Днеска малко глезотии Диагностика и пълно зареждане на климатичната инсталация, за информация пунтото събира точно 500гр. фреон по каталог.Смяна филтър климатик и малко хигиена, че от зимата не съм я пипал.Купих и тампоните на водния радиатор да ги сменя и тях, че нещо много се мандахерца тоя радиатор.И най радостното - има няма 100км и правя 2000км от както съм в разработка, след това се налива пълната синтетика и се почват пробите някой за сверка Ето няколко снимки Искам да сменям предните гуми 205/45/17 с 205/40/17, че нещо много големи като диаметър ми идват, ще пусна и обява, ако някой има навит да свирка Поздрави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Попаднах на интересна обяваhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...ink=3dguaiОт чисто любопитство звъннах и разпитах за какво иде реч и как са постигнати тия 180к.с., човека ми каза, че колата си е атмосферна и е правена на базата на Fiat Punto S1600, всичката карантия е сменена в мотора, съответно е монтиран и външен пакет от раздути брони, калници и т.н.Предполагам, че е доста интересно усещането с тия 180 атмосферни кончета в колатаpunto HGT
Коментар
-
didich написа:Попаднах на интересна обяваhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...ink=3dguaiОт чисто любопитство звъннах и разпитах за какво иде реч и как са постигнати тия 180к.с., човека ми каза, че колата си е атмосферна и е правена на базата на Fiat Punto S1600, всичката карантия е сменена в мотора, съответно е монтиран и външен пакет от раздути брони, калници и т.н.Предполагам, че е доста интересно усещането с тия 180 атмосферни кончета в колата
Коментар
-
От утре и аз мисля да почвам ремонт по моето ХГТ, че от няколко дена много почна да хвърля маслото през ауспуха (без да го гори). Някой да има идея от какво може да е? За сега съм взел гарнитура за главата и гумички за клапаните. И така и така ще разглобявам имам няколко въпроса.1- Дали мога да пипна нещо по главата за да се върнат поне половина от вече умрелите коне и ако мога, какво е то?2- Сега колата при запалване трака почти като ЖТД през първите 10-тина секунди. Как се лекува този проблем? С вариатор или с повдигачи?
Коментар
-
1. Задължително челен шлайф на главата, не искам да те подлъгвам, а и незнам с колко трябва да се свали, но ако отнемеш повече от главата ще се увеличи степента на сгъстяване и би следвало да се върнат всички умрели коне, че и някой отгоре , при мен понеже главата се сваля два пъти, нормално 2 пъти се минава на шлайф, но колкото да се челоса главата, тоест не съм я свалял повече с цел сгъстяване. 2. По принцип тракането си идва от вариатора, не вярвам да е от повдигачи, но все пак като я закараш при хора, които знаят какво правят ще ти кажат със сигурност.При мен след смяна на гумички харча продължи със пълна сила, докато не се отвори мотора и не се установи, че маслените сегменти ги няма никакви , стискай палци да се раминеш само с гумичкиpunto HGT
Коментар
-
Започвам да се замислям дали да не сменя и сегментите и биелните лагери, така и така съм отворил мотора.И още нещо, лагера на вариатора ми е доста зле и по Плевен немога да намеря. Знае ли някой от къде мога да го купя?П.С. При мен маслото не изгаря а направо изтича през гарнитурата на изпускателния колектор.След като я разглобих се оказа, че мотора е правен и преди, но много мурдарската. По болтовете на главата имаше грес и някакъв пясък. Явно са го изпуснали при монжа и после дори не са си направили труда да го забършат.
Коментар
-
Ако си отворил мотора и отдолу, а не само със сваляне на главата си е почти задължително да погледнеш и лагерите покрай разглобяването виж как ти е и съединителя, общо взето каквото можеш да направиш като обслужване си е най добре да се направи на един път както си почнал да разглобяваш, че недай си боже после за дребни работи да не ти се налага пак да разглобяваш За части, ако в Плевен не намираш виж тука във форума има търговци, които предлагат части и пращат с куриериpunto HGT
Коментар
-
Днес взех главата от шлайф. Майстора каза, че е свалил 2/10 от нея зашото имала много язви. Напаснах си клапаните и утре остана да монтирам гумичките и пружините и съм готов за сглобяване.При разглобяването счупих предпазната ламарина която стои върху колекторите и сега мисля вместо нея да намотая термо лента. Знаете ли от къде мога да я поръчам и евентуално каква марка да търся, че да е по-истинска и колко метра ще ми трябва горе долу? Отдолу не съм разглобявал мотора и единственото, моето ми е за смяна на този етап е датчика за налягане на маслото. Май единствения вариянт да се смени е като се свали главата, че е монтиран на невероятно място.
Коментар
-
Термолента си вземи керамична ето тази например http://tuning-parts.bg/termolenti-/602/ с нея съм мотал моя колектор, но в момента съм без лента и 10м ще са ти напълно достатъчни, че даже ще ти остане да намоташ и след колектора Снимкай го ако можеш тоя датчик за налягане на маслото и пиши после къде точно се намира, че имаше спорове с други колеги къде точно му е местоположението. Аз знам, че е под всмукателния колектор и без разглобяване на половината мотор няма стигане, докато други колеги твърдяха, че е точно над картера и се стигало много лесно до негаpunto HGT
Коментар
-
didich написа:Снимкай го ако можеш тоя датчик за налягане на маслото и пиши после къде точно се намира, че имаше спорове с други колеги къде точно му е местоположението. Аз знам, че е под всмукателния колектор и без разглобяване на половината мотор няма стигане, докато други колеги твърдяха, че е точно над картера и се стигало много лесно до нега
Коментар
-
Има място, най кофти е шайбата на водната помпа, че е 1 см от рога ама е ок, разяне нямаше много, по скоро заради радиатора, защото се заинатих да вкарам радиатора от купе, ако си бях взел един алуминев за 1.4 турбо щеше да е по лесно, но поне сега знам температурата ще е ок. На пълен гумата леко се търка в кутията, ама не болка за умиране, още малко фланци и ще се оправи, има още малко драми с избирача и е готова.Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар