emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Колеги, с какъв акумулатор си харате ХГТ-тата, че моя се предаде и не мога да си разработвам колицата Марка не ме интересува, по скоро с какъв ампераш сте, в аутодатата мисля, че дават м/у 45-50 ампера, моя сегашния е на Варта 52А, до някъде и аз съм си виновен, но той издъхна тотално.Един приятел ми се похвали, че е с турски акумулатор и нямал никакви проблемиpunto HGT
Коментар
-
Карам със шнайдер на 62 Ам/ч, и 600 ам. стартов ток,сребърен, за дизел е принципно, ама трета година издържа на моето каране което е само събота и неделя по 20-на километра. пп кво да се прави возя се на МетроКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
То и аз се возя с метрото и колата я карам за фън, ама няма как да и бодна 62 ампера, защото генератора няма да смогва, който е нов, понеже предния сцепи корпуса и ще го скапя за норматив Най вероятно ще търся 45А за 80-90лв с отстъпката сигурно ще ми легне пък каквото покаже, че за 5 години хвърлям 2-ри акумулатор, тоя сега ще е трети. Вартата я скапах, защото бях вързал уредите директно на акумулатора и те дъпраха ток и на загасена кола, сега проблема е оправен, но пък вартата е тотален аут.punto HGT
Коментар
-
didich написа:То и аз се возя с метрото и колата я карам за фън, ама няма как да и бодна 62 ампера, защото генератора няма да смогва, който е нов, понеже предния сцепи корпуса и ще го скапя за норматив Най вероятно ще търся 45А за 80-90лв с отстъпката сигурно ще ми легне пък каквото покаже, че за 5 години хвърлям 2-ри акумулатор, тоя сега ще е трети. Вартата я скапах, защото бях вързал уредите директно на акумулатора и те дъпраха ток и на загасена кола, сега проблема е оправен, но пък вартата е тотален аут.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
didich написа:Това "АБ" незнам на какво е съкращение, ако може малко разяснение /да не е "акумулаторна батерия" /, иначе по спомен в Аутодатата мисля, че му дават 45-50А на акумулатора.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Да ползвам темата,някой дали е качвал различни скорости на HGT,имам предвид по-дълги,защото моите пак ще ги сменявам,попадам само на боклуци-я синхрони я зъбни колела.Ако някой има опит да каже как се ще му понесат на мотора едни по-дълги скорости.Това което не ме убива ме прави по- силен!
PUNTO HGT
Коментар
-
Едва ли някой си е играл със скоростите за да може да сподели опит, но със сигурност тия скорости с които излиза от завода си идват доста късички, особенно ако излезеш да караш на магистралата, иначе за града си е супер Возил съм се и на спортинга с 6-те скорости, там трагедиатя е още по голяма, смисъл такъв, че са сложили още по къси скорости, но 6 на брой.Примерно аз на 5-та на 3000 оборота ако съм на 95-100км, онова на 6-та на 3000 оборота е някъде около 110км/ч , но все пак говорим за малки градски коли, няма как, иначе ако пък са ти прекалено дълги скоростите няма да може да се гонкаме по градаpunto HGT
Коментар
-
Аз просто не намирам читави заводски,верно че са къси, ама те пък са сметнати като най-подходящи за целта за която е направена колата,сега намирам някакви правени за рали(така казва колегата който ги продава),казва че са направени за големи натоварвания и тоя мотор не може да ги събори,все пак мисля,че мотора ще приеме донора добре,все пак е 1.8 131 HPТова което не ме убива ме прави по- силен!
PUNTO HGT
Коментар
-
hurbo написа:Да ползвам темата,някой дали е качвал различни скорости на HGT,имам предвид по-дълги,защото моите пак ще ги сменявам,попадам само на боклуци-я синхрони я зъбни колела.Ако някой има опит да каже как се ще му понесат на мотора едни по-дълги скорости.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
didich, моя акумулатор е на ексайд, който го дават за модели на фиат и е с доста по скромни размери от себеподобните. 44 Ач и 400 А стартов ток, като на останалото свободно място наместих компа на ГИ-то. Вече втора зима съм с него и нямам грижи. Вярно, че още е в гаранция, колата е в гараж и карам ежедневно, но все пак.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар