Kaci, нормално да изглежда така при положение, че не си знае километрите, на които е била на мотора , докато другата е на има няма 30-40 000 километра, но не ми харесва, защото поне да си бяха направили труда да и сложат пъпки като на оригиналната за да може човек да си види до къде е с маслото или предполагам, че на тази от мареата би следвало да е на средата на пръчката ??S.W.A.T., при теб във високи обороти как беше преди да смениш дюзите, защото при мен след като обортомера мине 2000 оборота и няма помен от придърпване, подскачане и т.н., тоест всичко е тип топ.Днес взех стъпково моторче за проба барабар със цялата дроселова клапа, но не остана време да го сменя или по скоро не успях да развъртя двете винчета, с които се закрепва, Дани явно е много здрав в ръцете Проверих и колко струва ново стъпково моторче и ми стана лошо, първо че го няма и е само на поръчка, второ цената, която ми обявиха беше 270лв
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
didich написа:Kaci, нормално да изглежда така при положение, че не си знае километрите, на които е била на мотора , докато другата е на има няма 30-40 000 километра, но не ми харесва, защото поне да си бяха направили труда да и сложат пъпки като на оригиналната за да може човек да си види до къде е с маслото или предполагам, че на тази от мареата би следвало да е на средата на пръчката ??
Коментар
-
Аз открих начин пунтото да тръгне по-добре. След много опити да докарам още 20-30 конски сили и с помоща на един приятел получих просветление и то е 2000 16V Turbo :D От другата седмица си пускам един филм и влизам в него. Надявам се до края на март да съм с новия мотор. Ще помоля някой ако е запознат какви промени трябва да се направят да ги сподели с мен, че да не се мъча много.
Коментар
-
didich написа:Kaci, нормално да изглежда така при положение, че не си знае километрите, на които е била на мотора , докато другата е на има няма 30-40 000 километра, но не ми харесва, защото поне да си бяха направили труда да и сложат пъпки като на оригиналната за да може човек да си види до къде е с маслото или предполагам, че на тази от мареата би следвало да е на средата на пръчката ??S.W.A.T., при теб във високи обороти как беше преди да смениш дюзите, защото при мен след като обортомера мине 2000 оборота и няма помен от придърпване, подскачане и т.н., тоест всичко е тип топ.Днес взех стъпково моторче за проба барабар със цялата дроселова клапа, но не остана време да го сменя или по скоро не успях да развъртя двете винчета, с които се закрепва, Дани явно е много здрав в ръцете Проверих и колко струва ново стъпково моторче и ми стана лошо, първо че го няма и е само на поръчка, второ цената, която ми обявиха беше 270лв'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
biankov, колегата riot слага 2,0 16VT, в пунто МК2 1,2 16VS.W.A.T., инжекторите ги изключвам, защото ако беше от тях на газ би трябвало всичко да е ок, но същото го има и на газ, макар и по малко изразено при работа на място Днес монтирах стъпково моторче от друго пунто хгт и ефекта беше нулев, на майсторите им свършиха идеите, а на мен нервите, освен да приема, че кола с пилена глава и други валове работи нормално като подскача на място и придърпва до 2000 оборота , интересно е, че проблема се появи след като се сложи въпросната глава, тоест преди това всичко беше ОК, логично би било в главата да е проблема, но сега нямам нерви да се занимавам с нея, ще я покарам така колата и може като затопли ако случайно не се оправи от само себе си да си монтирам мойта си глава и да не се занимавам повече с псевдо тунинг и съмнителни части от мотори продавани от разни търгашчета решили да си разпродават тунинг изпълненията що ли не послушах майсторчето да си рециклирам само вариатора и да не се занимавам с глупости, ама пусти мерак м....му мръсна .....punto HGT
Коментар
-
Мотор след основен ремонт, грешки след оправяне на буксата за обратните бензинови пари от вчера на диагностика 0 /нула/, всички параметри при диагностика на запален мотор в норма, няма за какво да се хванеш, колата я гледа колегата BO и Дани от Дружба.Колата е с глава от пунто хгт портната само от към всмукателния колектор, с валове от алфа 2,0 16V /по думите на човека от който я купих/, зацепена с пети за 2,0 16V.Оплаквания - на празен ход подскача, неравномерна работа и до 2000 оборота на по висока скорост придърпва, това се случва след качване на гореописаната глава, диагностика е правена 2 пъти след качване на главата, преди качване на главата тези симптони ги нямаше. Правени неща с цел подобрение - чистене на стъпков мотор и последваща проба с друг такъв - ефект нула и монтаж на 4 свещи NGK BKR6EKC - ефект нула.punto HGT
Коментар
-
didich написа:WhitePower написа:я се обади да закачим широколентовата сонда и да видим горивото как еPower Under Pressure
Коментар
-
didich написа:Мотор след основен ремонт, грешки след оправяне на буксата за обратните бензинови пари от вчера на диагностика 0 /нула/, всички параметри при диагностика на запален мотор в норма, няма за какво да се хванеш, колата я гледа колегата BO и Дани от Дружба.Колата е с глава от пунто хгт портната само от към всмукателния колектор, с валове от алфа 2,0 16V /по думите на човека от който я купих/, зацепена с пети за 2,0 16V.Оплаквания - на празен ход подскача, неравномерна работа и до 2000 оборота на по висока скорост придърпва, това се случва след качване на гореописаната глава, диагностика е правена 2 пъти след качване на главата, преди качване на главата тези симптони ги нямаше. Правени неща с цел подобрение - чистене на стъпков мотор и последваща проба с друг такъв - ефект нула и монтаж на 4 свещи NGK BKR6EKC - ефект нула.
Коментар
-
Главата си дойде оборудване с валове, водна помпа, че даже и със свещи, тоест не съм разглобявал нищо, просто се замениха двете глави и толкоз, само си монтирах моя метален всмукател, защото газаджиите там са дупчили за да се включат с газта.Вчера закачихме широколентовата с WhitePower, смесите на бензин са ОК, на газ малко беднее във високите, но е обяснимо, защото не съм ходил при газаджиите за донастройка, след като правих ремонта. За съжаление нали все се бърза новата глава не съм я тествал дали изпуска някой клапан и т.н., а и човека от който я купих каза, че е на 3000км след профилактика и няма нужда да я проверявам.Следващото нещо, което ще се прави е да я кача на дино, но ще е като затопли най вероятно за да видя тоя мотор ще си изкарали заводските конеpunto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар