така и така съм тръгнал да ви изморявам ето една скорошна промянасвързано е към плеър-а като включването и изключването е отделно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Добре е застанала , в момента те спасява това, че ти е стречната гумата и за това не опира, ако сложиш в бъдеще по широка гума - 215-225 гумата ще закачи със сигурност.Сваляй болтовете и режи втулката, иначе ще трябва да се набутваш с пари за по дебели фланци, респективно и болтове, побългаряването е почти без пари , а и не съм усетил да има негатично влиание в/у возия или пък да се е скапало окачването, все пак карам така от има няма 3-4 години За фаровете и аз мислех нещо за ейнджъл айс, ама ще видим кога ще ме хванат сестритеpunto HGT
Коментар
-
Днес свалихме главата на пунтото, качихме новата глава, но с алуминиевия смукател от "старата глава", защото нямаше кой да си играе да го дупчи за газта, отделно че имаше една пукнатина на едната резба при ел. клапана над вариатора.Остана за утре да се зацепят алфовите валове и да се закичи всичко разкачено, сложихме гарнитурка Пайен и дано като я запалим да няма проблеми и да има положителен ефект от цялата галимация, защото наистина като видях колко неща се разглобяват направо свят ми се зави.В една от темите се дискутираше къде по мотора се намира датчика за налягане на маслото, ами както и предположих не е на картера, както е при купетата, ами точно под смукателния колектор, имам го сниман, но утре ще качвам снимки ако остане време.Утре като я запаля ще я изчакам да качи до 90 градуса без да пипам нищо за да може ЕКУ-то да си направи настройките, поне така разбрах че става схемата и ще остане да се закачи газовия комп за да се види дали са мръднали времената спрямо тия на бензин. Кажете някой газаджия по София, който да ми погледне времената, че моя газаджия е в провинцията и незнам кога ще успея да мръдна до там ? Поздрави.punto HGT
Коментар
-
didich написа:В една от темите се дискутираше къде по мотора се намира датчика за налягане на маслото, ами както и предположих не е на картера, както е при купетата, ами точно под смукателния колектор, имам го сниман, но утре ще качвам снимки ако остане време.
Коментар
-
Запалихме, на място работи доста неравномерно и като я карам на висока предавка м/у 1500-2000 оборота нещо подскача и придърпва, след тия обороти е ОК, нещо като че ли не успях да открия разлика във вървежа, но явно ще трябва да си направя една дръпка с друго такова пунто за да видя дали има разлика, иначе накъсва зимните гуми Обърнах я на газ и си тръгна без проблем, ще видя да и направя една диагностика и ако трябва ще направя пак упражнението с махане на клемата и работа на бензин до 90 градуса.Като я запалихме смърдеше яко на безнин от ауспуха, яко на богато Утре като отмине алкохола от Никулден ще кача 2 снимки с датчика на маслотоpunto HGT
Коментар
-
kaci написа:didich написа:В една от темите се дискутираше къде по мотора се намира датчика за налягане на маслото, ами както и предположих не е на картера, както е при купетата, ами точно под смукателния колектор, имам го сниман, но утре ще качвам снимки ако остане време.punto HGT
Коментар
-
S.W.A.T. написа:Не е датчик за налягане, а за наличието на налягане от 0,3 до 0,5 бараpunto HGT
Коментар
-
S.W.A.T. написа:това е датчика за лампата, ако тя светне значи положението е много зле, типото ми и купето си имат по 2ри датчик за самото налягане на маслото, както и за температурата му...punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар