Преди малко ми се обади майсторчето, зацепил е с петите от алфата, но ми каза, че разликата спрямо петите от 1,8 за пунтото са толко малки, че валовете са мръднали с няма и 1мм "навън" ??, довечера ще ходя да я пална и да видя какво е положението, с толко малка разлика незнам дали ще има подобрение, по-скоро съм песимист спрямо ефекта от цялата работа с презацепването, но ще видим По какво може да се определи и разбере дали действително валовете са от алфа 2,0 16V, някой има ли идея или трябва да се свалят и да се сравнят с оригиналните от пунтото ??
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Палнах я, разлика няма за съжаление, възможно ли е това да се получава от свещите, защото те с диагностика не могат да се хванат ??Май ще се събират и пари за дино замерване за да видя в крайна сметка от всичките интервенции, които направих по колата дали има нещо в + или положението е по зле от колкото в оригинален вид.Някой с пунто хгт в София да направим едно замерванеpunto HGT
Коментар
-
Здравейте колеги, поръчах на мойта "убавица" свещи BKR6EIX, но се оказа, че хората имат само 3 бройки, предлагат ми същите само че 7-ци /BKR7EIX/, тоест с едно число по студени, дали ще бъде удачно да взема по студени свещи, колата ще се кара на газ. Доста теми изчетох, че при каране на газ било добре да бъдат една идея по студени свещите, но дали е вярно нямам идея, зимата с тия по студени свещи като се пали на бензин дали няма да има драми ??Чух се и с майсторчето, който ми прави ремонтите по колата и каза да не взимам по студени свещи ??Дайте мнение, че трябва да кажа на хората до един час какво правим или да си чакам 6-ците, като им пристигне пратката ??punto HGT
Коментар
-
didich написа:emzo написа:газ, мас, бензин, метан - BKR6EKCLancia Kappa 2.0 20V & 20VT
Fiat Punto 2, 1.2 60 hp
Lada Samara 1.3, 65 hp parts&scrap
Коментар
-
Свалих си свещите от старата глава с идеята да ги монтирам да видя дали ще има някакво подобрение при работата на празен ход, но с учудване установих, че са NGK BKR5EK, а когато ги купих помня, че в магазина по кода на мотора ми казаха, че това са свещите за мен, че даже и по 11лв/бр ги плащах, но тогава не съм се и заглеждал какво слагам, просто ми трябваха свещи с които да заменя старите, предполагам, че са на около 10 000км каране на газ.Ето малко снимки:punto HGT
Коментар
-
Поредната футболна драма Свалих свещите и се оказа, че 3 от тях са BKR6EKC, това което дават за моя мотор, а 4-тата свещ се оказа триполюсна модел BKUR6ET-10 Сложих 5-ците, но промяна в работата на мотора нямаше, ще видя да си намеря една бройка от BKR6EKC и ще си сложа този модел свещи, докато пристигнат иридиевите.Другата седмица най вероятно ще мръдна до Дани от Дружба да видим какво може да се измисли и да се реши тоя непроятен момент с празния ход Ето една снимка на тези, които свалихpunto HGT
Коментар
-
S.W.A.T. написа:не очаквай чудеса от свещите, пикаещи дюзи ?punto HGT
Коментар
-
Днес бях при Дани от Дружба, осъмни се в стъпковия мотор, макар че на диагностиката всичко беше ОК, свали го, почисти го, запалихме и беше добре първите 10 секунди, чак се учудих, след това пак същата песен , оправихме и клапана за обратните бензинови пари, просто не беше закачена буксата , сега на диагностика не показва никакви грешки.Утре ще мръдна до Овча купел да пробвам едно стъпково моторче от пунто, което е пуснато на части и ще видя как е положението, ако се окаже това проблема ще бъде много добре, макар че преди да сменя главата не съм имал проблем, поне с придърпването на висока предавка в ниски обороти.punto HGT
Коментар
-
След като в Бургас ми изчистиха дюзите с времето започнаха да стават много зле нещата и много да предърпва, сложих някакви други втора ръка и след като и те не ми допаднаха сложих 280 кубикови от 2.0 16 и всичко заспа въпреки че дори и с минималното налягане на клапана идваше много гориво, но колата заработи гладко и равномерно както на място така и в движение... Просто споделям ...'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар