Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто HGT ново начало

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Може би говоря малко на изуст, но ние нямаме хидравлична помпа, а купетата с този мотор са с хидравлика, нали така.Мисълта ми е дали няма вариянт компресора да се монтира на мястото където на къпето седи хидравличната помпа. Според мен би трябвало да стане.Най-вероятно ще трябва да се смени ремъка с по-дълъг и може би ще трябва стоиката за помпата от фиат купе, но не ми се вижда невъзможно като вариянт.

    Коментар


      http://www.plracing.com/puntohgt.htm

      Коментар


        Имаше едно такова правено пунто, но чакай да видя къде беше линка ... някъде към 180к.с. го бяха направили с компресор, беше на NOVITEC светло сино, но това намирам сега http://www.carbay.org/cargallery-115.html , явно през годините е претърпяло още тунинг, като гледам и азот са му боднали, абе не е зле 310к.с. Идеята е, че тая хамалогия едва ли ще стъпи на повече от 1000лв и реално на 0,3-0,4 бара и 30к.с. да се изкарат си заслужава инвестицията, защото ако тръгнеш да засилваш мотора атмосферно, то само спортните валове са 1000лв , а само с тях я има 10-15к.с. я няма. Не случайно искам да се видя с колегата, който е слагал компресор на капата за да погледне какво се случва под капака, че не е много широко и да си каже мнението, но ме смущава единствено силния вой на компресора, че това свири яко
        punto HGT

        Коментар


          kaci написа:
          http://www.plracing.com/puntohgt.htm
          Това сигурно е една торба пари, знам че тунинг се прави с пари, но говорим за нещо доста по бюджетно, иначе няма смисъл, по добре човек да си купи направо заводска кола с турбо мотор :D
          punto HGT

          Коментар


            Идеята беше да видиш кое, как и къде е монтирано.Не съм си и помислял, че някой ще даде пари за нещо което само той си мисли, че ще направи както трябва и на цена която го устройва.А защо си мислиш, че компресора ще вие?Аз доста коли съм покарал с механични компресори, но никоя от тях не е имала дразнещ и издаващ наличието на компресор звук!

            Коментар


              Предполагам, че има вариант да се обере тоя виещ звук с разни резонатори по системата, както е при изпускателната система на колата, но ще чакам да видя дали ще изпадне телефон на колегата, а пък ако колата е още в движение и се чуе на място със сигурност ще си направя заключение дали звука е приемлив и може ли да се направи компромис, не че сега колата ми е много тиха, но все още е приемливо и галещо слуха.намерих две клипчета на въпросната капа, не е чак толко тиха http://www.youtube.com/watch?v=MdcUL...?v=aYWNvzWMXKg
              punto HGT

              Коментар


                didich написа:
                Предполагам, че има вариант да се обере тоя виещ звук с разни резонатори по системата, както е при изпускателната система на колата, но ще чакам да видя дали ще изпадне телефон на колегата, а пък ако колата е още в движение и се чуе на място със сигурност ще си направя заключение дали звука е приемлив и може ли да се направи компромис, не че сега колата ми е много тиха, но все още е приемливо и галещо слуха.намерих две клипчета на въпросната капа, не е чак толко тиха http://www.youtube.com/watch?v=MdcUL...?v=aYWNvzWMXKg
                Това е мойта капа :D Колега, пиши ми л.с. какво те интересува.С каквото мога ще помогна.Между другото колата вече не съществува.
                Lancia Kappa 2.0 20V & 20VT
                Fiat Punto 2, 1.2 60 hp
                Lada Samara 1.3, 65 hp parts&scrap

                Коментар


                  Писах ти ЛС , язък, че я няма машината, какво стана с нея, проблем имаше ли при надуването и колко километра и направи с компресора, дай някакво най общо инфо да добием представа как стоят нещата ако имаш време.Разбрах, че по самия мотор нищо не си пипал, само си монтирал компресора и газ, съединителя ударжа ли на повишената мощност и въртящ момент ?? аз съм с ГИ, как стои въпроса ако се кара на газ ??Поздрави.
                  punto HGT

                  Коментар


                    didich написа:
                    Писах ти ЛС , язък, че я няма машината, какво стана с нея, проблем имаше ли при надуването и колко километра и направи с компресора, дай някакво най общо инфо да добием представа как стоят нещата ако имаш време.Разбрах, че по самия мотор нищо не си пипал, само си монтирал компресора и газ, съединителя ударжа ли на повишената мощност и въртящ момент ?? аз съм с ГИ, как стои въпроса ако се кара на газ ??Поздрави.
                    Писах ти на лично.Да, по мотора нямаше промени, ЕКУ се справяше с налягане 0,3.Съединителя издържа, но съм карал само 2000 км.За газта е малко кофти работата.
                    Lancia Kappa 2.0 20V & 20VT
                    Fiat Punto 2, 1.2 60 hp
                    Lada Samara 1.3, 65 hp parts&scrap

                    Коментар


                      Видях се с колегата и се оказа, че се познаваме, че даже сме и комшии Мястото под капака е прекалено малко и най вероятно може да се сложи компресор, но друга марка или по скоро нещо по компактно, просто място за eaton m45 няма, ако се монтира на мястото на климатика самото тяло най вероятно ще удари в изпускателния колектор, под всмукателния колектор е другия вариант за монтаж, но там може и в купето да опира, най вероятно скъпите китове, които се продават не са мислени случайно, защото наистина място няма, не е като да е двигателен отсек на капа Колегата сподели, че мисли да монтира тоя компресор на пунто 1,2 60к.с. , там поне свободно пространство ще има, защото и самия мотор е по малък, ще бъде интересен проект ако се направи.Замислям се и за нещо друго, някой пробвал ли е с тези олекотените шайби на коленовия вал, ето това http://www.hotwheels.com.sg/156%20lighten%20crank.htm, има доста писано и в алфа форума ??
                      punto HGT

                      Коментар


                        Аз съм с такава на ГТВ-то ...ако не си познаваш колата добре няма да усетиш разлика и ако има и два-три коня+ е добре :D
                        Sedicivalvole (Racing Rosso)now
                        GTV 2.0 (612 A)now
                        E60 530D now.. hate it big time :D
                        Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
                        Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

                        Коментар


                          didich написа:
                          Замислям се и за нещо друго, някой пробвал ли е с тези олекотените шайби на коленовия вал, ето това http://www.hotwheels.com.sg/156%20lighten%20crank.htm, има доста писано и в алфа форума ??
                          Заслужава си. Това е най-смисления тунинг по този мотор, но не и на тази цена И не си чеша просто пръстите по клавиатурата, а си карах Либъра с олекотена шайба 2.2кг е ори шайбата, аз сложих 600гр. някъде.Но подкрепям колегата, трябва да си познаваш много добре колата, за да усетиш разликата.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            До колкото четох шайбата струва 95лв. и е около 860гр., по малък диаметър е и ще трябва и малко по къс ремък да се сложи, евентуално лятото климатика ще е една идея по неефективен, заради по малкия диаметър на шайбата, с алтернатора нямало драми, също и с лагерите на вала, до колкото разбрах, мотора вътрешно е балансиран, въпросната шайба също е балансирана и нямало да възникнат допълнителни вибрации, които да доведат до по-бързото износване на лагерите, покачване на коне няма, но се усеща по леко и бързо развъртане на мотора, проблем имало с шайбата ако оригиналната е демпферна, но при нас май не е такава. Предполагам, че при сложените вече валове и леко пилната глава ще е положителен ефекта от шайбата, само незнам кога ще му дойде времето да презацепвам._power_, emzo, какъв ремък сложихте при вас, ако евентуално помните номер ??Тия дни нещо усещам, че звука от изпускателната почва да се увеличава и то някъде около меката връзка, май ще се ходи пак до Павлово.
                            punto HGT

                            Коментар


                              Същия ремък ! Никакви ядове, обтегача си върши работата.На Либъра шайбата е почти демпферна, има гума и тази гума не е декоративна.Никакви проблеми с климатик, хидравлика (ти си ел. де). Баланс валовете така или иначе бяха физически елиминирани (ама ти пък нямаш).Никакви вибрации, никакви проблеми.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                Привет друго питане: някой пробвал ли е на атмосферка с монтаж на по-голям дросел или разпилване на оригиналния как са нещата?? ако се сменя при хгт от какъв модел може да стане без да се преправя ??, евентуално ефект от цялата манипулация ??
                                punto HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X