От снощи съм с нов акумулатор 45А, запали от раз , продължавам с разработката, гонят се 500км и пак сменям маслото с 15W40, карам я до 3000 оборота и при палене я чакам поне 10 минути да поработи на място, да вдигне температурата на водата поне до половината на уреда и тогава тръгвам да я разхождам по улиците Някъде дават ли медал за стриктно изпълнение за разработване на ДВГ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
emzo написа:Престараваш се ми се струва.Усети ли мотора да отпуска вече ?punto HGT
Коментар
-
Повече при тия газаджии от Софгаз не стъпвам След закачане на колата се оказа, че настройката на газовата е ужасна, най вероятно ония са я настроили да бъде по икономична и аз незнам, но от това идваше побъркване на бензиновия комп, отчиташе много бедна смес на бензин. Сега настройката на газовата е 1:1 с това на бензин, сега почна да пали без проблем, без да тресе мотора, надявам се след още няколко цикъла на палене да изчезне и това замисляне около 2500-3000 оборота и да почне да се държи като хората на бензин, човека каза че проблема по скоро бил софтуерен, отколкото механичен След диагностика ми излезе някаква грешка, че след основния ремонт не съм закачал колата - клапан за отработените бензинови пари, които се връщали в резервоара ?? това чудо нищо не ми говори на мен, но пича каза, че тая грешка след около 10-тина цикъла на палене, загряване би следвало да изчезне, другия вариант остава ако някъде нещо механично не е закачено, изобщо незнам дали тая кола има такъв клапан ?? иначе всичко друго е в норми и е ОК, само вариатора остана за смяна, че все налитат да ми наливат дизел на бензиностанцията . Снимах и ЕКУ-то, но все не остава време да сваля снимката и да я пусна.Смених маслото пак с минерално, вече са факт и първите 500км, вече я напъвам до 4000 оборота и така сега ще я карам така до 2000км .кога ли ще ги навъртя незнам, дано да е скоро, че ми се настъпва до към 7000 оборота вече Предстои да сменя свещите по нататък и да махна катализатора барабар с меката връзка. Интересно нещо, което констатирам - преди след каране като вдигна предния капак и от всякъде лъхаше ядска жега, маркуча за климатика, който минава точно над изпускателния колектор едвам се пипаше, сега след каране като вдигна капака жега почти няма, даже мога за около секунда да си задържа ръката в/у капака на мотораpunto HGT
Коментар
-
За да отчита грешка - най-вероятно не му е закачен конектора.Нали се сещаш, че настройката на газта ти е била преди ремонта на двигателя и след него нещата са се променили ?Вземи я качи тая снимка, че ме интересува мене Аз съм вече с няколко подобрения по същия мАтор ама докато стигнат етап масово производство си ги запазвам само за менF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:За да отчита грешка - най-вероятно не му е закачен конектора.Аз съм вече с няколко подобрения по същия мАтор ама докато стигнат етап масово производство си ги запазвам само за менpunto HGT
Коментар
-
Ами моите валове са различни от твоите и не мога да кажа http://forums.puntomk2.co.uk/imageho...Клапана е горе вдясно, под синия маркуч, а конектора му е в горния десен ъгъл на снимката.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Re: ре
riot написа:govorih s choveka koito pravi remapa na moq motor i kaza che za hitachito si ima razni chipove i tova che ne moje da se remapne sa gluposti.p.s. sorri za latinicata no ne me kefi konvertora v foruma.punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар