Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто HGT ново начало

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    От снощи съм с нов акумулатор 45А, запали от раз , продължавам с разработката, гонят се 500км и пак сменям маслото с 15W40, карам я до 3000 оборота и при палене я чакам поне 10 минути да поработи на място, да вдигне температурата на водата поне до половината на уреда и тогава тръгвам да я разхождам по улиците Някъде дават ли медал за стриктно изпълнение за разработване на ДВГ
    punto HGT

    Коментар


      Престараваш се ми се струва.Усети ли мотора да отпуска вече ?
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        emzo написа:
        Престараваш се ми се струва.Усети ли мотора да отпуска вече ?
        Какво означава да "отпуска" ?Трябва да снимам ЕКУ-то, че бях обещал да пусна снимка да се види какви са му числата Снощи като обърнах на бензин след като направих обиколка на квартала пак констатирах, че има едно замисляне при подаване на газ на около 2500 оборота, това при работа на място. Довечера като я запаля ще видя как е положението с "клатенето" на целия мотор, тема която обсъждахме и в доста други теми при моторите 1,8 с вариатор. Ще трябва май и едно клипче да направя, но явно проблема си остава същия какъвто беше и преди ремонта
        punto HGT

        Коментар


          Тръгна ли да върви, както преди ?Аз си разкарах баланс валовете и смея да твърдя, че преди имах много повече вибрации с тях. Лагера на единия затяга, ремък, ролка ..... ааа .... и ги извадихме
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            emzo написа:
            Тръгна ли да върви, както преди ?
            Върви без грешка, има си доволно мощност в ниските, но както писах по нагоре още не смея да премина заветните 3000 оборота - трябват ми още навъртяни километри При пунтото има ли такива баланс валове ??
            punto HGT

            Коментар


              Не.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                Повече при тия газаджии от Софгаз не стъпвам След закачане на колата се оказа, че настройката на газовата е ужасна, най вероятно ония са я настроили да бъде по икономична и аз незнам, но от това идваше побъркване на бензиновия комп, отчиташе много бедна смес на бензин. Сега настройката на газовата е 1:1 с това на бензин, сега почна да пали без проблем, без да тресе мотора, надявам се след още няколко цикъла на палене да изчезне и това замисляне около 2500-3000 оборота и да почне да се държи като хората на бензин, човека каза че проблема по скоро бил софтуерен, отколкото механичен След диагностика ми излезе някаква грешка, че след основния ремонт не съм закачал колата - клапан за отработените бензинови пари, които се връщали в резервоара ?? това чудо нищо не ми говори на мен, но пича каза, че тая грешка след около 10-тина цикъла на палене, загряване би следвало да изчезне, другия вариант остава ако някъде нещо механично не е закачено, изобщо незнам дали тая кола има такъв клапан ?? иначе всичко друго е в норми и е ОК, само вариатора остана за смяна, че все налитат да ми наливат дизел на бензиностанцията . Снимах и ЕКУ-то, но все не остава време да сваля снимката и да я пусна.Смених маслото пак с минерално, вече са факт и първите 500км, вече я напъвам до 4000 оборота и така сега ще я карам така до 2000км .кога ли ще ги навъртя незнам, дано да е скоро, че ми се настъпва до към 7000 оборота вече Предстои да сменя свещите по нататък и да махна катализатора барабар с меката връзка. Интересно нещо, което констатирам - преди след каране като вдигна предния капак и от всякъде лъхаше ядска жега, маркуча за климатика, който минава точно над изпускателния колектор едвам се пипаше, сега след каране като вдигна капака жега почти няма, даже мога за около секунда да си задържа ръката в/у капака на мотора
                punto HGT

                Коментар


                  За да отчита грешка - най-вероятно не му е закачен конектора.Нали се сещаш, че настройката на газта ти е била преди ремонта на двигателя и след него нещата са се променили ?Вземи я качи тая снимка, че ме интересува мене Аз съм вече с няколко подобрения по същия мАтор ама докато стигнат етап масово производство си ги запазвам само за мен
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    emzo написа:
                    За да отчита грешка - най-вероятно не му е закачен конектора.Аз съм вече с няколко подобрения по същия мАтор ама докато стигнат етап масово производство си ги запазвам само за мен
                    Къде се намира това чудо, да не е някъде под калниците, най вероятно ще трябва на място да се проследи и да се види къде е.За подобренията един колега спомена, че валовете от 2,0 16V от туин спарка мотора на алфа били с характеристики на спортните валове, които ги дават за нашия мотор 1,8, но тая информация няма как да я проверя до колко е вярна, защото нито знам градуси на наще и на алфата мотора, нито застъпвания и т.н., иначе ако е вярно ще излезе доста ефтина тунинг инвестиция, но пък ЕКУ-то като неможе да се пипа незнам дали ще има някаква полза и изобщо дали валове от 2,0 литра мотор ще станат на 1,8 мотор или трябва да се присаждат барабар с цялата глава
                    punto HGT

                    Коментар


                      Клапана е на дясната страна на всмукателния колектор.Като си срещу двигателя - ляво.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        emzo написа:
                        Клапана е на дясната страна на всмукателния колектор.Като си срещу двигателя - ляво.
                        Снимка случайно да имаш ?, да мога да погледна довечера да видя какво се случва ??Нещо по въпроса с валовете чувал ли си или е само празни приказки ?
                        punto HGT

                        Коментар


                          Ами моите валове са различни от твоите и не мога да кажа http://forums.puntomk2.co.uk/imageho...Клапана е горе вдясно, под синия маркуч, а конектора му е в горния десен ъгъл на снимката.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            ре

                            govorih s choveka koito pravi remapa na moq motor i kaza che za hitachito si ima razni chipove i tova che ne moje da se remapne sa gluposti.p.s. sorri za latinicata no ne me kefi konvertora v foruma.
                            Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                            Коментар


                              Re: ре

                              riot написа:
                              govorih s choveka koito pravi remapa na moq motor i kaza che za hitachito si ima razni chipove i tova che ne moje da se remapne sa gluposti.p.s. sorri za latinicata no ne me kefi konvertora v foruma.
                              Питай за цена тогава и питай дали ще има драма ако е с ГИ както съм аз.Тоя човек има ли дино да се види резултата преди и след ?? или някаква друга апаратура с която се доказва ефекта или чипа който слага е някакъв стандартен ??
                              punto HGT

                              Коментар


                                Който не е виждал хитачи, ето я животинката
                                punto HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X