Аванса по-скоро.Ако ти се занимава, изтегли си elearn за стило 1.8.Там е описана горивната стратегия.Може да си спестиш някой лев, като поработиш с уреда. Тъкмо сега сутрин е студено.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
biankov написа:Рових насам натам, включително и в аутодатата, но немога да намеря къде се намира сензора за температурата на входящия въздух.Някой ако знае би ли споделил кои две кабелчета са за тази работа?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Едно интересно проектче на което се натъкнах съвем случайно https://www.facebook.com/media/set/?set=a.577518178947550.1073741825.125887367443969& type=3#!/media/set/?set=a.577518178947550.1073741825.125887367443969& type=3 не е ХГТ, но си заслужава да се види.Инфо:Fiat Punto 1.2 16V Sporting -> 1.2T 16VСтандартен двигател: 188А5000 с обем 1242сс, 16 клапанова глава и степен на сгъстение 10.6:1Единствените модификации по мотора самонтиране на K03 от Audi 1.8T;oпортване и полиране на глава;oразреждане на двигателя до степен на сгъстение 8.8:1 чрез специално изработена метална гарнитура;oлека модификация на горивните камери за намаляване на възможни детонации. Използвани са стандартните бутала и биели, тъй като работното налягане на турбото е ниско - 0.5 Bar.Освен промяната в степента на сгъстение поставянето на турбо, наложи монтирането и изработването наспециален изпускателен колектор;oизпускателна генерация на Ф 50;oтубро пътища и интеркулер; oECU Mega Squirt v3.Ако фиатката е на човек от форума нека сподели как се държи колицата и какви кончета е извадила и ако не е тайна целия масраф какви пари е струвал :Dpunto HGT
Коментар
-
Със сигурност може, все пак горе се казва, че колата е надута само до 0,5 бара, нагоре най вероятно карантията може и да не устиска, но ми е интересно колко е струвало всичко, предполагам няма да е под 5000лв ..... забелязвам, че нищо не се споменава за съединителя, дюзи, горивна помпа, предполагам има още доста дреболии ?punto HGT
Коментар
-
Дядо коледа подрани при мен с подаръците тази година Глава от пунто хгт, портвана от към всмукателния колектор заедно с алуминиевия преходник, от към изпускателния колектор не е пипана, по думите на човека от който я купих нямало смисъл там да се пипа.Главата е с валове от алфа 2,0 16V и нетракащ вариатор /а дано /Другия месец дано дядо коледа донесе и една гарнитурка за главата и да се мята на блока.По думите на човека, след адаптация на ЕКУ-то няма да има проблем със смесите, инжекторите, помпа и т.н., тоест остава да и се дава само газ и в тоя ред на мисли искам да попитам с уред за диагностика може ли да се видят смесите във високи обороти как ще са, да не би да беднее или са ми напразни опасенията ?.Надявам се другата година ако има вариант да и се сложи и един чип с мерене на дино евентуално, за да се види каква мощност ще се докара само от тия доработки по главата, ако добутам до 140-150к.с. мисля, че ще е предостатъчно за тоя моторpunto HGT
Коментар
-
didich написа:Едно интересно проектче на което се натъкнах съвем случайно https://www.facebook.com/media/set/?set=a.577518178947550.1073741825.125887367443969& type=3#!/media/set/?set=a.577518178947550.1073741825.125887367443969& type=3 не е ХГТ, но си заслужава да се види.Инфо:Fiat Punto 1.2 16V Sporting -> 1.2T 16VСтандартен двигател: 188А5000 с обем 1242сс, 16 клапанова глава и степен на сгъстение 10.6:1Единствените модификации по мотора самонтиране на K03 от Audi 1.8T;oпортване и полиране на глава;oразреждане на двигателя до степен на сгъстение 8.8:1 чрез специално изработена метална гарнитура;oлека модификация на горивните камери за намаляване на възможни детонации. Използвани са стандартните бутала и биели, тъй като работното налягане на турбото е ниско - 0.5 Bar.Освен промяната в степента на сгъстение поставянето на турбо, наложи монтирането и изработването наспециален изпускателен колектор;oизпускателна генерация на Ф 50;oтубро пътища и интеркулер; oECU Mega Squirt v3.Ако фиатката е на човек от форума нека сподели как се държи колицата и какви кончета е извадила и ако не е тайна целия масраф какви пари е струвал :DFiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4 JTD , Alfa Romeo 33 1.3VL-ex
Коментар
-
didich написа:Дядо коледа подрани при мен с подаръците тази година Глава от пунто хгт, портвана от към всмукателния колектор заедно с алуминиевия преходник, от към изпускателния колектор не е пипана, по думите на човека от който я купих нямало смисъл там да се пипа.Главата е с валове от алфа 2,0 16V и нетракащ вариатор /а дано /Другия месец дано дядо коледа донесе и една гарнитурка за главата и да се мята на блока.По думите на човека, след адаптация на ЕКУ-то няма да има проблем със смесите, инжекторите, помпа и т.н., тоест остава да и се дава само газ и в тоя ред на мисли искам да попитам с уред за диагностика може ли да се видят смесите във високи обороти как ще са, да не би да беднее или са ми напразни опасенията ?.Надявам се другата година ако има вариант да и се сложи и един чип с мерене на дино евентуално, за да се види каква мощност ще се докара само от тия доработки по главата, ако добутам до 140-150к.с. мисля, че ще е предостатъчно за тоя моторF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Емо, на предната страница /29-та/ писах, че съм говорил с човек от Горна Оряховица, който ми каза, че има машинката, с която може да се чипне хитачито, но за съжаление нямат дино, предполагам, че ако се качи на дино ще може да се видят и смеси и всичко, аз специално съм на вариант ако ще се дават пари за чип да се види на дино, преди/след, а не просто да си въобразявам, че колата върви една идея по-добре Говорих и с един друг човек "brezel", но ми каза, че нямало смисъл на тая атмосферка да се правят подобни неща, сега след монтажа на тия доработки предполагам, че ще има една идея повече смисъл от поставянето на чип и като се монтира всичко ще му се обадя пак да го питам дали ще се навие да се занимава с хитачито п.п. гарнитурката е поръчана и може и по-рано да станат нещата.punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар