наистина ли поне не "челоса" (шлайфа) главата преди да я качиш
    Не съм я челосвал, човека я е челосал преди 3000км, когато е правил обслужването на главата, минах само с хубаво зачистване и качване на блока.S_BANKOV, нямам идея за датчиците ?
    punto HGT

    Коментар


      didich написа:
      Не съм я челосвал, човека я е челосал преди 3000км, когато е правил обслужването на главата, минах само с хубаво зачистване и качване на блока.
      Дали ?
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        Абе момци, ако главата има минати 500м и се свали пак ли трябва да се шлайфа .... и така ако сваля главата 5 пъти през 50м и се шлайфа всеки път то от тая глава ще става ли нещо на 6-тия път ??Значи какво излиза, сглобил съм си колата от скрапа и за това сега ми подскачат оборотите, мерси за помоща вече знам от какво си скапах мотора ....
        punto HGT

        Коментар


          Ами сам каза, че продавача не си вдига телефона
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            emzo написа:
            Ами сам каза, че продавача не си вдига телефона
            Явно съм прекалено доверчив човек
            punto HGT

            Коментар


              didich написа:
              ........ мерси за помоща вече знам от какво си скапах мотора ....
              Едва ли Дано поне си разбрал, че каквото сам си направиш и жена не може да ти го направи.Явно при благи монтьори ходиш, защото ако аз ти правя колата и откажеш ревизия и шлайф на главата преди монтаж - директно с колата и главата навън, ама нали все знаете и като клиенти все сте прави.........

              Коментар


                Каци, човека 100 пъти ми потвърди по телефона, че главата е след ремонт и няма нужда да я шлайфам, че е сменил гумички, припаснал клапани и т.н., увери ме, че няма нужда да я шлайфам, защото е хвърлил лагери още докато е разработвал мотора, дали е на 1000 или 3000км мисля не е толкова важно, а е хвърлил лагери, защото му се е запушила маслената помпа и е приключил, толкоз с обясненията.
                punto HGT

                Коментар


                  Ти си наивен, монтьора ти и той наивен....Провала е бил очеваден още в самото начало, ама......Аз написах каквото мислех и отсега нататък ще се отдам само на забавление четейки темата. Лошото само е, че на теб ще ти коства пари, време и нерви.

                  Коментар


                    Колата си върви добре, лятото ще я кача на дино и ще видя какво ще покаже, ако е под заводските коне ще го мисля, може да изпратя главата да я пипне някой, който не прави портване за сефте, да я коригира и донаправи ако е необходимо, ще си замеря и валовете за да се види дали няма някакво износване и специално за теб Каци ще я мина на шлайф С най добри чувства, но Моля да не си поставяме квалификации, ти предполагам от както си се родил всичко правиш без грешка и от първия път, пожелавам ти да я караш за напред все така и ти пожелавам приятно забавление с темата "punto hgt"
                    punto HGT

                    Коментар


                      Принципно една глава веднъж стегната за блока , след свалянето и дори и да се монтира пак на този блок се челосвадругите екстри са пасване на клапани , ако не нуждае може и смяна на легла ако е много хлътнал , водачи и гумички .това е необходимо една глава да стане перфектна Така са ме учили мен
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        Така е прави сте, след стягането всеки болт, който носи на тонове мачка главата и при сваляне, даже и да не е палена колата пак трябва да се шлайфа, но за момента така ще карам, докато не разбера къде съм с конските сили, ако е под 131к.с. сваляне и оправяне както си пише по книгите, ако е над 131к.с. май няма да има смисъл да си създавам излишни главоболия , а и винаги мога да си кача обратно мойта глава, тя е правена преди 4000-5000км, само ще и трябва челосване и съм в джаза.
                        punto HGT

                        Коментар


                          Не ми отговори за датчика, дали са еднакви твоя и този на колата от която си взел главата? И кой датчик си ползвал ?
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            главата не е нужно да се "челоства" има си допуски при които може да не се пипаняма как да сложи друг датчик защото хитачито ползва датчик със специфична букса, по правилно е да питаш за ангренажното колелообаче така като чета, има вероятност скоро да се оплачеш от изгорял клапан, просто при обработка тази глава е доста капризнаи това, че са сложени валове с по-голям лифт допълнително прави нещата по-капризни

                            Коментар


                              Банков, главата е свалена от пунто хгт, просто са и монтирани едни валове от алфа, толкоз, нищо друго не е слагано от друг модел мотор, вчера пак звънях на господина, но не си вдига телефона, не го знам какво работи, може и някакви нощни смени да кара и през деня да спи, нямам идея ??, ето му обявата от мобилето http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=5le3i6 , ако някой иска да пробва да му звънне и да го разпита какво и как и защо не си вдига телефона ?Днес ми пристигнаха иридиевите свещи и вече са на колата , мотора не се оплаква hf hpe, благодаря за инфото, за валовете, че са с по голям лифт знам от същия човек, който ми продаде главата, предполагам, че след като ги е сменил е имал възможност да ги сравни с оригиналните, но това само като предположение от моя страна, също каза, че при алфа валовете на 1,8 и 2,0 са едни и същи, както и при 1,4 и 1,6 мотора, като на пунтото валовете били еднакви с тези на 1,4 и 1,6 и монтирайки валовете от по големите мотори се постигало по добра динамика в целия диапазон от обороти, тука да не изляза пак наивен, но цитирам думите на човека така както ми ги обясни по телефона, докато още бяхме в преговори за главата.Вчера като гледахме смесите с WhitePower, той спомена, че може въпросните валове освен да са с по голям лифт да имат и някаква разлика в градусите, за съжаление аз нямам спесификациите на двата вида валове и нямам идея дали в действителност само това са им разликите, единствения вариант за който се сещам е да сваля валовете от двете глави и ако има вариант по някакъв начин да се сравнят, но това в момента няма как да го направя, защото мисля да продължа да си карам така колата, докато не я замеря на дино, както писах в по горния пост. Надявам се да нямам проблем с изгорели клапани, но ако стане да става, божа работа п.п. мисля да замеря и компресията за да видя какво ще покаже, но ще видя кога
                              punto HGT

                              Коментар


                                didich написа:
                                п.п. мисля да замеря и компресията за да видя какво ще покаже, но ще видя кога
                                Ама ти не си ли досега
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X