Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто HGT ново начало

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ЕТ-то не се променя. Джантата се захваща за главината, а не за самия диск. Диска и 50 мм. да е ЕТ-то е едно и също, освен ако самия фланец на диска (тази част с центрания отвор и отворите за болтовете не е с друг размер).Колата е на пътя от онзи ден, но по всяко едно време мога да сваля диска и да го премеря. Днес няма да мога, но утре ще имам повечко свободно време и ще си поиграя с една везна.

    Коментар


      Разликата в дисковете се усеща във вървежа Проверено е от мен
      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
      '97 Coupe 16VT 262WHP+

      Коментар


        S.W.A.T. написа:
        Разликата в дисковете се усеща във вървежа Проверено е от мен
        ... а разлика в теглото на стандартните и спортните има ли ? смисъл спорните по леки ли са или същата работа /говоря за двойно вентилираните, нарязани и надупчени/
        punto HGT

        Коментар


          Както се казваше в едно предаване по MTV "вече официално съм с тунинг" http://imageshack.us/f/716/kehe.jpg/
          punto HGT

          Коментар


            didich написа:
            От време на време отварям мобилето от чисто любопитство за да прегледам какви фиатки се продават и попаднах на тази обява http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...Звъннах на човека да питам пак от любопитство как са постигнали 50к.с. ...
            Ето линк за какво точно става дума http://www.youtube.com/watch?v=jwrm6...layer_embedded

            Коментар


              Това ако беше вярно всички атмосферки щаха да бачкат с такива прахосмукачки, май имаше някъде клипчета как това чудо действа отрицателно на мотора и по скоро спъва работата отколкото да помага. За да вкара повече въздух си трябва доста по сериозен компресор според мен, това е като детска играчка, а и говорим за 50к.с. , тоя мотор за да изкара 50 атмосверни коне трябва да му се смени цялата карантия, отделно да се направят хиляди доработки по мотора за хиляди левове ... гледах някъде в нета едно хгт на "Новитек" с инсталиран механичен компресор Superchargers, там бяха изкарали около 180к.с., а тука с едно роторче и готова работата, отново голяма реклама според мен
              punto HGT

              Коментар


                Не се бях смял така отдавна. Yellow_Flash_Colorz_PDT_10
                Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                Коментар


                  Значи колега, свалям охлаждането от настолния компютър (малко по-малко е, но на мен и 30 коня ми стигат) и утре го монтирам като суперчарджър.

                  Коментар


                    Хаха то верно си е за много смях това, но най вероятно има хора, които си ги купуват тия щуротии, незнам ако се направи един експеримент със замерване на дино, преди/след монтажа на тая джаджа ще си лъснат веднага нещата
                    punto HGT

                    Коментар


                      Незнам кой ще е тоя дето ще даде 100 лева за дино да го провери това, пък и като цяло е много несериозно, който знае какво диностенд, отдавна ще ги минал тея простотои и ще мисли за по сериозни неща.
                      Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                      Коментар


                        Много прах, мнооогооо ....Чак днес разбрах марката на петите, с които ми е зацепена колата "Ga.Ma.", ето го целия каталог на фирмата http://www.malejko.pl/gama_kat/katalog_2002.pdf /стр. 34, на стр. 246 са показани и самите пети цветно/По думите на майсторчето съм зацепен със зелените пети, демек уцелил е мотора, но не и мощността , зацепен съм с пети за 1,8 115к.с.Разликата, която се усеща от както си карам колата е, че го няма това по добро ускорение след 4000 оборота, а колата просто си набира равномерно във всички обороти, което си е пълна скука В момента съм пред дилема /малката пак е болна и парите отидоха за лекарства за съжаление/ да си рециклирам вариатора и да се зацели с правилните пети, които са тъмно сивите от същия комплект или да взема една правена глава с валове от алфа 2,0 16V да вдигаме малко конете /клоня към второто и стискам палци да стане ..../
                        punto HGT

                        Коментар


                          И моята беше зацепвана с грешни пети, 1 зъб разлика ама не помня на кой вал вече. Разликата беше малка, но я имаше.Презацепвай, като имаш възможност.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            Имам пети за твоя мотор. Ако искаш мога да ти ги дам да си свършиш работа. И едно въпросче от мен. Става ли главата от 2.0 16, какво се преправя и каква ще е разлика в мощността?

                            Коментар


                              biankov написа:
                              Имам пети за твоя мотор. Ако искаш мога да ти ги дам да си свършиш работа. И едно въпросче от мен. Става ли главата от 2.0 16, какво се преправя и каква ще е разлика в мощността?
                              Пети и моя майстор има, просто е зацепил с неправилните, иначе мерси за предложението, ако ми се наложи ще се възползвам.По-горното, което писах имах предвид на стоковата глава се слагат валове от 2,0 16V, а не че се слага друга глава. Валовете пасват, поне по информация от колега, който го е правил и каза, че има ефект от цялото упражнение, подобрение имало както в ниски, така и във високи обороти и най вече ако се пипне и малко по главата - портване. Ако след време се намери и кой да чипне хитачито би трябвало от цялата работа да дойде до около 150к.с., което за тоя мотор си е идеално. Говорих с една фирма за чип тунинг в Горна Оряховица май беше човека, който каза, че има само 1 машинка в света, с която може да се чипва това ЕКУ и каза, че тоя я имал, но за съжаление не разполага с дино, до колко е вярно не мога да коментирам, докато не се реша да си правя експерименти с колата, но на тоя етап финансите са ориентирани в друга насока за съжаление.
                              punto HGT

                              Коментар


                                В монета ровя насам натам и попаднах на нещо като чип за тази кола. Принципа на работа се състоял в това, че въприсния "чип" се връзва към сензора за тепературата на входящия въздух и казва на "хитачито" че въздуха е по-студен. От там компютъра пуска повече гориво и повишава мощноста. колко е вярно незнам, но мисля да рискувам с едно такова устройство и да видя какво ще стане.

                                Коментар

                                Working...
                                X