ЕТ-то не се променя. Джантата се захваща за главината, а не за самия диск. Диска и 50 мм. да е ЕТ-то е едно и също, освен ако самия фланец на диска (тази част с центрания отвор и отворите за болтовете не е с друг размер).Колата е на пътя от онзи ден, но по всяко едно време мога да сваля диска и да го премеря. Днес няма да мога, но утре ще имам повечко свободно време и ще си поиграя с една везна.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Както се казваше в едно предаване по MTV "вече официално съм с тунинг" http://imageshack.us/f/716/kehe.jpg/punto HGT
Коментар
-
didich написа:От време на време отварям мобилето от чисто любопитство за да прегледам какви фиатки се продават и попаднах на тази обява http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...Звъннах на човека да питам пак от любопитство как са постигнали 50к.с. ...
Коментар
-
Това ако беше вярно всички атмосферки щаха да бачкат с такива прахосмукачки, май имаше някъде клипчета как това чудо действа отрицателно на мотора и по скоро спъва работата отколкото да помага. За да вкара повече въздух си трябва доста по сериозен компресор според мен, това е като детска играчка, а и говорим за 50к.с. , тоя мотор за да изкара 50 атмосверни коне трябва да му се смени цялата карантия, отделно да се направят хиляди доработки по мотора за хиляди левове ... гледах някъде в нета едно хгт на "Новитек" с инсталиран механичен компресор Superchargers, там бяха изкарали около 180к.с., а тука с едно роторче и готова работата, отново голяма реклама според менpunto HGT
Коментар
-
Bane
Значи колега, свалям охлаждането от настолния компютър (малко по-малко е, но на мен и 30 коня ми стигат) и утре го монтирам като суперчарджър.
Коментар
-
Много прах, мнооогооо ....Чак днес разбрах марката на петите, с които ми е зацепена колата "Ga.Ma.", ето го целия каталог на фирмата http://www.malejko.pl/gama_kat/katalog_2002.pdf /стр. 34, на стр. 246 са показани и самите пети цветно/По думите на майсторчето съм зацепен със зелените пети, демек уцелил е мотора, но не и мощността , зацепен съм с пети за 1,8 115к.с.Разликата, която се усеща от както си карам колата е, че го няма това по добро ускорение след 4000 оборота, а колата просто си набира равномерно във всички обороти, което си е пълна скука В момента съм пред дилема /малката пак е болна и парите отидоха за лекарства за съжаление/ да си рециклирам вариатора и да се зацели с правилните пети, които са тъмно сивите от същия комплект или да взема една правена глава с валове от алфа 2,0 16V да вдигаме малко конете /клоня към второто и стискам палци да стане ..../punto HGT
Коментар
-
biankov написа:Имам пети за твоя мотор. Ако искаш мога да ти ги дам да си свършиш работа. И едно въпросче от мен. Става ли главата от 2.0 16, какво се преправя и каква ще е разлика в мощността?punto HGT
Коментар
-
В монета ровя насам натам и попаднах на нещо като чип за тази кола. Принципа на работа се състоял в това, че въприсния "чип" се връзва към сензора за тепературата на входящия въздух и казва на "хитачито" че въздуха е по-студен. От там компютъра пуска повече гориво и повишава мощноста. колко е вярно незнам, но мисля да рискувам с едно такова устройство и да видя какво ще стане.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар