Добре е застанала , в момента те спасява това, че ти е стречната гумата и за това не опира, ако сложиш в бъдеще по широка гума - 215-225 гумата ще закачи със сигурност.Сваляй болтовете и режи втулката, иначе ще трябва да се набутваш с пари за по дебели фланци, респективно и болтове, побългаряването е почти без пари , а и не съм усетил да има негатично влиание в/у возия или пък да се е скапало окачването, все пак карам така от има няма 3-4 години За фаровете и аз мислех нещо за ейнджъл айс, ама ще видим кога ще ме хванат сестрите
Днес свалихме главата на пунтото, качихме новата глава, но с алуминиевия смукател от "старата глава", защото нямаше кой да си играе да го дупчи за газта, отделно че имаше една пукнатина на едната резба при ел. клапана над вариатора.Остана за утре да се зацепят алфовите валове и да се закичи всичко разкачено, сложихме гарнитурка Пайен и дано като я запалим да няма проблеми и да има положителен ефект от цялата галимация, защото наистина като видях колко неща се разглобяват направо свят ми се зави.В една от темите се дискутираше къде по мотора се намира датчика за налягане на маслото, ами както и предположих не е на картера, както е при купетата, ами точно под смукателния колектор, имам го сниман, но утре ще качвам снимки ако остане време.Утре като я запаля ще я изчакам да качи до 90 градуса без да пипам нищо за да може ЕКУ-то да си направи настройките, поне така разбрах че става схемата и ще остане да се закачи газовия комп за да се види дали са мръднали времената спрямо тия на бензин. Кажете някой газаджия по София, който да ми погледне времената, че моя газаджия е в провинцията и незнам кога ще успея да мръдна до там ? Поздрави.
В една от темите се дискутираше къде по мотора се намира датчика за налягане на маслото, ами както и предположих не е на картера, както е при купетата, ами точно под смукателния колектор, имам го сниман, но утре ще качвам снимки ако остане време.
Баш в твоята тема го коментирахме, а и снимки ти сложих, ама........
Запалихме, на място работи доста неравномерно и като я карам на висока предавка м/у 1500-2000 оборота нещо подскача и придърпва, след тия обороти е ОК, нещо като че ли не успях да открия разлика във вървежа, но явно ще трябва да си направя една дръпка с друго такова пунто за да видя дали има разлика, иначе накъсва зимните гуми Обърнах я на газ и си тръгна без проблем, ще видя да и направя една диагностика и ако трябва ще направя пак упражнението с махане на клемата и работа на бензин до 90 градуса.Като я запалихме смърдеше яко на безнин от ауспуха, яко на богато Утре като отмине алкохола от Никулден ще кача 2 снимки с датчика на маслото
В една от темите се дискутираше къде по мотора се намира датчика за налягане на маслото, ами както и предположих не е на картера, както е при купетата, ами точно под смукателния колектор, имам го сниман, но утре ще качвам снимки ако остане време.
Баш в твоята тема го коментирахме, а и снимки ти сложих, ама........
Ето го въпросния датчик /освен ако не бъркам/ намира се на блока под главата и под смукателния колектор, на картера гледах, но там няма нито датчици, нито жици минаватUploaded with ImageShack.usБез тиква /глава/, цилиндрите са перфектни, без ръбовеUploaded with ImageShack.us
Не е датчик за налягане, а за наличието на налягане от 0,3 до 0,5 бара
След като е за "наличие" на налягане не изпълнявали същата функция ??, тоест да питам има ли втори датчик, който е за налягане на маслото или този покрива и тази функция ??, защото огледах картера и там няма никакви датчици, жици и т.н.
това е датчика за лампата, ако тя светне значи положението е много зле, типото ми и купето си имат по 2ри датчик за самото налягане на маслото, както и за температурата му...
това е датчика за лампата, ако тя светне значи положението е много зле, типото ми и купето си имат по 2ри датчик за самото налягане на маслото, както и за температурата му...
Ахам, значи най вероятно тая чудесия е някъде другаде по мотора Идвам от диагностика, която направи един човек, не просто човек, а голям човек - колегата BO, оправи ми светещия, гаден аербег, който ми светеше на таблото и който търпях цели две години, чак неможах да повярвам, че изгасна тая пуста лампа След направената диагностика се оказа, че всичко е на 6 с изключение на старите болежки по клапана за обратните бензинови пари, но го видях къде влиза към смукателния колектор и ще се разкачи да се види какво става.В момента след монтажа на новата глава с валовете смесите са перфектни, ламбдата показва перфектни графики , но остава проблема с неравномерната работа на мотора на празен ход все едно са монтирани най агресивните спортни валове на колата и придърпването до около 2000 оборота, след тия обороти нагоре колата е перфектна. На диагностиката не показа абсолютно нищо за тая работа на мотора и BO каза, че е възможно да е от зацепването на валовете, тука идва и моя въпрос - възможно ли е такава работа на мотора ако не са уцелени пак точните пети ?? - пак казвам симптомите са неравномерна работа на празен ход и придърпване до около 2000 оборота, след това все едно колата е друга/ всичкото това само на безнин, колата не е обръщана на газ от вчеращната операция с откачане на клемата на акумулатора/. Петите са от този каталог http://www.malejko.pl/gama_kat/katalog_2002.pdf стр. 34, пети с номер 6206, каталога е стар от 2002 и като гледам тогава от тоя каталог е имало доста малко пети за зацепване на малко мотори, от 2002 има произведени доста мотори, а и пети за зацепване бол ?? Другия вариант е да пробвам с други пети на друга фирма, но ще трябва да помага някой от форума, защото аз нямам от къде да взема.Едно допълнение, човека от който взех главата твърди, че дали ще бъде зацепена с пети за 1,8 16V 130к.с. или за алфа 2,0 16V 155к.с. е без значение, с които и пети да се зацели нямало разлика в работата на мотора ?? давайте акъл какво да правя и да я вкарвам пак в бокса за презацепване :D
Коментар