смених стария на типото, от около година и той е за смяна ))
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
От време на време отварям мобилето от чисто любопитство за да прегледам какви фиатки се продават и попаднах на тази обява http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...Звъннах на човека да питам пак от любопитство как са постигнали 50к.с. повишение на мощността и ми беше обяснено, че не е с турбо, ами някакъв ел. мотор при въздушния филтър, който бил с манометър вътре в купето и се включвал принудително от там, който ел. мотор увеличавал притока на въздух в мотора и от там повече конски сили , сигурен съм, че и указаните 5,5сек до 100км/ч са също толко голям мит, колкото и това, че ел. моторче вкарващо повече въздух в мотора вдигат 50к.с. от нищото, ех ако всичко това беше истина какъв кеф щеше да еpunto HGT
Коментар
-
Като махнах пружините на клапаните и 4 гумички паднаха сами. От там е бил харча на масло.Относно съединителя се оказа, че някога, някъде по света (най-вероятно в Швейцария) са сложили съединител от пунто 1.2 спортинг, който е с около 2см по-малък в диаметър.Колега за тази система с ел. мотора е възможно да се вдигне мощноста до някаква степен, понеже на тези двигатели има и сензор за атмосферно налягане, който също участва в образуването на горивната смес.
Коментар
-
Ми да взема да сложа един вентилатор да набива повече въздух по въздоховодите, незнам звучи ми малко като рекламен трик това, ако някой по-технически грамотен може да сподели точно при тоя мотор с хитачито дали е възможно компа отчитайки повече въздух да пуска и повече гориво, което да увеличи мощността ???, ако беше така според мен тунинг гаражите щяха тоя вариант за тунинг да го предлагат на първо място, пък и не само за тази кола си мисля. 50к.с. на атмосферка се вдигат с много доработки на мотора за много пари, а тука излиза обратното, едва ли тоя е открил топлата вода Със съединителите явно не само в Швейцария, ами и в Италия явно ги правят тия простотии и мойта беше с по малък размер, сега вече съм си с оригиналния размер, мисля че беше на 240ммpunto HGT
Коментар
-
Четох го в някакъв английски тунинг сайт и там го бяха обяснили как точно става, но казваха, че Хитачито неможе да нагласи смесите ако се кара на повече от 0.5 бара и най-голям ефект има при 0.3 до 0.4 бара. Но при това налягане пък мощноста не е кой знае колко повече. Ще поровя да намеря темата и ще я пусна тук да я погледнете.п.с. От днес съм със спирачни апарати и дискове от купе 2.0 16 и сега си търся нови змини гуми, защото 14-ките отпадат като вариянт.
Коментар
-
Ще се радвам да намериш темата да видя за какво иде реч, макар че това ел. моторче за да надуе тия 0,3-0,4 бара ще трябва бая моторче да е За дисковете от купето - на 284мм ли си минал или си с оригиналните 257мм, ако си с по големите от купето директно ли пасват спирачните апарати или е нужно изработването на адаптиращи планки - в крайна сметка спирането подобри ли се ??, предполагам спирачната помпа не си я пипал ??punto HGT
Коментар
-
Спирачките са 284 мм. и се сменят за 15 мин. Нищо не се преправя, само се свалят малките дискове и апарати и се монтират новите. И след това имаш 5 мин. играчка с обезвъздушаването. Помпата е старата, тя няма нужда от смяна. Разлика в спирането се усеща при скорости над 100км/ч. иначе в гарада аз лично не усещам разлика.Сега обаче ми се появи друг проблем и немога да разбера от какво е. Скоростния лост се движи много трудно наляво и на дясно. Някои ако е имал подобед проблем би ли споделил?
Коментар
-
Мда жилата е, при мен го има това примерно зимата като е по студено, в топло време е по добре, но не съм ги пипал все още. Колата като стоя няколко месеца докато и направя ремонта лоста буквално беше почти блокирал, няма местене, трябва си често ръчкане Аз имам проблем с жилата на ръчната спирачка или по скоро предполагам, че е от тях, защото като минавах технически преглед при дръпната ръчна спирачка задно дясно го няма biankov, като тежест м/у 284мм и 257мм-вия диск има ли много разлика, смисъл замервал ли си ги да видиш каква е разликата в теглото ??Някой с идея как да си сменя спирачната течност, че сигурно е оригиналната, мисля да сложа по-нататък от тая Motul RBF 660 - състезателна синтетика, знам ли може спирачките да се подобрят с една идеяpunto HGT
Коментар
-
При мен проблема със скоростите се появява най-вече при влажно време. Гогато вали дъжд примерно и се оправя след 3-4 слънчеви дни.Относно дисковете, не съм ги мерил, но ако кажеш мога да сваля единия и да го премеря.Спирачната течност според мен няма смисъл да я сменяш ако спирачките си работят добре. Аз на моята само и долях около 200 грама понеже на новите апарати им правих профилактика и нямаха никаква течност в тях.П.С. При мен ръчната беше отказала на едното колело заради блокирал механизъм във самия спирачен апарат.
Коментар
-
Ако колата ти е още в гаража и не си я изкарал на пътя и все пак не ти представлява трудност, ще е полезно да се види каква е разликата в теглата на двата спирачни диска , но пак казвам стига да не те затруднява , то сега като се замисля, май ще има разлика и в теглото на спирачните апарати Сега като гледам има разлика дебелината на дисковете на 284мм и 257мм, първите са с обща дебелина 39,3мм, а вторите 40,5мм, тоест би следвало тая ралика от 1,2мм джантата да ти влезе навътре към калника, тоест с по-големите дискове се променя ЕТ-то на джантата, оригинално мисля беше ЕТ37, с новите дискове ще стане ЕТ38,2 /джантата ще си остане с ЕТ37, но реално от дисковете ще дойде на ЕТ38,2/Аз ако дойда до смяна на дисковете най вероятно ще минавам на двойно вентилирани, ония хубавите с прорезите и дупкитеpunto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар