Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто HGT ново начало

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Преди малко ми се обади майсторчето, зацепил е с петите от алфата, но ми каза, че разликата спрямо петите от 1,8 за пунтото са толко малки, че валовете са мръднали с няма и 1мм "навън" ??, довечера ще ходя да я пална и да видя какво е положението, с толко малка разлика незнам дали ще има подобрение, по-скоро съм песимист спрямо ефекта от цялата работа с презацепването, но ще видим По какво може да се определи и разбере дали действително валовете са от алфа 2,0 16V, някой има ли идея или трябва да се свалят и да се сравнят с оригиналните от пунтото ??
    punto HGT

    Коментар


      Палнах я, разлика няма за съжаление, възможно ли е това да се получава от свещите, защото те с диагностика не могат да се хванат ??Май ще се събират и пари за дино замерване за да видя в крайна сметка от всичките интервенции, които направих по колата дали има нещо в + или положението е по зле от колкото в оригинален вид.Някой с пунто хгт в София да направим едно замерване
      punto HGT

      Коментар


        Здравейте колеги, поръчах на мойта "убавица" свещи BKR6EIX, но се оказа, че хората имат само 3 бройки, предлагат ми същите само че 7-ци /BKR7EIX/, тоест с едно число по студени, дали ще бъде удачно да взема по студени свещи, колата ще се кара на газ. Доста теми изчетох, че при каране на газ било добре да бъдат една идея по студени свещите, но дали е вярно нямам идея, зимата с тия по студени свещи като се пали на бензин дали няма да има драми ??Чух се и с майсторчето, който ми прави ремонтите по колата и каза да не взимам по студени свещи ??Дайте мнение, че трябва да кажа на хората до един час какво правим или да си чакам 6-ците, като им пристигне пратката ??
        punto HGT

        Коментар


          газ, мас, бензин, метан - BKR6EKC
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            emzo написа:
            газ, мас, бензин, метан - BKR6EKC
            Говорих и с Дани от Дружба преди малко, каза да не взимам нищо друго освен това, което си е дадено от завода като топлинно число, ще си чакам 6-ците, пък когато ги докарат
            punto HGT

            Коментар


              didich написа:
              emzo написа:
              газ, мас, бензин, метан - BKR6EKC
              Говорих и с Дани от Дружба преди малко, каза да не взимам нищо друго освен това, което си е дадено от завода като топлинно число, ще си чакам 6-ците, пък когато ги докарат
              Драго, имам 6 такива свещи от капата, ако ти трябват ще ти дам 4 евтино :D
              Lancia Kappa 2.0 20V & 20VT
              Fiat Punto 2, 1.2 60 hp
              Lada Samara 1.3, 65 hp parts&scrap

              Коментар


                Мерси, ще се набутам с едни 70-80лв, защото финансовия директор вкъщи/жената / ми одобри тоя разход
                punto HGT

                Коментар


                  Свалих си свещите от старата глава с идеята да ги монтирам да видя дали ще има някакво подобрение при работата на празен ход, но с учудване установих, че са NGK BKR5EK, а когато ги купих помня, че в магазина по кода на мотора ми казаха, че това са свещите за мен, че даже и по 11лв/бр ги плащах, но тогава не съм се и заглеждал какво слагам, просто ми трябваха свещи с които да заменя старите, предполагам, че са на около 10 000км каране на газ.Ето малко снимки:
                  Прикачени файлове
                  punto HGT

                  Коментар


                    Поредната футболна драма Свалих свещите и се оказа, че 3 от тях са BKR6EKC, това което дават за моя мотор, а 4-тата свещ се оказа триполюсна модел BKUR6ET-10 Сложих 5-ците, но промяна в работата на мотора нямаше, ще видя да си намеря една бройка от BKR6EKC и ще си сложа този модел свещи, докато пристигнат иридиевите.Другата седмица най вероятно ще мръдна до Дани от Дружба да видим какво може да се измисли и да се реши тоя непроятен момент с празния ход Ето една снимка на тези, които свалих
                    Прикачени файлове
                    punto HGT

                    Коментар


                      не очаквай чудеса от свещите, пикаещи дюзи ?
                      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                      '97 Coupe 16VT 262WHP+

                      Коментар


                        S.W.A.T. написа:
                        не очаквай чудеса от свещите, пикаещи дюзи ?
                        Днес махнах 5-ците, колегата lll /Люси/ ми подари една бройка BKR6EKC и вече съм с четири еднакви свещи, благодарско.Дюзите са чистени преди 2 години от Орлин, но ако е от дюзи си мисля, че като обърне на газ ще се оправи, но и на газ макар и по малко пак го има същия ефект, както и придърпването преди 2000 оборота, вече не мога да си карам нормално колата на 5-та с 30км/ч
                        punto HGT

                        Коментар


                          Днес бях при Дани от Дружба, осъмни се в стъпковия мотор, макар че на диагностиката всичко беше ОК, свали го, почисти го, запалихме и беше добре първите 10 секунди, чак се учудих, след това пак същата песен , оправихме и клапана за обратните бензинови пари, просто не беше закачена буксата , сега на диагностика не показва никакви грешки.Утре ще мръдна до Овча купел да пробвам едно стъпково моторче от пунто, което е пуснато на части и ще видя как е положението, ако се окаже това проблема ще бъде много добре, макар че преди да сменя главата не съм имал проблем, поне с придърпването на висока предавка в ниски обороти.
                          punto HGT

                          Коментар


                            Май писах, че ще пусна снимки на пръчките за маслото при един и същи мотор, но слагани при пунто и мареа, поне за такава ми беше продадена пръчката за мареата.Дясната е на пунто, лявата мареа
                            Прикачени файлове
                            punto HGT

                            Коментар


                              Лявата изглежда доста по маркова и е с накрайник като при мен.Другата изглежда като правена по трудово

                              Коментар


                                След като в Бургас ми изчистиха дюзите с времето започнаха да стават много зле нещата и много да предърпва, сложих някакви други втора ръка и след като и те не ми допаднаха сложих 280 кубикови от 2.0 16 и всичко заспа въпреки че дори и с минималното налягане на клапана идваше много гориво, но колата заработи гладко и равномерно както на място така и в движение... Просто споделям ...
                                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                                Коментар

                                Working...
                                X