kaci написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Абе момци, ако главата има минати 500м и се свали пак ли трябва да се шлайфа .... и така ако сваля главата 5 пъти през 50м и се шлайфа всеки път то от тая глава ще става ли нещо на 6-тия път ??Значи какво излиза, сглобил съм си колата от скрапа и за това сега ми подскачат оборотите, мерси за помоща вече знам от какво си скапах мотора ....punto HGT
Коментар
-
didich написа:........ мерси за помоща вече знам от какво си скапах мотора ....
Коментар
-
Каци, човека 100 пъти ми потвърди по телефона, че главата е след ремонт и няма нужда да я шлайфам, че е сменил гумички, припаснал клапани и т.н., увери ме, че няма нужда да я шлайфам, защото е хвърлил лагери още докато е разработвал мотора, дали е на 1000 или 3000км мисля не е толкова важно, а е хвърлил лагери, защото му се е запушила маслената помпа и е приключил, толкоз с обясненията.punto HGT
Коментар
-
Колата си върви добре, лятото ще я кача на дино и ще видя какво ще покаже, ако е под заводските коне ще го мисля, може да изпратя главата да я пипне някой, който не прави портване за сефте, да я коригира и донаправи ако е необходимо, ще си замеря и валовете за да се види дали няма някакво износване и специално за теб Каци ще я мина на шлайф С най добри чувства, но Моля да не си поставяме квалификации, ти предполагам от както си се родил всичко правиш без грешка и от първия път, пожелавам ти да я караш за напред все така и ти пожелавам приятно забавление с темата "punto hgt"punto HGT
Коментар
-
Принципно една глава веднъж стегната за блока , след свалянето и дори и да се монтира пак на този блок се челосвадругите екстри са пасване на клапани , ако не нуждае може и смяна на легла ако е много хлътнал , водачи и гумички .това е необходимо една глава да стане перфектна Така са ме учили менPower Under Pressure
Коментар
-
Така е прави сте, след стягането всеки болт, който носи на тонове мачка главата и при сваляне, даже и да не е палена колата пак трябва да се шлайфа, но за момента така ще карам, докато не разбера къде съм с конските сили, ако е под 131к.с. сваляне и оправяне както си пише по книгите, ако е над 131к.с. май няма да има смисъл да си създавам излишни главоболия , а и винаги мога да си кача обратно мойта глава, тя е правена преди 4000-5000км, само ще и трябва челосване и съм в джаза.punto HGT
Коментар
-
главата не е нужно да се "челоства" има си допуски при които може да не се пипаняма как да сложи друг датчик защото хитачито ползва датчик със специфична букса, по правилно е да питаш за ангренажното колелообаче така като чета, има вероятност скоро да се оплачеш от изгорял клапан, просто при обработка тази глава е доста капризнаи това, че са сложени валове с по-голям лифт допълнително прави нещата по-капризни
Коментар
-
Банков, главата е свалена от пунто хгт, просто са и монтирани едни валове от алфа, толкоз, нищо друго не е слагано от друг модел мотор, вчера пак звънях на господина, но не си вдига телефона, не го знам какво работи, може и някакви нощни смени да кара и през деня да спи, нямам идея ??, ето му обявата от мобилето http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=5le3i6 , ако някой иска да пробва да му звънне и да го разпита какво и как и защо не си вдига телефона ?Днес ми пристигнаха иридиевите свещи и вече са на колата , мотора не се оплаква hf hpe, благодаря за инфото, за валовете, че са с по голям лифт знам от същия човек, който ми продаде главата, предполагам, че след като ги е сменил е имал възможност да ги сравни с оригиналните, но това само като предположение от моя страна, също каза, че при алфа валовете на 1,8 и 2,0 са едни и същи, както и при 1,4 и 1,6 мотора, като на пунтото валовете били еднакви с тези на 1,4 и 1,6 и монтирайки валовете от по големите мотори се постигало по добра динамика в целия диапазон от обороти, тука да не изляза пак наивен, но цитирам думите на човека така както ми ги обясни по телефона, докато още бяхме в преговори за главата.Вчера като гледахме смесите с WhitePower, той спомена, че може въпросните валове освен да са с по голям лифт да имат и някаква разлика в градусите, за съжаление аз нямам спесификациите на двата вида валове и нямам идея дали в действителност само това са им разликите, единствения вариант за който се сещам е да сваля валовете от двете глави и ако има вариант по някакъв начин да се сравнят, но това в момента няма как да го направя, защото мисля да продължа да си карам така колата, докато не я замеря на дино, както писах в по горния пост. Надявам се да нямам проблем с изгорели клапани, но ако стане да става, божа работа п.п. мисля да замеря и компресията за да видя какво ще покаже, но ще видя когаpunto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар