Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто HGT ново начало

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Kaci, нормално да изглежда така при положение, че не си знае километрите, на които е била на мотора , докато другата е на има няма 30-40 000 километра, но не ми харесва, защото поне да си бяха направили труда да и сложат пъпки като на оригиналната за да може човек да си види до къде е с маслото или предполагам, че на тази от мареата би следвало да е на средата на пръчката ??S.W.A.T., при теб във високи обороти как беше преди да смениш дюзите, защото при мен след като обортомера мине 2000 оборота и няма помен от придърпване, подскачане и т.н., тоест всичко е тип топ.Днес взех стъпково моторче за проба барабар със цялата дроселова клапа, но не остана време да го сменя или по скоро не успях да развъртя двете винчета, с които се закрепва, Дани явно е много здрав в ръцете Проверих и колко струва ново стъпково моторче и ми стана лошо, първо че го няма и е само на поръчка, второ цената, която ми обявиха беше 270лв
    punto HGT

    Коментар


      didich написа:
      Kaci, нормално да изглежда така при положение, че не си знае километрите, на които е била на мотора , докато другата е на има няма 30-40 000 километра, но не ми харесва, защото поне да си бяха направили труда да и сложат пъпки като на оригиналната за да може човек да си види до къде е с маслото или предполагам, че на тази от мареата би следвало да е на средата на пръчката ??
      Какво значение имат километрите за щеката

      Коментар


        Ами все пак е метал и му влиае топло-студено, доста цикли топло-студено е видяла най вероятно, едва ли мотора от който я свалих е на по малко от 200 000км, докато другата я купих чисто нова преди около 4 години, нормално да изглежда по добре.
        punto HGT

        Коментар


          Аз открих начин пунтото да тръгне по-добре. След много опити да докарам още 20-30 конски сили и с помоща на един приятел получих просветление и то е 2000 16V Turbo :D От другата седмица си пускам един филм и влизам в него. Надявам се до края на март да съм с новия мотор. Ще помоля някой ако е запознат какви промени трябва да се направят да ги сподели с мен, че да не се мъча много.

          Коментар


            didich написа:
            Kaci, нормално да изглежда така при положение, че не си знае километрите, на които е била на мотора , докато другата е на има няма 30-40 000 километра, но не ми харесва, защото поне да си бяха направили труда да и сложат пъпки като на оригиналната за да може човек да си види до къде е с маслото или предполагам, че на тази от мареата би следвало да е на средата на пръчката ??S.W.A.T., при теб във високи обороти как беше преди да смениш дюзите, защото при мен след като обортомера мине 2000 оборота и няма помен от придърпване, подскачане и т.н., тоест всичко е тип топ.Днес взех стъпково моторче за проба барабар със цялата дроселова клапа, но не остана време да го сменя или по скоро не успях да развъртя двете винчета, с които се закрепва, Дани явно е много здрав в ръцете Проверих и колко струва ново стъпково моторче и ми стана лошо, първо че го няма и е само на поръчка, второ цената, която ми обявиха беше 270лв
            При мен преди чистенето проблема беше на около 2500 оборота във високите нямаше разлика, до 7200 на смърт, след чистенето започна да пали по трудно топла и след 5-6 месеца започна да накъсва на около 3000 и смених дюзите
            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
            '97 Coupe 16VT 262WHP+

            Коментар


              biankov, колегата riot слага 2,0 16VT, в пунто МК2 1,2 16VS.W.A.T., инжекторите ги изключвам, защото ако беше от тях на газ би трябвало всичко да е ок, но същото го има и на газ, макар и по малко изразено при работа на място Днес монтирах стъпково моторче от друго пунто хгт и ефекта беше нулев, на майсторите им свършиха идеите, а на мен нервите, освен да приема, че кола с пилена глава и други валове работи нормално като подскача на място и придърпва до 2000 оборота , интересно е, че проблема се появи след като се сложи въпросната глава, тоест преди това всичко беше ОК, логично би било в главата да е проблема, но сега нямам нерви да се занимавам с нея, ще я покарам така колата и може като затопли ако случайно не се оправи от само себе си да си монтирам мойта си глава и да не се занимавам повече с псевдо тунинг и съмнителни части от мотори продавани от разни търгашчета решили да си разпродават тунинг изпълненията що ли не послушах майсторчето да си рециклирам само вариатора и да не се занимавам с глупости, ама пусти мерак м....му мръсна .....
              punto HGT

              Коментар


                я обясни какъв е проблема че изчетох 3 страници и не разбрах какъв ти е проблема а а темата е 38
                Power Under Pressure

                Коментар


                  Мотор след основен ремонт, грешки след оправяне на буксата за обратните бензинови пари от вчера на диагностика 0 /нула/, всички параметри при диагностика на запален мотор в норма, няма за какво да се хванеш, колата я гледа колегата BO и Дани от Дружба.Колата е с глава от пунто хгт портната само от към всмукателния колектор, с валове от алфа 2,0 16V /по думите на човека от който я купих/, зацепена с пети за 2,0 16V.Оплаквания - на празен ход подскача, неравномерна работа и до 2000 оборота на по висока скорост придърпва, това се случва след качване на гореописаната глава, диагностика е правена 2 пъти след качване на главата, преди качване на главата тези симптони ги нямаше. Правени неща с цел подобрение - чистене на стъпков мотор и последваща проба с друг такъв - ефект нула и монтаж на 4 свещи NGK BKR6EKC - ефект нула.
                  punto HGT

                  Коментар


                    я се обади да закачим широколентовата сонда и да видим горивото как е
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      WhitePower написа:
                      я се обади да закачим широколентовата сонда и да видим горивото как е
                      Ще ти се обадя утре /понеделник/, че съм почивка и ще се разберем , макар че по ламбда сондата гледано всичко е ОК.
                      punto HGT

                      Коментар


                        didich написа:
                        WhitePower написа:
                        я се обади да закачим широколентовата сонда и да видим горивото как е
                        Ще ти се обадя утре /понеделник/, че съм почивка и ще се разберем , макар че по ламбда сондата гледано всичко е ОК.
                        Въпроса е не какво си мисли твоята ламбда сонда какво е а какво е реално на изхода
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          didich написа:
                          Мотор след основен ремонт, грешки след оправяне на буксата за обратните бензинови пари от вчера на диагностика 0 /нула/, всички параметри при диагностика на запален мотор в норма, няма за какво да се хванеш, колата я гледа колегата BO и Дани от Дружба.Колата е с глава от пунто хгт портната само от към всмукателния колектор, с валове от алфа 2,0 16V /по думите на човека от който я купих/, зацепена с пети за 2,0 16V.Оплаквания - на празен ход подскача, неравномерна работа и до 2000 оборота на по висока скорост придърпва, това се случва след качване на гореописаната глава, диагностика е правена 2 пъти след качване на главата, преди качване на главата тези симптони ги нямаше. Правени неща с цел подобрение - чистене на стъпков мотор и последваща проба с друг такъв - ефект нула и монтаж на 4 свещи NGK BKR6EKC - ефект нула.
                          Като си сменил валовете, твоя вариатор ли сложи или вариатора от новите валове? Може да бъркам, но ми се струва, че мотора се държи точно като мотор с разместено газоразпределение.

                          Коментар


                            Главата си дойде оборудване с валове, водна помпа, че даже и със свещи, тоест не съм разглобявал нищо, просто се замениха двете глави и толкоз, само си монтирах моя метален всмукател, защото газаджиите там са дупчили за да се включат с газта.Вчера закачихме широколентовата с WhitePower, смесите на бензин са ОК, на газ малко беднее във високите, но е обяснимо, защото не съм ходил при газаджиите за донастройка, след като правих ремонта. За съжаление нали все се бърза новата глава не съм я тествал дали изпуска някой клапан и т.н., а и човека от който я купих каза, че е на 3000км след профилактика и няма нужда да я проверявам.Следващото нещо, което ще се прави е да я кача на дино, но ще е като затопли най вероятно за да видя тоя мотор ще си изкарали заводските коне
                            punto HGT

                            Коментар


                              Наистина ли поне не "челоса" (шлайфа) главата преди да я качиш

                              Коментар


                                А да питам алфата и пунтото с един и същ датчик на разпределителните валове ли са?
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X