ЕТ-то не се променя. Джантата се захваща за главината, а не за самия диск. Диска и 50 мм. да е ЕТ-то е едно и също, освен ако самия фланец на диска (тази част с центрания отвор и отворите за болтовете не е с друг размер).Колата е на пътя от онзи ден, но по всяко едно време мога да сваля диска и да го премеря. Днес няма да мога, но утре ще имам повечко свободно време и ще си поиграя с една везна.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Както се казваше в едно предаване по MTV "вече официално съм с тунинг"http://imageshack.us/f/716/kehe.jpg/
punto HGT
Коментар
-
didich написа:От време на време отварям мобилето от чисто любопитство за да прегледам какви фиатки се продават и попаднах на тази обява http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...Звъннах на човека да питам пак от любопитство как са постигнали 50к.с. ...
Коментар
-
Това ако беше вярно всички атмосферки щаха да бачкат с такива прахосмукачки, май имаше някъде клипчета как това чудо действа отрицателно на мотора и по скоро спъва работата отколкото да помага. За да вкара повече въздух си трябва доста по сериозен компресор според мен, това е като детска играчка, а и говорим за 50к.с., тоя мотор за да изкара 50 атмосверни коне трябва да му се смени цялата карантия, отделно да се направят хиляди доработки по мотора за хиляди левове ... гледах някъде в нета едно хгт на "Новитек" с инсталиран механичен компресор Superchargers, там бяха изкарали около 180к.с., а тука с едно роторче и готова работата, отново голяма реклама според мен
punto HGT
Коментар
-
Bane
Значи колега, свалям охлаждането от настолния компютър (малко по-малко е, но на мен и 30 коня ми стигат) и утре го монтирам като суперчарджър.
Коментар
-
Много прах, мнооогооо ....Чак днес разбрах марката на петите, с които ми е зацепена колата "Ga.Ma.", ето го целия каталог на фирмата http://www.malejko.pl/gama_kat/katalog_2002.pdf /стр. 34, на стр. 246 са показани и самите пети цветно/По думите на майсторчето съм зацепен със зелените пети, демек уцелил е мотора, но не и мощността, зацепен съм с пети за 1,8 115к.с.Разликата, която се усеща от както си карам колата е, че го няма това по добро ускорение след 4000 оборота, а колата просто си набира равномерно във всички обороти, което си е пълна скука
В момента съм пред дилема /малката пак е болна и парите отидоха за лекарства за съжаление/ да си рециклирам вариатора и да се зацели с правилните пети, които са тъмно сивите от същия комплект или да взема една правена глава с валове от алфа 2,0 16V да вдигаме малко конете
/клоня към второто и стискам палци да стане ..../
punto HGT
Коментар
-
biankov написа:Имам пети за твоя мотор. Ако искаш мога да ти ги дам да си свършиш работа. И едно въпросче от мен. Става ли главата от 2.0 16, какво се преправя и каква ще е разлика в мощността?punto HGT
Коментар
-
В монета ровя насам натам и попаднах на нещо като чип за тази кола. Принципа на работа се състоял в това, че въприсния "чип" се връзва към сензора за тепературата на входящия въздух и казва на "хитачито" че въздуха е по-студен. От там компютъра пуска повече гориво и повишава мощноста. колко е вярно незнам, но мисля да рискувам с едно такова устройство и да видя какво ще стане.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар